Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-12-2006, 20:32   #1
Supermedlem

Catharina sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Bergens området
Meldinger: 1,430
MP Rating: 0% (0)
Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.
Jeg skal gifte meg!!!!

Samboeren og jeg har vært sammen i snart 3år nå. Og har et barn på 20mnd. Og idag kom han hjem fra jobb og spurte om jeg ville gifte meg med han. Det ville jeg jo....

Så den 30juni reiser vi utenlands og gifter oss på den norske ambassade. :danser: '

For jeg har ikke lysst på kirke bryllup...

Måtte bare si det...

Hannah Emilie født 4.desember 2007, 10 dager på overtid.
Catharina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-12-2006, 20:39   #2
Supermedlem

Sneezy sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,370
Sneezy har mye å være stolt av.Sneezy har mye å være stolt av.Sneezy har mye å være stolt av.Sneezy har mye å være stolt av.Sneezy har mye å være stolt av.Sneezy har mye å være stolt av.Sneezy har mye å være stolt av.Sneezy har mye å være stolt av.Sneezy har mye å være stolt av.Sneezy har mye å være stolt av.Sneezy har mye å være stolt av.
Sv: Jeg skal gifte meg!!!!

Gratulerer
Håper dere får et fint bryllup

A-07
M-05
Sneezy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-12-2006, 20:50   #3
Supermedlem

Lillegullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Lørenskog
Meldinger: 1,061
Lillegullet har mye å være stolt av.Lillegullet har mye å være stolt av.Lillegullet har mye å være stolt av.Lillegullet har mye å være stolt av.Lillegullet har mye å være stolt av.Lillegullet har mye å være stolt av.Lillegullet har mye å være stolt av.Lillegullet har mye å være stolt av.Lillegullet har mye å være stolt av.Lillegullet har mye å være stolt av.Lillegullet har mye å være stolt av.

Gratulerer så masse!!! Så koselig

Lillegullet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-12-2006, 23:18   #4
VIP-Medlem

Mini sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Gjemmer meg...
Meldinger: 7,908
MP Rating: 100% (1)
Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så mye!
Gammel 12-12-2006, 08:47   #5
Veteranmedlem

saki78 sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 3,207
saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer!!!
Gammel 12-12-2006, 08:49   #6
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 3,040
Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer - så moro

Smukkeline
Gammel 12-12-2006, 09:02   #7
Veteranmedlem

Phoeebee sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Hillbillyhelvete
Meldinger: 3,672
Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer!

Får jeg lov å spørre hvilken ambassade?
Gammel 12-12-2006, 09:45   #8
Medlem

anne83 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 160
anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.

Gratulerer så mye
Gammel 12-12-2006, 20:25   #9
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2003
Sted: AKERSHUS
Meldinger: 1,213
heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.

Gratulerer

23 juni 2007
heidina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-12-2006, 22:12   #10
Supermedlem

Catharina sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Bergens området
Meldinger: 1,430
Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Phoeebee
Gratulerer!

Får jeg lov å spørre hvilken ambassade?
Blir sjømannkirken i København.

Skulle egentlig være bare oss tre. Men det er blitt enn 20-30

Sånn blir det når kjærringen får sette igang med planlegging

Hannah Emilie født 4.desember 2007, 10 dager på overtid.
Catharina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:36.