Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-05-2006, 15:06   #1
Supermedlem

Itoshigo sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Sølvbyen
Meldinger: 1,354
MP Rating: 100% (2)
Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.
Krøllete brude-slør.

Fått slørene jeg har bestilt fra Statene.....men de er selvfølgelig blitt litt krøllete på vei overseas. Noen som vet hva som bør gjøres??
Vet ikke om jeg tør prøve noe selv nemlig......

Lillesøster,okt-07
Storebror,aug-05
jan-09
Itoshigo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-05-2006, 15:28   #2
VIP-Medlem

Trollmor sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 6,233
MP Rating: 0% (0)
Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Krøllete brude-slør.

Hva med å prøve å dampe de og strekke i de ?
Eller så ringer du en brudebutikk eller et renseri og spør de hva de gjør

Tarzan -93 , Turbo 03 og Prinsessen -05 .
Jeg er sikker på at hvis vi smilte mer til hverandre, ville det bli lettere å mestre hverdagen.
Du vet du er populær når folk du absolutt ikke kjenner hater deg ....; ))
Trollmor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-05-2006, 15:47   #3
Seniormedlem

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 2,905
carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av **Henriette**
Fått slørene jeg har bestilt fra Statene.....men de er selvfølgelig blitt litt krøllete på vei overseas. Noen som vet hva som bør gjøres??
Vet ikke om jeg tør prøve noe selv nemlig......
Jeg leverte inn mitt til renseri så dampet de det og fikk strøket det helt fint. Ikke var det dyrt heller, tror jeg betalte en hundrelapp

Lykke til
Gammel 19-05-2006, 15:38   #4
Supermedlem

tussi1968 sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,248
tussi1968 er fantastisk mot andre.tussi1968 er fantastisk mot andre.tussi1968 er fantastisk mot andre.tussi1968 er fantastisk mot andre.tussi1968 er fantastisk mot andre.tussi1968 er fantastisk mot andre.tussi1968 er fantastisk mot andre.tussi1968 er fantastisk mot andre.tussi1968 er fantastisk mot andre.tussi1968 er fantastisk mot andre.tussi1968 er fantastisk mot andre.

Jeg dampet mitt slør på helt svak varme. Hadde ett fuktig hånlke i mellom sløret og strykejernet.....

f:01.01.91, f:11.01.03. og f:18.08.05.
tussi1968 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-05-2006, 15:57   #5
Veteranmedlem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Nes i Akershus
Meldinger: 4,800
Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg tok mitt slør og skylte det opp i kaldt vann og lot det henge til tørk. Ble veldig slett og fint.
Gammel 19-05-2006, 16:40   #6
Seniormedlem

Evak sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,840
Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.

Ei venninde av meg hengte det på badet,lukket døra, og satte på dusjen på varmt... Da dampa det seg rett og fint

Lillemann-05
Evak er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-05-2006, 20:35   #7
Supermedlem

Itoshigo sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Sølvbyen
Meldinger: 1,354
MP Rating: 100% (2)
Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.

Tusen takk for svar jenter !!!!

Lillesøster,okt-07
Storebror,aug-05
jan-09
Itoshigo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:50.