Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-01-2007, 14:11   #1
Supermedlem

Catharina sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Bergens området
Meldinger: 1,430
MP Rating: 0% (0)
Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.
Hvordan gjøre det med sminke til bryllupet??

Jeg tror ikke hun frisøren min sminker, d glemte jeg helt og spørre om, men tror ikke hun gjør det.

Også er jeg i den situasjonen at jeg bruker ALDRI sminke. Og da mener jeg ALDRI. Har sikkert brukt mascara 4ganger i mitt liv, men thats it. Så Hvordan sønder skal jeg klare det til bryllupet da?? Har jo aldri gjort d før... Sikkert ikke så vanskelig men... Noen tips???

Hannah Emilie født 4.desember 2007, 10 dager på overtid.
Catharina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-01-2007, 14:17   #2
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Hvordan gjøre det med sminke til bryllupet??

Tror jeg ville ha satset på en frisør som sminker, hvis jeg var deg. Eller du kan stikke innom et parfymeri og bli sminket der, men da bør det jo bli før resten av brudepyntingen. Kanskje finnes det en sminkedame som kan ta oppdraget og komme til frisøren din for å sminke deg der.

Jeg bruker heller ikke sminke til daglig, og er ikke særlig proff på sånt. Da tenker jeg som så at det er ekstra viktig å ha en prøvetime på sminking før bryllupet. Det er trasig hvis man ikke har prøvd før bryllupet, og går rundt og føler seg oversminket og unaturlig på den store dagen.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-01-2007, 23:27   #3
Supermedlem

Boogie sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 825
Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.

Vil også anbefale deg en som kan legge sminke. Dette er dagen i ditt liv, og da er det deilig å se bra ut, samt føle seg vel heeeeele tiden

Kan du ikke kontakte frisøren din, og høre om hun sminker, eller om noen andre der kan gjøre det??

Jeg bruker litt sminke på fest. Så jeg følte at jeg ville ha en proff en til bryllupet. Frisøren min gjorde det!!

Og jeg fikk mye skryt av sminkingen. Så det betyr en god del hvordan den blir lagt!!

Lykke til
Gammel 05-01-2007, 10:36   #4
Supermedlem

happyhippy sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: østlandet
Meldinger: 672
happyhippy har mye å være stolt av.happyhippy har mye å være stolt av.happyhippy har mye å være stolt av.happyhippy har mye å være stolt av.happyhippy har mye å være stolt av.happyhippy har mye å være stolt av.happyhippy har mye å være stolt av.happyhippy har mye å være stolt av.happyhippy har mye å være stolt av.happyhippy har mye å være stolt av.happyhippy har mye å være stolt av.

jeg kommer til å få en proff til å legge sminken på meg selv om jeg sminker meg selv til daglig og sminker andre hvis de skal i selskap ol. det er mye pga. jeg ikke vil at det skal bli et ekstra stressmoment!
jeg kommer også til å få prøetime på dette på forhånd! det er noen som sminker med så utrolig mye farge så man ender opp med å se ut som et maleskrin!

hvis du ikke bruker sminke til daglig bør du være ekstra oppmerksom på fargevalget! du burde bruke duse farger som gjør at du ser ut som deg selv !!
Gammel 06-01-2007, 19:41   #5
Supermedlem

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Meldinger: 772
Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.

Frisøren min sminket meg, noe jeg er utrolig glad for - jeg ble jo så fiiin!!
Bruker nesten aldri sminke selv, så jeg hadde liksom ikke noe valg heller jeg
Gammel 07-01-2007, 08:48   #6
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,465
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

Frisøren min skal sminke meg. Jeg har sett bilder av andre hun har sminket og de er kjempe fine. OG edt holder seg hele dagen.+ at hun er flink til å bruke riktig foundation og alle ser så fine ut i hudet og ikke sånn typisk glatt, svett hud som man får om sommernpå bilder hvis man har sminket segselv.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:09.