|
 |
23-06-2006, 21:40
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 1,629
|
Kan jeg ha 2 forlovere?
|
|
Jeg har liksom 2 veldig gode venninner som jeg vil skal være det. og har jo bare tenkt til å gifte meg 1 gang! Kan jeg velge begge 2?
|
|
|
23-06-2006, 21:42
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 4,413
|
Sv: Kan jeg ha 2 forlovere?
|
|
Ja det går fint  Lykke til
|
|
|
23-06-2006, 22:28
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 5,266
|
|
|
På skjemaet er det bare to linjer til underskrift fra forlovere, altså en for mannen og en for damen. Det er også bare nødvendig med en forlovererklæring.
Jeg sier at jeg har to forlovere. Akkurat hvem av de det ble som skrev under forlovererklæringa og også kommer til å skrive under på papiret ble helt tilfeldig, og begge to er like engasjerte i å hjelpe meg i forberedelser og kommer til å være sammen med meg før vielsen på den store dagen. De betyr like mye for meg og jeg kunne umulig valgt bare en, så derfor gjør vi det sånn. Men det er bare hun ene som offisielt er forloveren min da.
|
|
23-06-2006, 22:54
|
|
Medlem
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 137
|
|
|
jeg hadde to og begge to skrev under. lykke til

|
|
|
27-06-2006, 22:41
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,353
|
|
|
Åh, så godt å høre. Nå ble jeg skikkelig glad, for jeg er nemlig i samme situasjon som deg, Ankilura. Jeg klarer heller ikke å bestemme meg.
Så da blir det bestevenninna mi og bestevennen min. Superdupert.
Men sånn når vi nå snakker om forlovere. Hvilke oppgaver har egentlig de? Sånn bortsett fra å være vitner.
|
|
28-06-2006, 08:19
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 5,266
|
|
|
De skal skrive under på forlovererklæringa og vigselsattesten.
Så er det jo mange som hjelper til med planleggingen, ordne bruden før vielsen, fikse utdrikningslag, hjelpe til under fotografering dersom det trengs, noen bruker forlovere til å åpne gaver. Hun ene forloveren min skal også være med meg å ta spray-tan, vokse leggene og fikse negler et par dager før dagen. En av de må også få ansvar for ting og tang under middagen, sånn at jeg slipper å ha veske. Tenker da på sminke, ekstra strømpebukse, litt sånn.
Det viktigste for meg i valg av forlover er: "Hvem ville jeg hatt ved min side dersom mannen svarer NEI?" Det er jo sannsynlig at det ikke skjer, men HVIS det skjer, så vil jeg ha noen jeg stoler på og kan gråte på skuldra til.
|
|
28-06-2006, 09:48
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,353
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Elise_
Det viktigste for meg i valg av forlover er: "Hvem ville jeg hatt ved min side dersom mannen svarer NEI?" Det er jo sannsynlig at det ikke skjer, men HVIS det skjer, så vil jeg ha noen jeg stoler på og kan gråte på skuldra til.
|
Det var ingen dum tankegang. Selvfølgelig er sjansene for at det skjer minimale, men skulle man havne i en slik situasjon, så er det jo helt klart en fordel å ha noen man vet virkelig er der for seg
|
|
28-06-2006, 11:36
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 3,207
|
|
|
Jeg har to forlovere, og kirken jeg skal gifte meg i sa at det var opp til den enkelte kirken, men Domkirken i Bergen godtok det i hvertfall.
Så for sikkerhetsskyld sjekke med kirken (hvis du skal gifte deg i kirken da..)

|
|
|
28-06-2006, 15:18
|
|
Medlem
Medlem siden: Oct 2002
Sted: Son i Akershus
Meldinger: 426
|
|
|
Venninnen min hadde to forlovere, de førte henne opp kirkegulvet mellom seg-et herlig syn
|
|
|
 |
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:58.
|