skal i bryllup den 23 aug. og sliter med hva jeg skal ha på meg! går det ann og komme i hvit pirat bukse og en fin topp? el må det være skjørt/kjole?? aldri vært i bryllup jeg
Men hvis du skal på middagen og kaffen eller bare kaffe og kaker så hadde jeg kledd meg fint/pent.
Feks: Skjørt sitt eller til knærne en fin topp og et skjal eller en bolero over skuldrene eller dressjakke.
Kjole,: Fotsi eller til knærne litt over knærne (kort), med bolero, pashmina og eller dress jakke.
Jeg ville nok valgt en kjole eller skjørt og topp av ett eller annet slag. Kjenner du ingen andre som skal dit som kan gi deg noen tips med tanke på hva de skal ha på seg.
Jeg skal i bryllup på lørdag og skal ha på en enkel sommerkjole i blågrønt. Den har halterneck og går like under knærne. Som tilbehør skal jeg ha enten hvit bolero og hvite sko, eller sort sjal og sorte sko.
Jeg synes nok også at piratbukse og en topp blir litt for lite pyntet hvis du skal være med på middagen.
IKKE piratbukser, så sant du ikke bare skal i kirken og titte.
Er du gjest? Hva står det i så fall i invitasjonen? Jeg hadde hatt på meg kjole, enten knelang eller fotsid, men matchende sko/veske/sjal til. Eller bunad.
Er du fremdeles usikker, så snik deg inn i en kirke på lørdag, og se hva gjestene har på seg der!
:babygutt født 1.August 07 3320gr og 52 cm
ventes den 15 April
Hva med å kikke på nettsidene til H&M?
Der har de masse fint, og faktisk det meste i store størrelser også
Du skulle rekke å få det før den 23. dersom du bestiller nå
Eller låne kjole av noen? Eller bunad? Jeg har selv lånt bunad til flere anledninger,(men har endelig fått min egen), og hadde ikke hatt problemer med å spørre venninner om å få låne en kjole.