Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-07-2006, 10:07   #1
Veteranmedlem

Lissi80 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Askim
Meldinger: 3,286
MP Rating: 100% (4)
Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.
Jeg er så "forvirret"

Vi skal gifte oss 23.06 neste år (kirkebryllup) og hadde bestemt oss for et lite bryllup med kun nærmeste familie og forlovere m/følge til middag/koldtbord etterpå (ca 20 stk)..

Så har jo drømmen alltid ligget "bak der", det store flotte bryllupet med hele familien tilstede...Da vil vi tilsammen bli ca 70 stk...Det går ikke ann og bare invitere noen til kaffen f.eks, da familien på min side bor i Stavanger området - og det vil derfor bare være dumt og invitere de til kaffen (ingen reiser så langt (50 mil ca) for en kaffekopp )...

Så det må bli alle eller ingen liksom....

Egentlig vil jeg ikke bruke så masse penger på en dag, bruke penger på slektninger vi omtrent ikke ser (jeg har jo ikke møtt tantene/onklene/søskenbarna o.l på sambos side engang, noen, men ikke alle)...Så egentlig har jeg gått bort fra dette...

Men så kom jeg til og tenke på at vi kanskje kunne være kun nærmeste famile til middag allikevel og heller invitere de nærmeste vennene våre til kaffen (de bor jo her og det ville derfor være mer naturlig)...Det er jo bryllup så hadde jo vært moro om vi hadde vært en del folk utover kvelden også

Ikke lett og bestemme seg altså...Jeg skal undersøke kuvertpriser til uka nå bare for og se om "det store" er helt utelukket liksom...det ligger liksom bak der og ulmer (det er det jeg vil innerst inne liksom)...men så har jeg samtidig ikke lyst blakke meg for et bryllup....Hvorfor skal ting være så himla dyrt da!!! He he...

Men til uka skal vi bestemme oss altså, for nå må lokalet i boks....Ikke sikkert det er noe ledig engang.... Får håpe det iallefalll....

16-8-2008
Lissi80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-07-2006, 15:49   #2
Seniormedlem

Oskarsmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Nordland
Meldinger: 1,962
MP Rating: 0% (0)
Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.Oskarsmamma har en strålende fremtid.
Sv: Jeg er så "forvirret"

Husk på at middag til få på en fancy restaurant koster like mye som en ordinær bryllupsmiddag til hele slekta (hvis man ordner med en dame som kan koke middag og feirer på et lokale f eks).

Lykke til med valget!
Gammel 16-07-2006, 15:54   #3
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 826
Katharina har en strålende fremtid.Katharina har en strålende fremtid.Katharina har en strålende fremtid.Katharina har en strålende fremtid.Katharina har en strålende fremtid.Katharina har en strålende fremtid.Katharina har en strålende fremtid.Katharina har en strålende fremtid.Katharina har en strålende fremtid.Katharina har en strålende fremtid.Katharina har en strålende fremtid.

Vi inviterte alle til maiddag, og venner som bor i nærheten på kaffe.
Hadde festen på "klubbhuset" her, og maten bestillte vi fra slakteren. Venninna til svigermor var kjøkkenskjf, og noen venner serveringshjelp.
Billig og koselig!
Gammel 27-07-2006, 13:52   #4
Seniormedlem

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 1,548
tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.

Vi hadde kun helt nærmeste familie og forlovere til middag (ca 20) og resten til fest (ca 80). Vi inviterte altså slekt og venner både fra vestlandet og fra nord norge kun til kaffe som du sier (vi kalte det bryllupsfest da og ikke kaffe). Og alle fra vestlandet tok seg iallefall turen over fjellet
tyren11 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:07.