Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-08-2008, 09:14   #1
VIP-Medlem

Tuppesjura sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 6,027
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.
Jeg prøver meg litt igjen...

Prøvde meg på en bryllupstråd for en stund siden, men vi ble enig om at vi ikke skulle gifte oss da, fordi det ble for kort tid......
Vi har bestemt oss for at vi skal reise til Maldivene en vakker dag, og jeg kunne godt tenke meg å gifte meg på stranda der....men, det kan bli noen år til enda, og sambo vil gifte seg før han fyller 30 Mange som har lovet pepperhevn

Har jo lyst til å gifte oss i all stillhet, at kun de som er nødt til å vite det, får vite det. Kanskje en helt uformell fest etterpå (ellers er det nok mange som blir litt snurt...). Har lyst til å reise til syden til neste sommer, og kunne tenke meg å gjøre det der. Tenker da på Kreta. Helt uformelt, lyse, enkle og fine klær, ingen dress eller overdådig brudekjole......

Hvis man ser bort fra selve turen, siden det blir en ferietur i seg selv, hva må vi regne med å måtte betale for å gifte oss? Og hvor???
Gammel 20-08-2008, 21:52   #2
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 936
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Jeg prøver meg litt igjen...

Aner ikke...men prøv å se på www.brudepikene.no -de arrangerer/planlegger bryllup i utlandet og du kan sikkert høre med dem om hva noe slikt vil koste Lykke til

Bryllupstråd
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-08-2008, 01:03   #3
Seniormedlem

Lenemor sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Helgeland
Meldinger: 2,317
MP Rating: 100% (9)
Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Jeg prøver meg litt igjen...

Skal det være borgelig eller i kirke? I såfall kan det være en begynnelse å finne ut hvor dere som norske statsborgere kan vies i ambassade eller i sjømannskirke og gå ut fra det kanskje..?
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:04.