Hei hei
Får lage meg en liten tråd her jeg også
Kirke: Meland kirke kl 13.00 16 August 2008
Lokalet: det er booket, musikkhallen på tveit skal vi ha! Lokalet med servitører
Forlovere: Min bestevenn skal være forloveren min
og broren til sambo skal være hans forlover.
Brudepiker: søsteren til sambo og min søster skal være brudepiker og gå oppover me våres to sønner som brudesvenner! Håper å få de til å gå fint hehe
trenger nok sikkert litt øving fremover..
Brudebil: Brudebilen er booket også. Er en x kollega av sambo som skal kjøre oss i veteranbilen hans... Her er ett bilde : Bare den bilen han har er plommerød
Min forlover skal kjøre meg fra frisøren til kirken i denne bilen :
Frisør: frisørtimen er bestilt og booket for både meg og forloveren min. Prøvetime er også avtalt..Vet ikke helt enda hvilke oppsett jeg vil ha men vil egentlig ha håret løst. men litt vanskelig å feste tiaraen min da kanskje !
Kaker: Familie og venner stiller opp me å lage kaker
Brudekjolen: den er i boks
! den henger fint i skapet hos min mor. gjorde ett varp kjøp når jeg kjøpte den. kostet egentlig ti tusen men fikk den for 4500
.
www.divakjoler.no (Men kjolen min ligger ikke inne på nettet
)
Visevert: Viseverten blir en kamerat av svigers som skal være veldig flink
Band: vi skal ha ett lite jazz band som skal spille i kirken for oss mest sansyling. De skal spille innmarsj som blir bruremarsj fra seljord og utmarsj som blir bruremarsj av jan magne førde
Musikker: vi har også fått en musikker som skal spille musikk og slikt i lokalet der vi skal holde middag,kaffi,og fest !
Bussfrakt : Vi skal kanskje få leid en buss som skal frakte middagsgjestene fra kirken og ned i lokalet
... Her er bilde :
Brudebukett: skal sambo sin kusine lage til meg
vunnet sølv i nm på dekorasjoner så hun skal få æren av å lage den. Siden jeg elsker roser vil jeg ha en slik brudebukett som på bilde bare røderoser
Blomster: høre me sambo sin tante om evt de kan skaffe god pris på blomster siden de eier en blomsterbutikk
Invitasjoner/bordkort: lage selv
, kommer bilder snart
Sanghefte og meny: lage selv
Farge i bryllupet: rød , hvit og litt blått
Mangler:
Dress til mann
Dress til ungene
Bryllupsko
Bryllupskake
bestilling av mat ( gjøres ikke før vi vet hvor mange det blir)
Ikke kjøpt inn noe pynt og slikt men vet hva vi vil ha