Vi skal gifte oss 23.06 neste år (kirkebryllup) og hadde bestemt oss for et lite bryllup med kun nærmeste familie og forlovere m/følge til middag/koldtbord etterpå (ca 20 stk)..
Så har jo drømmen alltid ligget "bak der", det store flotte bryllupet med hele familien tilstede...Da vil vi tilsammen bli ca 70 stk...Det går ikke ann og bare invitere noen til kaffen f.eks, da familien på min side bor i Stavanger området - og det vil derfor bare være dumt og invitere de til kaffen (ingen reiser så langt (50 mil ca) for en kaffekopp

)...
Så det må bli alle eller ingen liksom....
Egentlig vil jeg ikke bruke så masse penger på en dag, bruke penger på slektninger vi omtrent ikke ser (jeg har jo ikke møtt tantene/onklene/søskenbarna o.l på sambos side engang, noen, men ikke alle)...Så egentlig har jeg gått bort fra dette...
Men så kom jeg til og tenke på at vi kanskje kunne være kun nærmeste famile til middag allikevel og heller invitere de nærmeste vennene våre til kaffen (de bor jo her og det ville derfor være mer naturlig)...Det er jo bryllup så hadde jo vært moro om vi hadde vært en del folk utover kvelden også
Ikke lett og bestemme seg altså...Jeg skal undersøke kuvertpriser til uka nå bare for og se om "det store" er helt utelukket liksom...det ligger liksom bak der og ulmer (det er det jeg vil innerst inne liksom)...men så har jeg samtidig ikke lyst blakke meg for et bryllup....Hvorfor skal ting være så himla dyrt da!!! He he...
Men til uka skal vi bestemme oss altså, for nå må lokalet i boks....Ikke sikkert det er noe ledig engang....

Får håpe det iallefalll....