Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-01-2008, 08:34   #1
Seniormedlem

Ellie74 sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,540
MP Rating: 0% (0)
Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.
Kryss fingrene for meg jenter!

I dag skal jeg møte venninnen min til lunch og spørre om hun vil være min forlover. Nå har jeg utsatt det lenge så nå er det bare å få det overstått...

Kryss fingrene

Ref. tidligere tråd:

http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=553628 (Forlover - vondt tema...)

Ellie74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2008, 08:39   #2
Medlem

Amantes sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 484
Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.
Sv: Kryss fingrene for meg jenter!

Lykke til ! "Krysser fingrer, tær, hårstrå.. u name it.. "

"
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better."
Samuel Beckett

Amantes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2008, 08:42   #3
Veteranmedlem

Luuca sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 3,340
Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.

Masse lykke til
Gammel 08-01-2008, 08:57   #4
Supermedlem

Bittemor sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: HORDALAND
Meldinger: 559
Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.Bittemor har mye å være stolt av.

masse lykke til det går sikkert bra

Vi giftet oss 12.juli 2008 bryllupsrapport

Bittemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2008, 10:16   #5
Medlem

Fiolet sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 318
Fiolet er et navn alle kjenner.Fiolet er et navn alle kjenner.Fiolet er et navn alle kjenner.Fiolet er et navn alle kjenner.Fiolet er et navn alle kjenner.Fiolet er et navn alle kjenner.Fiolet er et navn alle kjenner.Fiolet er et navn alle kjenner.Fiolet er et navn alle kjenner.Fiolet er et navn alle kjenner.Fiolet er et navn alle kjenner.

Lykke til. Tenk så deilig i kveld når det er overog hun har sagt ja
fiolet

Vi gifter oss 2 august 2008
Fiolet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2008, 13:21   #6
Seniormedlem

Ellie74 sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,540
Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.

Hun sa nei...

Ellie74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2008, 14:25   #7
Seniormedlem

Ferskenbeinet sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,505
Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.

WHAT??? Det er det verste jeg har hørt! Tenker masse på deg! Har du noen søsken du kan spørre? Det trenger jo ikke å være en dame heller...

vi giftet oss 14.06.08 på vår 11 års dag
Ferskenbeinet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2008, 15:22   #8
Seniormedlem

Evak sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,849
Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.Evak har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ellie74 Vis post
Hun sa nei...

Uff da.. Det var ikke noe kjekt!!

Sier som flere andre her.. Hva med evt søsken eller en god kompis hvis du har det.

Mannen min hadde dame som forlover. Han har mange gode kompiser også, men ingen som han kan snakke med sånn som henne. Tror ikke det var noen som reagerte nevneverdig på det. Ikke jeg heller

Lillemann-05
Evak er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2008, 15:46   #9
VIP-Medlem

Nuta sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Ullensaker
Meldinger: 5,671
Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.

Uff nei det syns jeg var lite hyggelig, håper du har noen andre å spørre..

Nuta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2008, 16:32   #10
Seniormedlem

Beverly sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,246
Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.

Uff, nå fikk jeg skikkelig vondt av deg.
Beverly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:10.