Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-08-2008, 00:54   #1
Medlem

jeannet sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: hedmark
Meldinger: 55
MP Rating: 0% (0)
jeannet er et navn alle kjenner.jeannet er et navn alle kjenner.jeannet er et navn alle kjenner.jeannet er et navn alle kjenner.jeannet er et navn alle kjenner.jeannet er et navn alle kjenner.jeannet er et navn alle kjenner.jeannet er et navn alle kjenner.jeannet er et navn alle kjenner.jeannet er et navn alle kjenner.jeannet er et navn alle kjenner.
klær

skal i bryllup den 23 aug. og sliter med hva jeg skal ha på meg! går det ann og komme i hvit pirat bukse og en fin topp? el må det være skjørt/kjole?? aldri vært i bryllup jeg

:babygutt født 1.August 07 3320gr og 52 cm
ventes den 15 April

jeannet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2008, 08:22   #2
VIP-Medlem

Lina og nurket sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 5,041
Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: klær

Skal du bare i kirken?? Hvis du skal det så kan du jo ha på deg den piratbuksen og en fin topp.
Men hvis du skal på middagen og kaffen eller bare kaffe og kaker så hadde jeg kledd meg fint/pent.
Feks: Skjørt sitt eller til knærne en fin topp og et skjal eller en bolero over skuldrene eller dressjakke.
Kjole,: Fotsi eller til knærne litt over knærne (kort), med bolero, pashmina og eller dress jakke.
Gammel 11-08-2008, 12:43   #3
Veteranmedlem

Februarmamsen sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Østfold og Åsen i NE
Meldinger: 4,693
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg vil nok tro du vil føle deg lite pynta om du dukker opp i piratbukser og en topp. Det er jo slik man går til "hverdags" osv.

Jeg ville nok valgt en kjole eller skjørt og topp av ett eller annet slag. Kjenner du ingen andre som skal dit som kan gi deg noen tips med tanke på hva de skal ha på seg.
Februarmamsen er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2008, 13:31   #4
VIP-Medlem

Mondeo sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,723
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg skal i bryllup på lørdag og skal ha på en enkel sommerkjole i blågrønt. Den har halterneck og går like under knærne. Som tilbehør skal jeg ha enten hvit bolero og hvite sko, eller sort sjal og sorte sko.
Jeg synes nok også at piratbukse og en topp blir litt for lite pyntet hvis du skal være med på middagen.

Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2008, 13:47   #5
Veteranmedlem

Christinamor sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 3,304
Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.

IKKE piratbukser, så sant du ikke bare skal i kirken og titte.
Er du gjest? Hva står det i så fall i invitasjonen? Jeg hadde hatt på meg kjole, enten knelang eller fotsid, men matchende sko/veske/sjal til. Eller bunad.

Er du fremdeles usikker, så snik deg inn i en kirke på lørdag, og se hva gjestene har på seg der!

Fødselsrapport
Christinamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2008, 14:50   #6
Medlem

jeannet sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: hedmark
Meldinger: 55
jeannet er et navn alle kjenner.jeannet er et navn alle kjenner.jeannet er et navn alle kjenner.jeannet er et navn alle kjenner.jeannet er et navn alle kjenner.jeannet er et navn alle kjenner.jeannet er et navn alle kjenner.jeannet er et navn alle kjenner.jeannet er et navn alle kjenner.jeannet er et navn alle kjenner.jeannet er et navn alle kjenner.

jeg er gjest ja! men jeg har ingen kjole men jeg har et rosa og hvitt skjørt da men ingen overdel! er ganske stor så jeg har lissom ikke de store mulighetene heller og ike så god råd

:babygutt født 1.August 07 3320gr og 52 cm
ventes den 15 April

jeannet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2008, 18:31   #7
Seniormedlem

J@nnickemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: I nytt hus :D
Meldinger: 1,919
J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva med å kikke på nettsidene til H&M?
Der har de masse fint, og faktisk det meste i store størrelser også
Du skulle rekke å få det før den 23. dersom du bestiller nå
08.08.09
J@nnickemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2008, 17:33   #8
Veteranmedlem

Christinamor sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 3,304
Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.

Eller låne kjole av noen? Eller bunad? Jeg har selv lånt bunad til flere anledninger,(men har endelig fått min egen), og hadde ikke hatt problemer med å spørre venninner om å få låne en kjole.

Fødselsrapport
Christinamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:07.