Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-06-2006, 14:59   #1
VIP-Medlem

Marianne sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Polarsirkelbyen
Meldinger: 5,975
MP Rating: 100% (1)
Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.
jeg trenger hjelp. Angående middag i bryllupet vårt..

Jeg sliter...... Veldig...

Vet ikke hva vi skal servere til middagen fredagen, vi blir 16 stykker da.
Og så vet jeg heller ikke hva jeg skal servere lørdagen på bryllups-vennefesten vi blir ca 40 stykker....

Fredagen skal feires hjemme hos svigers så har svigers sin komfyr og vår tilgjengelig [vi bor 2 hus bortfor svigers]
Lørdag har vi 3 komfyrere , på ungdomshuset, vår og svigers.

Ønsker tips på noe godt å litt lettvindt så man slipper å ha 3 kokker under middagen

Hva godt kan man lage til 40 stykker uten at det koster skjorta?
Å helst kan lagest et par timer i forveien... så jeg slipper å stå på kjøkkenet i det gjestene kommer

vi skal ha det enkelt og lav-budsjett bryllup, men fredag middagen kan jo være noe mere "fænsy" enn lørdagen for eks

All tips mottaes med stor takknemmelighet
Gammel 22-06-2006, 19:04   #2
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,851
MP Rating: 0% (0)
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: jeg trenger hjelp. Angående middag i bryllupet vårt..

Vi skal ha koldtbord i vårt bryllup. Skal ha ei til å lage for oss, men det kan fint lages selv. Du kan jo lage endel på forhånd og evt kun varme opp.

Lykke til!

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-06-2006, 19:56   #3
VIP-Medlem

Marianne sin avatar

Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.

har tenkt tanken, men det må jo veldig mye mat til 40 stykker....og koldbord er jo ikke akuart så billig for det om man lager det selv....

Hadde koldbord i dåpn til turbo og da er det akurat samme til middag som fredagen....
Gammel 22-06-2006, 19:58   #4
VIP-Medlem

Veronal sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 6,972
Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva med helgrilling av lam?
Gammel 23-06-2006, 08:14   #5
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: arendal
Meldinger: 783
navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.

Surret svinestek med fløtepoteter?
Svinestek koster vel rundt 50kr kg.

Steken kan også stekes noen dager i forkant og skjæres i tynne skiver når den er kald.

På selve dagen legger man svinstekskivene i langpanne med aluminiumsfolie over og varmer om i ovnen.
navano er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-06-2006, 22:15   #6
VIP-Medlem

Marianne sin avatar

får man tak i svinstek i august da?

*aldri laget det uten om til jul hehe*
Gammel 24-06-2006, 09:40   #7
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,465
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

Det tror jeg sikkert du gjør.

Og hvis du ikke finner kan du sikkert si ifra i en litt ålreit butikk så kan de nok bestille til deg. Men da må du si ifra litt på forhånd og ikke dagen før liksom
Gammel 24-06-2006, 13:14   #8
Supermedlem

Sted: arendal
Meldinger: 783
navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.navano har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Marianne
får man tak i svinstek i august da?

*aldri laget det uten om til jul hehe*
ja svinestek kan man kjøpe året rundt det... Menybutikkene har flotte kjøttdisker..

Håper du finner ut av det slik du ønsker å ha det.
Og at du får en perfekt dag
navano er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-06-2006, 17:33   #9
VIP-Medlem

Marianne sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av navano
ja svinestek kan man kjøpe året rundt det... Menybutikkene har flotte kjøttdisker..

Håper du finner ut av det slik du ønsker å ha det.
Og at du får en perfekt dag

Har ikke meny her. Har bare rema, prix, ica og bunnpris
Gammel 27-06-2006, 11:08   #10
VIP-Medlem

Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,420
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva med å lage en god gryte på vennefesten? Billig og lettvint. F.eks en god bacalao om du får tak i tørrfisk. Nydelig mat og ikke det helt vanlige. Bare husk å legge tørrfisken i vann i et døgn.

Eller en god gryterett. Får du tak i elgkjøtt?

Grillmat? Gode salater, ris og baguetter til.

Spekemat og rømmegrøt?

Dette var det jeg kom på i farten til vennefesten.

Lykke til!
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:34.