Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-12-2006, 23:53   #1
Supermedlem

Rene sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: Finnmark
Meldinger: 501
MP Rating: 0% (0)
Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.
hvordan beregne..??

Hvordan beregner dere hvor mye mat og drikke dere må ha...?? Synes det er litt vanskelig.. LItt redd for at det skal bli for lite da...
Hvor lenge før begynner dere å tenke på kjolen?? SKal gifte meg til sommeren.. Men skal slanke meg en del før den tid.. Så jeg kan no ikke prøve kjole enda..?? ELler hvordan gjør dere det?
Gammel 17-12-2006, 22:27   #2
Supermedlem

Rene sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: Finnmark
Meldinger: 501
Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.
Sv: hvordan beregne..??

ingen som har giftet seg?
Gammel 17-12-2006, 22:39   #3
Veteranmedlem

Tini 2 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 4,207
MP Rating: 100% (1)
Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.

Det kommer vel an på hva dere har tenkt å servere.

Skal dere ha kokker til å lage maten vet jo de hva som går med, når dere har bestemt menyen. Men skal dere beregne og handle inn til hoedrett selv, regner en vel ca200-250 gram per person med kjøtt\fisk så lenge dere ikke skal ha en 7-retters da.

Ang drikke , så kommer det jo an på om dere skal ha fri servering, bonger eller at de må kjøpe alt selv, eller er medbrakt tillat.
Så må dere finne ut hvor mange glass det går per flaske, regne ca anall enheter per person og finne ut hvor mange gjester det blir. Noen drikker bare øl, andre bare vin, noen drikker cognac, andre ikke osv.Har dere frs servering, går det mere enn ved bar der de må kjøpe selv osv..

Og hvis du skal ned noen kg før bryllupet bør du vel vente til du har nådd målet ditt før du prøver kjole. Men anbefaler å ikke vente til helt inntil bryllupet.Hadde nok ville hatt den på plass i god tid.

Håper dette hjalp litt, men svarer gjerne på mere om du lurer

-98
Tini 2 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-01-2007, 14:22   #4
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Rene
Hvor lenge før begynner dere å tenke på kjolen?? SKal gifte meg til sommeren.. Men skal slanke meg en del før den tid.. Så jeg kan no ikke prøve kjole enda..?? ELler hvordan gjør dere det?
Jeg skal også slanke meg en del før bryllupet. Har kommet halvveis til målet nå. Jeg har begynt å tenke litt på hva slags kjole jeg vil ha, men kommer ikke til å prøve kjole før det er max 5 kilo igjen til målet.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-01-2007, 23:34   #5
Supermedlem

Boogie sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 825
Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.

Ville snakket med et serveringsfirma om hva de hadde beregnet.

Eller et cateringsfirma..

Bare si at du er ute etter priser til et bryllup med så mange personer. Da kommer de frem med disse opplysningene, kjekt

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:35.