Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-02-2008, 12:17   #1
Supermedlem

Kizza85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,046
MP Rating: 0% (0)
Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.
Kristine`s bryllupstråd!

Hei hei

Får lage meg en liten tråd her jeg også

Kirke: Meland kirke kl 13.00 16 August 2008
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Lokalet: det er booket, musikkhallen på tveit skal vi ha! Lokalet med servitører

Forlovere: Min bestevenn skal være forloveren min og broren til sambo skal være hans forlover.

Brudepiker: søsteren til sambo og min søster skal være brudepiker og gå oppover me våres to sønner som brudesvenner! Håper å få de til å gå fint hehe trenger nok sikkert litt øving fremover..

Brudebil: Brudebilen er booket også. Er en x kollega av sambo som skal kjøre oss i veteranbilen hans... Her er ett bilde : Bare den bilen han har er plommerød

Min forlover skal kjøre meg fra frisøren til kirken i denne bilen :

Frisør: frisørtimen er bestilt og booket for både meg og forloveren min. Prøvetime er også avtalt..Vet ikke helt enda hvilke oppsett jeg vil ha men vil egentlig ha håret løst. men litt vanskelig å feste tiaraen min da kanskje !

Kaker: Familie og venner stiller opp me å lage kaker

Brudekjolen: den er i boks ! den henger fint i skapet hos min mor. gjorde ett varp kjøp når jeg kjøpte den. kostet egentlig ti tusen men fikk den for 4500 . www.divakjoler.no (Men kjolen min ligger ikke inne på nettet)

Visevert: Viseverten blir en kamerat av svigers som skal være veldig flink

Band: vi skal ha ett lite jazz band som skal spille i kirken for oss mest sansyling. De skal spille innmarsj som blir bruremarsj fra seljord og utmarsj som blir bruremarsj av jan magne førde

Musikker: vi har også fått en musikker som skal spille musikk og slikt i lokalet der vi skal holde middag,kaffi,og fest !

Bussfrakt : Vi skal kanskje få leid en buss som skal frakte middagsgjestene fra kirken og ned i lokalet ... Her er bilde :

Brudebukett: skal sambo sin kusine lage til meg vunnet sølv i nm på dekorasjoner så hun skal få æren av å lage den. Siden jeg elsker roser vil jeg ha en slik brudebukett som på bilde bare røderoser

Blomster: høre me sambo sin tante om evt de kan skaffe god pris på blomster siden de eier en blomsterbutikk

Invitasjoner/bordkort: lage selv , kommer bilder snart

Sanghefte og meny: lage selv

Farge i bryllupet: rød , hvit og litt blått

Mangler:
Dress til mann
Dress til ungene
Bryllupsko
Bryllupskake
bestilling av mat ( gjøres ikke før vi vet hvor mange det blir)
Ikke kjøpt inn noe pynt og slikt men vet hva vi vil ha

Sist endret av Kizza85; 13-02-2008 kl 14:16.
Kizza85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2008, 12:21   #2
Supermedlem

Kizza85 sin avatar

Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.
Sv: Kristine`s bryllupstråd!

Har forresten laget oss en bryllupshjemmeside

www.kristineogborge.piczo.com
Gammel 13-02-2008, 13:32   #3
Medlem

Fiolet sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 318
Fiolet er et navn alle kjenner.Fiolet er et navn alle kjenner.Fiolet er et navn alle kjenner.Fiolet er et navn alle kjenner.Fiolet er et navn alle kjenner.Fiolet er et navn alle kjenner.Fiolet er et navn alle kjenner.Fiolet er et navn alle kjenner.Fiolet er et navn alle kjenner.Fiolet er et navn alle kjenner.Fiolet er et navn alle kjenner.

Hei Kristine!
Gratulerer med bryllupstråd! Du har jo planlagt masse allerede du Mange tøffe biler Jeg likte den første best jeg
Lykke til med planleggingen!
Fiolet

Vi gifter oss 2 august 2008
Fiolet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2008, 13:59   #4
Supermedlem

Bittemor sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: HORDALAND
Meldinger: 559
Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.

gratulerer så masse og velkommen i gjengen

Vi giftet oss 12.juli 2008 bryllupsrapport

Bittemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2008, 14:03   #5
Supermedlem

Kizza85 sin avatar

tusen takk ! .. ja gleder meg ! ... Lykke til med planleggingen dere også
Gammel 13-02-2008, 14:16   #6
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 936
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.

Gratulerer med bryllupstrådHar jo ordnet masse allerede du, blir spennede å følge med

Bryllupstråd
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2008, 14:23   #7
Supermedlem

Kizza85 sin avatar

Her er noen kaker jeg har sett på på nettet og plukket ut de jeg liker... Så får vi se hvilken vi ender opp med hehe

Denne skal vi ikke ha som bryllupskake men syntes den var morsom og tøff hehe. Kunne tenkt meg å ha den som vanlig kake bare den nederste ringen og de to kufigurene oppå.

Her er en vi også har sett på men se på pyntingen på kaken, ikke åssen den står oppstilt..

Denne har vi også sett på og skal vi ha etasjer blir det en fire etasjer kake. vi har sett litt på kaker her ute og pris og de sku vist bare ha 1600kr her for fire etasjer kake

Har lyst på denne også.. evt bare hjerteformete uten den firkanten under.. vanskelig å bestemme seg gitt..
Gammel 13-02-2008, 14:25   #8
Supermedlem

Kizza85 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Rutletutt Vis post
Gratulerer med bryllupstrådHar jo ordnet masse allerede du, blir spennede å følge med
tusen takk ja fått en del unna.. gleder meg te den store dagen og føler tiden går sinsykt tregt hehe. men den kommer vel fort rundt hjørnet før jeg aner det.! i såfall ikke blitt noe bridecilla enda da heheh
Gammel 13-02-2008, 18:44   #9
Supermedlem

kristine83 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,286
kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.

Hei
Gratulerer så masse med bryllupstråden din, her var det mye fint å se påGleder meg til å følge med videre...

kristine83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2008, 20:35   #10
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,555
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Grattis!

Dere har jo kommet langt allerede! Gleder meg til å følge videre

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:51.