Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-08-2008, 14:14   #1
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 936
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Kommer dere til å prøve å selge kjolen etter bryllupet?

Jeg har nettopp kjøpt min drømmekjole på finn.no Er veldig glad for at hun bestemte seg for selge kjolen + sløret sitt da
Har tenkt å selge igjen etter bryllupet selv også - er jo ikke noe som trenger å ta opp plass - er jo ikke akkurat som om jeg kommer til å bruke den igjen

Bryllupstråd
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2008, 19:08   #2
Medlem

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: May 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 403
Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.
Sv: Kommer dere til å prøve å selge kjolen etter bryllupet?

Jeg har ikke solgt min. Har planer om å få sydd den om en gang i fremtiden så den kan brukes til andre festligheter.
Gammel 29-08-2008, 22:05   #3
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 936
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Hønemor! Vis post
Jeg har ikke solgt min. Har planer om å få sydd den om en gang i fremtiden så den kan brukes til andre festligheter.
Ja, har en en kjole som det passer å gjøre det med er jo det en strålende idè
Vet ikke om det går an på min kjole (klarer ikke se det for meg i hvertfall...)m en får jeg ikke solgt min er jo det verdt å prøve - kommer jo uansett ikke til å bruke den som brudekjole igjen

Bryllupstråd
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2008, 22:35   #4
Medlem

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: May 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 403
Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Rutletutt Vis post
(...)kommer jo uansett ikke til å bruke den som brudekjole igjen
Gammel 29-08-2008, 22:41   #5
Seniormedlem

Tonjemor sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,723
Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.

Jeg har renset min, men ikke solgt den. Kommer ikke til å selge den heller.
Av rene egoistiske årsaker.
NR 1: Ingen andre skal være like vakker som meg i den.
Nr 2: Jeg har to døttre, det er alltid håp der. (Men jeg skal ikke bli en mamma som "tvinger" de til å bruke min kjole)
Gammel 30-08-2008, 15:07   #6
Medlem

Medlem siden: Jul 2006
Sted: oppland
Meldinger: 50
Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.

Jeg skal ikke selge min. Skal bruke den som penkjole etter bryllupet. Har ikke tradisjonell hvit kjole med tanke på at jeg skal bruke den ved senere anledninger.
Tiger_girl_79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-08-2008, 15:18   #7
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 19,098
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.

Min ble sydd om til dåpskjole, så poden er den siste som har brukt den.
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-08-2008, 23:31   #8
Veteranmedlem

Suzie Q sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,392
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Niobe Vis post
Min ble sydd om til dåpskjole, så poden er den siste som har brukt den.
Det har jeg tenkt til med min også - forruten at det nok ikke kommer flere barn her i huset (og vi giftet oss etter vi hadde fått de to vi har nå). Så da blir det et lite håp om frøknen vil ha den - og det er hun jo heeelt med på nå i en alder av 5,5 år Ellers så er det håp om at den kan sys om til dåpskjole når det forhåpentligvis kommer barnebarn Det går ikke an å sy den om til selskapskjole - den er altfor brudekjole liksom (Maggie Sottero Dysnasty)

Så nei, den blir ikke solgt
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-08-2008, 23:45   #9
Medlem

Medlem siden: Aug 2008
Meldinger: 73
Tussalus har mye å være stolt av.Tussalus har mye å være stolt av.Tussalus har mye å være stolt av.Tussalus har mye å være stolt av.Tussalus har mye å være stolt av.Tussalus har mye å være stolt av.Tussalus har mye å være stolt av.Tussalus har mye å være stolt av.Tussalus har mye å være stolt av.Tussalus har mye å være stolt av.Tussalus har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tonjemor Vis post
Jeg har renset min, men ikke solgt den. Kommer ikke til å selge den heller.
Av rene egoistiske årsaker.
NR 1: Ingen andre skal være like vakker som meg i den.
Nr 2: Jeg har to døttre, det er alltid håp der. (Men jeg skal ikke bli en mamma som "tvinger" de til å bruke min kjole)
Signerer denne!!!!!
Tussalus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 13:21   #10
Supermedlem

Sommerfugl25 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: skien
Meldinger: 1,342
Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.

kommer ikke til å selge den slik jeg føler det nå...den er altfor fiin til at jeg vil noen andre skal ha den og jeg har lyst å ha minnene og i tillegg evt føre den videre om jeg skulle fått ei jente en gang..
Men mest pga egoisitiske årsaker ja. Vil ha den sjæl! :nehe:

Sommerfugl25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:29.