Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-11-2006, 22:27   #1
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
KJøpe brudekjole uten å ha sett den..

Noen som har eller kjenner noen som har gjort det?
Jeg har lagt min elsk på MS "Jori Ann", men den er jo ikke å oppdrive noen steder..
Har sett på MS real brides, og der er det en som har den...den er bare så vakker på henne!
Men tenk om den ikke blir det på meg?!
Tenk hvis det blir hetl feil?

Men det er det stoffet da jeg ser for meg at jeg vil at brudekjolen min skal se ut!!

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!!!!
Hva gjør jeg????????
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2006, 14:22   #2
Medlem

Medlem siden: May 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 418
MP Rating: 0% (0)
Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.Sofus-mor har mye å være stolt av.
Sv: KJøpe brudekjole uten å ha sett den..

Personlig tror jeg ikke jeg hadde tatt sjansen. Det ville jo vært utrolig leit om den ikke kledde deg, eller passet. Klart man kan få den tilpasset, men det er vel ikke så mye å få gjort om den rett og slett ikke kler deg.

Har du prøvd andre kjoler som har samme snittet da? Satt de fint kan det jo hende det ikke er noe problem.
Gammel 20-11-2006, 14:40   #3
Veteranmedlem

minniepus sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 3,785
minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.

Gå og prøv, om ikke annet for å se hvilke kjoler du liker på deg, så kan du heller se på nettet etterpå. Det er jo en ganske "viktig" kjole for bruden.
Jeg endte opp med noe annet enn jeg hadde sett for meg.

Frosken min på tre år
sitter bakovervendt så lenge det går
minniepus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2006, 15:24   #4
Supermedlem

Fabianvennen sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 886
Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.Fabianvennen har en strålende fremtid.

Jeg ville overhodet ikke kjøpt kjole uten å ha prøvd den! Jeg hadde som deg lagt min elsk på en ms kjole. Og lykken var stor da jeg endelig skulle for å prøve den. Skuffelsen var enda større da jeg med sorg måtte innrømme at kjolen ikke var fin på meg.

Lykke til med valg av kjole!
Fabianvennen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2006, 15:46   #5
Supermedlem

Juli-jente sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 675
Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.

Har de ikke returrett på kjolen hvis du bestiller den på nett?

Hvis de har det kan du jo bare bestille den hjem til prøving og returnere om du ikke er fornøyd.....

Juli-jente er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-11-2006, 22:42   #6
lib
Supermedlem

lib sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 600
lib er et navn alle kjenner.lib er et navn alle kjenner.lib er et navn alle kjenner.lib er et navn alle kjenner.lib er et navn alle kjenner.lib er et navn alle kjenner.lib er et navn alle kjenner.lib er et navn alle kjenner.lib er et navn alle kjenner.lib er et navn alle kjenner.lib er et navn alle kjenner.

Jeg bestillte kjolen min på nettet, uten å ha prøvd/sett den. Var finere enn på bilde, og den passet.
Men så klart det er en sjanse å ta.

lib er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-11-2006, 12:46   #7
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,465
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg ville forsøkt å prøve en annen MS kjole som har omtrendt samme snitt og sett hvordan det ser ut. Hadde det blitt bra hadde jeg bare kjørt på
Gammel 23-11-2006, 14:28   #8
Seniormedlem

turid sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av *Ariel*
Jeg ville forsøkt å prøve en annen MS kjole som har omtrendt samme snitt og sett hvordan det ser ut. Hadde det blitt bra hadde jeg bare kjørt på
Det hadde jeg også gjort
Gammel 23-11-2006, 14:55   #9
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av *Ariel*

Hadde jeg bare funnet en med samme snitt så..
Dette er en 07 modell og har ikke drapering eller noe annet i livet.
Helt plain...men skal se om jeg ikke finner en eller annen kjole med samme snitt og stoff nå på lørdag..
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-11-2006, 17:03   #10
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,465
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

Om du har m bilde til brudesalongen klarer hun sikkert å finne noe som er omtrendt likt - selvom dette er en av de nye kjolene. Så bilde av den forresten..veldig fin...men den var jo ganske "normal" i snittet så veldig vanskelig bør det ikke være. Kanskje du finner er som ikke er MS som er omtrendt lik...poenget er vel bare at du bør få prøvd ne i samme fasong for å se om det passer din kropp...og da har det ikke så mye å si om det er MS eller noe annet..
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:33.