Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-06-2006, 21:40   #1
Seniormedlem

LilleMorell sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 1,629
MP Rating: 0% (0)
LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.
hm Kan jeg ha 2 forlovere?

Jeg har liksom 2 veldig gode venninner som jeg vil skal være det. og har jo bare tenkt til å gifte meg 1 gang! Kan jeg velge begge 2?
Gammel 23-06-2006, 21:42   #2
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 4,413
Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg ha 2 forlovere?

Ja det går fint Lykke til
Gammel 23-06-2006, 22:28   #3
VIP-Medlem

Elise_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 5,266
Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.

På skjemaet er det bare to linjer til underskrift fra forlovere, altså en for mannen og en for damen. Det er også bare nødvendig med en forlovererklæring.

Jeg sier at jeg har to forlovere. Akkurat hvem av de det ble som skrev under forlovererklæringa og også kommer til å skrive under på papiret ble helt tilfeldig, og begge to er like engasjerte i å hjelpe meg i forberedelser og kommer til å være sammen med meg før vielsen på den store dagen. De betyr like mye for meg og jeg kunne umulig valgt bare en, så derfor gjør vi det sånn. Men det er bare hun ene som offisielt er forloveren min da.
Gammel 23-06-2006, 22:54   #4
Medlem

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 137
selma2 er som en lysfontene.selma2 er som en lysfontene.selma2 er som en lysfontene.selma2 er som en lysfontene.selma2 er som en lysfontene.selma2 er som en lysfontene.selma2 er som en lysfontene.selma2 er som en lysfontene.selma2 er som en lysfontene.selma2 er som en lysfontene.selma2 er som en lysfontene.

jeg hadde to og begge to skrev under. lykke til

selma2 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-06-2006, 22:41   #5
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,353
saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.

Åh, så godt å høre. Nå ble jeg skikkelig glad, for jeg er nemlig i samme situasjon som deg, Ankilura. Jeg klarer heller ikke å bestemme meg.

Så da blir det bestevenninna mi og bestevennen min. Superdupert.

Men sånn når vi nå snakker om forlovere. Hvilke oppgaver har egentlig de? Sånn bortsett fra å være vitner.

Jeg vil heller smile på en sykkel, enn gråte i en limousin
saxpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-06-2006, 08:19   #6
VIP-Medlem

Elise_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 5,266
Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.

De skal skrive under på forlovererklæringa og vigselsattesten.

Så er det jo mange som hjelper til med planleggingen, ordne bruden før vielsen, fikse utdrikningslag, hjelpe til under fotografering dersom det trengs, noen bruker forlovere til å åpne gaver. Hun ene forloveren min skal også være med meg å ta spray-tan, vokse leggene og fikse negler et par dager før dagen. En av de må også få ansvar for ting og tang under middagen, sånn at jeg slipper å ha veske. Tenker da på sminke, ekstra strømpebukse, litt sånn.

Det viktigste for meg i valg av forlover er: "Hvem ville jeg hatt ved min side dersom mannen svarer NEI?" Det er jo sannsynlig at det ikke skjer, men HVIS det skjer, så vil jeg ha noen jeg stoler på og kan gråte på skuldra til.
Gammel 28-06-2006, 09:48   #7
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,353
saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Elise_
Det viktigste for meg i valg av forlover er: "Hvem ville jeg hatt ved min side dersom mannen svarer NEI?" Det er jo sannsynlig at det ikke skjer, men HVIS det skjer, så vil jeg ha noen jeg stoler på og kan gråte på skuldra til.

Det var ingen dum tankegang. Selvfølgelig er sjansene for at det skjer minimale, men skulle man havne i en slik situasjon, så er det jo helt klart en fordel å ha noen man vet virkelig er der for seg

Jeg vil heller smile på en sykkel, enn gråte i en limousin
saxpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-06-2006, 11:36   #8
Veteranmedlem

saki78 sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 3,207
saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har to forlovere, og kirken jeg skal gifte meg i sa at det var opp til den enkelte kirken, men Domkirken i Bergen godtok det i hvertfall.
Så for sikkerhetsskyld sjekke med kirken (hvis du skal gifte deg i kirken da..)
Gammel 28-06-2006, 15:18   #9
Medlem

Hannehh sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: Son i Akershus
Meldinger: 426
Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.Hannehh er fantastisk mot andre.

Venninnen min hadde to forlovere, de førte henne opp kirkegulvet mellom seg-et herlig syn
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:58.