Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-08-2008, 14:44   #1
Seniormedlem
 
Karina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Molde
Meldinger: 2,364
MP Rating: 0% (0)
Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.
rødme Jeg er så syyyykt nysgjerrig

Min kjære pønsker på noe og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg for jeg er så nysgjerrig på hva det er nå ligger det tre mailer i innboksen som jeg ikke skal lese så nå holder jeg på å bli gal. Gi meg motsandskraft til å ikke lese dem. Det skal være en overraskelse men herregud da, dette er umenneskelig Har sett avsendernavnet og det kjenner jeg ikke igjen, som emne står det bryllup 16.08. Tror jeg må slå av dataen for ikke å bli fristet
__________________

16.08.08 Bryllupstråd Bilder fra den store dagen
Karina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2008, 14:46   #2
VIP-Medlem
 
meowouch88 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,972
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 0% (0)
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Jeg er så syyyykt nysgjerrig



Be strong!
__________________
Alene med Thea født 09.01.06
Thea sitt fotoalbum (oppdatert 29/10) Meo`s verden (Oppdatert 07/11)
Habituell abort (1 sa + 3 ma)
Det ordner seg!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2008, 15:00   #3
Veteranmedlem
 
PlutseligBaby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,358
MP Rating: 0% (0)
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Jeg er så syyyykt nysgjerrig

Du får ikke lov å lese. Punktum.

__________________
Mamma til 2
"Loli" 99` "Dida" 06`
PlutseligBaby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2008, 09:23   #4
Medlem
 
Madde 81 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 406
MP Rating: 0% (0)
Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.
Sv: Jeg er så syyyykt nysgjerrig

Weeee... nå ble jeg også nysgjerrig!!! (jeg er lillesøstra til Karina, for de som ikke visste det... )

MEN: IKKE LES!! hehe...

bare 3 dager igjen!
__________________
Emilie Sofie jan-07


Madde 81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2008, 09:29   #5
Supermedlem
 
AnJo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 516
MP Rating: 0% (0)
AnJo er fantastisk mot andre.AnJo er fantastisk mot andre.AnJo er fantastisk mot andre.AnJo er fantastisk mot andre.AnJo er fantastisk mot andre.AnJo er fantastisk mot andre.AnJo er fantastisk mot andre.AnJo er fantastisk mot andre.AnJo er fantastisk mot andre.AnJo er fantastisk mot andre.AnJo er fantastisk mot andre.
Sv: Jeg er så syyyykt nysgjerrig

Mark as unread
__________________
november-06 - baby på vei april-09
AnJo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2008, 11:54   #6
Seniormedlem
 
Karina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Molde
Meldinger: 2,364
MP Rating: 0% (0)
Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Jeg er så syyyykt nysgjerrig

Sitat:
Opprinnelig postet av AnJo Vis post
Mark as unread


Jeg greide å holde meg til kom hjem, slik at han fikk lest og slettet mailene. Har slettet dem fra slettede elementer også for å være helt sikker
__________________

16.08.08 Bryllupstråd Bilder fra den store dagen
Karina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2008, 12:01   #7
Medlem
 
Madde 81 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 406
MP Rating: 0% (0)
Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.
Sv: Jeg er så syyyykt nysgjerrig

Sitat:
Opprinnelig postet av Karina Vis post


Jeg greide å holde meg til kom hjem, slik at han fikk lest og slettet mailene. Har slettet dem fra slettede elementer også for å være helt sikker

Lurt
__________________
Emilie Sofie jan-07


Madde 81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2008, 15:36   #8
VIP-Medlem
 
meowouch88 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,972
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 0% (0)
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Jeg er så syyyykt nysgjerrig

Hørtes lurt ut
__________________
Alene med Thea født 09.01.06
Thea sitt fotoalbum (oppdatert 29/10) Meo`s verden (Oppdatert 07/11)
Habituell abort (1 sa + 3 ma)
Det ordner seg!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2008, 15:36   #9
VIP-Medlem
 
meowouch88 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,972
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 0% (0)
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Jeg er så syyyykt nysgjerrig

Sitat:
Opprinnelig postet av AnJo Vis post
Mark as unread

__________________
Alene med Thea født 09.01.06
Thea sitt fotoalbum (oppdatert 29/10) Meo`s verden (Oppdatert 07/11)
Habituell abort (1 sa + 3 ma)
Det ordner seg!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2008, 08:36   #10
Supermedlem
 
Ferskenbeinet sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,489
MP Rating: 0% (0)
Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.
Sv: Jeg er så syyyykt nysgjerrig

hva var det da?
__________________
Klem fra Ferskenbeinet, LilleMy juni 04 og LilleSprett juni 06


vi giftet oss 14.06.08 på vår 11 års dag
Ferskenbeinet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:59.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com