Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-11-2006, 14:22   #1
Supermedlem

Roskva sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Hjemme i Bodø.
Meldinger: 1,168
MP Rating: 0% (0)
Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.
Question Hvordan velge farger?

Jeg har hele tiden hatt lyst på lyse farger i bryllupet,
champagne og kremhvit. (noe i den duren)
Men bynte å lure på om man "skal" velge farger etter når man gifter seg.
Hvordan har dere gjort det?

Roskva er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2006, 14:27   #2
Supermedlem

maiken82 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Vestby
Meldinger: 1,497
maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.
Sv: Hvordan velge farger?

de fargene du vil ha funker til hele året! og vil du ha èn farge til,så går de med hvilkesomhelst slags farger!
noen velger etter årstiden,og noen velger yndlingsfargen(e) sin.
jeg for min del går litt etter festlokalets vegger i know,freak..... men jeg tror det kan bli fint
Gammel 09-11-2006, 23:01   #3
VIP-Medlem

Mini sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Gjemmer meg...
Meldinger: 7,908
MP Rating: 100% (1)
Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.

De fargene er veldig fine, da!

Vi skal gifte oss i august, og jeg har bestemt meg for fargene rødt, orange, hvitt og grønt.
Da snakker jeg hovedsaklig om blomstene.
Gammel 09-11-2006, 23:14   #4
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,851
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi bestemte oss utifra årstiden. Høsten. Den kan man spille mye på.

Jeg ser du gifter deg i Mai. Hva med å bruke hvitveisen som tema. Trenger ikke bruke den gjennom hele, men at den er den røde tråden.
Kremhvit og Champagne er jo nydelig til det..

Lykke til!

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2006, 23:49   #5
Supermedlem

Boogie sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 825
Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.

Jeg giftet meg i slutten av mai i år.

Jeg brukte liljekonvall i brudebuketten, knapphullsblomstene og brudepikebukketene.
Plukket selv da. Sparte masse på det!!

Til bordpynt brukte jeg rosa roser, eføy og palmeblader!!

Fargene var rosa, gull og cremehvit. Rett og slett fordi jeg syns det er fine farger sammen.

Så ikke tenk på at fargene MÅ passe til årstiden.

Lykke til
Gammel 10-11-2006, 09:57   #6
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Også tror jeg du skal høre litt på hva floristen (?) sier hvsi du skal ha noen til å binde bukett til deg..
De vet hva de snakker om, og hvis du ikke er helt uenig, så tror jeg det pleier å bli ganske så fint
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2006, 13:07   #7
Seniormedlem

Jannike_79 sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 2,203
Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.

Jeg har valgt farger jeg syns er fine sammen jeg.. Og farger jeg vet er fine på blomster og pynt, osv.. Lilla og hvitt..
Gammel 10-11-2006, 13:26   #8
VIP-Medlem

Mini sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Gjemmer meg...
Meldinger: 7,908
MP Rating: 100% (1)
Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg ville heller ikke hengt meg for mye opp i årstiden, det er viktigere å finne noe man liker.

Jeg har jo skrevet hvilke farger jeg vil ha, men ikke hvordan.
Vet ikke helt hvordan trykksakene blir enda, men når det gjelder blomster blir det sannsynligvis:
- røde roser
- orange roser (tips fra mamma'n min, så er litt av henne i buketten og, også er det jo såå nydelig)
- brudeslør
- orkideer limes i "slepet" på buketten (vil ha dråpeform)
- noe grønt (muligens eføy)
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:01.