Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-09-2008, 14:25   #1
Medlem

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 227
MP Rating: 0% (0)
Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.
Korsett fra Axford

Korsett fra Axford, hvem har bestilt det? finner ikke igjen...
Noen som vet hva "The C415 corset comes whitout suspenders, but you can add up to 10 strong narrow elastic suspenders with metal fastners"... ?
Erfaringer med dette korsettet? eller bestilling av et?
Takknemlig for svar
keiser Edvard 19.04.04 og
keiserinne Augusta 25.09.06

Ping1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2008, 18:57   #2
Seniormedlem

LilleBlomst sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,342
LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.
Sv: Korsett fra Axford

Heisan! Jeg har et slikt korsett, laget på mål til meg. Jeg vet ikke om vi snakket om samme typen, men det er utrolig bra det jeg har. Skikkelig timeglassfigur og veldig behagelig å gå med. Angrer ikke på at jeg kjøpte det til bryllupet vårt, og har brukt det mange ganger i etterkant.

Ang. det korsettet du beskriver kan jeg ikke hjelpe deg, men kvaliteten på korsettene derfra er høy. Kjenner to andre som har handlet der, og de er også veldig fornøyde med sine. Den ene har til og med kjøpt flere i ulike farger. Korsettet jeg har er av silke, og må renses.
Gammel 03-10-2008, 09:15   #3
Supermedlem

jentemamma sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Ved Oslofjorden
Meldinger: 1,216
jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.

Veldig fornøyd med korsettet jeg bestilte derfra til bryllupet.
Det er en helt annen kvalitet en hva man finner her i Norge. Holder også mye bedre på formene.
Varene brukte drøyt 3 uker (men jeg bestilte i julen da).

Suspenders er disse som holder strømpene. Ergo er korsettet du har valgt uten strømpeholdere men du kan mot tillegg i prisen få påsydd opptil 10 stk.
Gammel 03-10-2008, 10:48   #4
Medlem

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 227
Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.

Tusen takk for svar LilleBlomst og Jentemamma Hvilke korsett er det dere har kjøpt der i fra? må bestille snart jeg også
keiser Edvard 19.04.04 og
keiserinne Augusta 25.09.06

Ping1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 12:25   #5
Supermedlem

kristi sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: I hus på landet
Meldinger: 1,066
MP Rating: 100% (1)
kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.kristi har en strålende fremtid.

Der var jo det jeg lette etter

Hvor mye betalte dere tilsammen med frakt og det hele?
Gammel 13-10-2008, 18:41   #6
Seniormedlem

LilleBlomst sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,342
LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.

Hmmm...er noen år siden nå, men mener jeg kom ut på rundt 2000 - 2400.- for korsettet med frakt? Synes det er verdt hver eneste krone

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:38.