Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-05-2008, 21:33   #1
Seniormedlem
 
Karina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,907
MP Rating: 0% (0)
Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.
Karina sitt full fart bryllup

Jaja, så ble 30-års dagen min til bryllup da Her i gården var det ikke noe romantisk frieri ute og gikk altså Det var vel litt mer noe sånt som at jeg satt og la planer for 30-års dagen min, som er 10. august, når jeg kommenterte at dette er ikke noe jeg kommer til å gjøre hvert år så om det skal bli noe bryllup så må det bli her og nå. Dagen etter ringte til kirkekontoret 9. august var så klart ikke ledig så da ble det 16. august i steden Nå er det bare tre dager siden vi bestemte oss, men noe har vi da klart å få på plass.

Dette har vi klart så langt:

Kirke:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Lokale: er ordnet. Lokalt bygdehus.

Invitasjoner: ferdig utlevert. Fått svar fra mange.

Forlovere: er spurt og var veldig villig. Veninne av meg og broren til

Vokal i kirka: skal høre med broderen når han får perm (er i militæret)

Sanger i kirka: er mer eller mindre klart.

Musikk: mamma har bestilt. Jeg vet ikke hvem det er men hun har hørt dem flere ganger og de har fin dansemusikk.

Fotograf: ordnet. Fotograf fra lokalavisa

Mat: har bestilt lokal caterer

Serveringshjelp: ordnet. Tre vennepar av mamma og pappa.

Bordpynt: kjøpt det meste, mangler bare blomster.

Klær til Bestilt (leie)

Brudesvenn: Sjakett kjøpt, må kjøpe svart bukse og leie vest lik

Brudekjole: kommet mora til ei veninne skal gjøre noen småjusteringer på den.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Brudepikekjole: kommet. Mora til veninne skal sy den bittelitt ut.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Tiara: Kommet og var kjempefin!
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Brudebukett: Har avtalt med hun som skal lage den og satt av dato


Vet vi har myyyyye igjen, men nå er hovedsaken å få ut invitasjoner så tar vi resten som det kommer
__________________

16.08.08 Bryllupstråd Bilder fra den store dagen

Sist endret av Karina; 21-06-2008 kl 20:59. Begrunnelse: oppdatering
Karina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2008, 22:10   #2
Medlem
 
Enfalmawen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Sted: Kristiansand
Meldinger: 141
MP Rating: 0% (0)
Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.
Sv: Karina sitt full fart bryllup

Sitat:
Opprinnelig postet av Karina Vis post
Jaja, så ble 30-års dagen min til bryllup da Her i gården var det ikke noe romantisk frieri ute og gikk altså Det var vel litt mer noe sånt som at jeg satt og la planer for 30-års dagen min, som er 10. august, når jeg kommenterte at dette er ikke noe jeg kommer til å gjøre hvert år så om det skal bli noe bryllup så må det bli her og nå. Dagen etter ringte til kirkekontoret 9. august var så klart ikke ledig så da ble det 16. august i steden Nå er det bare tre dager siden vi bestemte oss, men noe har vi da klart å få på plass.

Dette har vi klart så langt:

Kirke:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Lokale: er ordnet. Lokalt bygdehus.

Vokal i kirka: skal høre med broderen når han får perm (er i militæret)

Sanger i kirka: er mer eller mindre klart.

Fotograf: skal spørre to veninner som er veldig flinke til å fotografere og har skikkelig utstyr

Kokk: sansynligvis onkelen til må bare bestemme hva vi skal ha først

Serveringshjelp: mamma skal spørre to hun jobber sammen med som hun har servert for.

Brudekjole: ikke klart, men har veldig lyst på en av disse to:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Noen som har bestilt kjole herifra: http://www.drommekjoler.com/6.html Som vet noe om kvalitet og leveringstid? Synes de var veldig fine og billige.

Vet vi har myyyyye igjen, men nå er hovedsaken å få ut invitasjoner så tar vi resten som det kommer
Wow! Du er jo nesten kommet lengre enn meg og jeg har visst om datoen for bryllupet vårt i snart 2 år!
Jeg kjenner flere som er fornøyde med Torunns drømmekjoler, men du borde også sjekke ut JKdress.com. De har større utvalg av kjoler og de er billigere (jeg har bestilt min kjole derfra og venter i spenning på den).
De to du har valgt ut er jo kjempefine, den øverste hadde jeg blandt mine favoritter faktisk!
__________________
~ mamma til to skjønne gutter, og nygift!

Blogg



Enfalmawen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2008, 22:14   #3
Seniormedlem
 
Karina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,907
MP Rating: 0% (0)
Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Karina sitt full fart bryllup

Sitat:
Opprinnelig postet av Enfalmawen Vis post
Wow! Du er jo nesten kommet lengre enn meg og jeg har visst om datoen for bryllupet vårt i snart 2 år!
Jeg kjenner flere som er fornøyde med Torunns drømmekjoler, men du borde også sjekke ut JKdress.com. De har større utvalg av kjoler og de er billigere (jeg har bestilt min kjole derfra og venter i spenning på den).
De to du har valgt ut er jo kjempefine, den øverste hadde jeg blandt mine favoritter faktisk!
Da skal jeg sjekke ut der i morgen Vet du ca. hvor lang leveringstid det er der? Føler at jeg må bestemme meg ganske så snart siden det er ferietid midt oppi alt det her også.
__________________

16.08.08 Bryllupstråd Bilder fra den store dagen
Karina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-05-2008, 22:21   #4
Medlem
 
Enfalmawen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Sted: Kristiansand
Meldinger: 141
MP Rating: 0% (0)
Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.
Sv: Karina sitt full fart bryllup

Sitat:
Opprinnelig postet av Karina Vis post
Da skal jeg sjekke ut der i morgen Vet du ca. hvor lang leveringstid det er der? Føler at jeg må bestemme meg ganske så snart siden det er ferietid midt oppi alt det her også.
2-3 uker. Jeg fikk leveringstid på 3-4 uker men det er fordi jeg og en venninne bestilte 4 kjoler sammen. Men vanligvis er det 2-3 uker.
__________________
~ mamma til to skjønne gutter, og nygift!

Blogg



Enfalmawen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-05-2008, 04:01   #5
Veteranmedlem
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 3,115
MP Rating: 0% (0)
@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Karina sitt full fart bryllup

Jeg får bare gratulere dere igjen Veldig kjekt at det blir ett bryllup til i vennegjengen Og så regner jeg med at du roper ut om det er noe du trenger hjelp til! (det har du vel egentlig gjordt alt, men du har lov å rope flere ganger!) Personlig likte jeg godt kjole nr 1!
__________________
Hilsen @nne

Pål-Sondre april-98
Cathrine oktober -01
Anna Charlotte januar-04
@nne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-05-2008, 05:30   #6
Supermedlem
 
magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 1,145
MP Rating: 0% (0)
magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.
Sv: Karina sitt full fart bryllup

Så koselig å høre - gratulerer! Bare gled deg, du har en fantastisk dag i vente!

Men "tør" du å bestille en så viktig kjole på nett uten å prøve den først, altså?
__________________
Magnolia, Mini (0204) og Junior (0107)
magnolia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-05-2008, 05:52   #7
VIP-Medlem
 
[Mon|] sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 6,307
MP Rating: 0% (0)
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Karina sitt full fart bryllup

Gratulerer så mye
__________________
04
02

Min blogg
[Mon|] er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-05-2008, 07:18   #8
PB
Veteranmedlem
 
PB sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,701
MP Rating: 0% (0)
PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Karina sitt full fart bryllup

Gratulerer!

Jeg vet av ei som skal selge en sånn kjole som du viser i øverste bilde Hun bor 20. min fra ungdomsskolen vår Stedet begynner på E. Hun er her inne forresten

Drømmekjoler virker for meg å være de samme kjolene som du kan bestille på ebay for 1/3 av prisen Jeg har bestilt en kjole på ebay nå til 1500 kr inkl frakt, og jeg er veldig spent på kvaliteten. Du skal få rapport
Fikk brudepike kjoler her en dag og de hadde MYE bedre kvalitet enn de kjolene jeg kikket på på en barnebutikk som skal være litt "fin" her om kring (Annes for lokalkjente). Brudepikekjolene var tykke og kraftige og såg veldig skikkelig ut! Så jeg har troa på ebaykjolen min også jeg Men det er 35 dagers leveringstid så da må du være kjapp!

Og ja, de har de kjolene du viser
__________________
Prinsessemamma
PB er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-05-2008, 08:32   #9
Supermedlem
 
Kizza85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,045
MP Rating: 0% (0)
Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.
Sv: Karina sitt full fart bryllup

Gratulerer med bryllupstrå og bryllup ! Ser vi skal gifte oss på samme dato og greier ønsker deg all lykke til me planlegginegn og stor dagen
__________________
Kizza85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-05-2008, 09:03   #10
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Karina sitt full fart bryllup

Gratulerer så masse med kommende bryllup. Så mye du har fått i orden Det trenger ikke å ta lang til å planlegge drømmebryllupet, nei Lykke til!!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:59.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com