Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-01-2007, 08:54   #1
Seniormedlem

Tobbes mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Oppegård
Meldinger: 2,367
MP Rating: 0% (0)
Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.
Må man betale for prøvetime om man velger en annen frisør?

Maser litt om frisør igjen jeg.....

Kunne egentlig tenkt meg prøvetime hos to forskjellige frisører for å ha noe å sammenligne med, men da må man vel betale for prøvetimen man tar på det stedet man ikke velger? Hva koster det i såfall?
Tobbes mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-01-2007, 14:35   #2
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Må man betale for prøvetime om man velger en annen frisør?

Du må mest sannsynlig betale for prøvetimen selv om du ikke velger den frisøren ja. Brudepynting leveres jo vanligvis i en "pakke" der prøvetime er inkludert. Jeg vil anta at prøvetimen inkl sminking vil koste rundt en tusenlapp, avhengig av hvor mye arbeid det er som skal gjøres.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-01-2007, 15:47   #3
Supermedlem

Leaena sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 612
Leaena er fantastisk mot andre.Leaena er fantastisk mot andre.Leaena er fantastisk mot andre.Leaena er fantastisk mot andre.Leaena er fantastisk mot andre.Leaena er fantastisk mot andre.Leaena er fantastisk mot andre.Leaena er fantastisk mot andre.Leaena er fantastisk mot andre.Leaena er fantastisk mot andre.Leaena er fantastisk mot andre.

Du må nok betale for prøvetimen, ja. Prøvetimen er vel ikke først og fremst for at du skal kunne sjekke ut frisøren, men for at dere skal bli enige om frisyren, at frisøren skal bli kjent med ditt hår, og finne ut hvor lang tid dere trenger på selve dagen.
Gammel 08-01-2007, 08:26   #4
Seniormedlem

Tobbes mamma sin avatar

Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Leaena
Du må nok betale for prøvetimen, ja. Prøvetimen er vel ikke først og fremst for at du skal kunne sjekke ut frisøren, men for at dere skal bli enige om frisyren, at frisøren skal bli kjent med ditt hår, og finne ut hvor lang tid dere trenger på selve dagen.
Ja, regner med det jeg også. Tror jeg får ta meg en runde og sondere terrenget litt hos de frisørene jeg vurderer før jeg bestemmer meg.
Tobbes mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2007, 08:49   #5
Veteranmedlem

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 3,263
Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.

Har du ingen fast frisør du går til da? Det hadde vært det beste for da kjenner hun håret ditt og vet hva som trengs og må til.

Jeg har det og det kunne ikkje falt meg inn å gå til noen andre. Min er da også gravid men tror og håper hun vil stille opp alikevel, babyen er da ca 2 mnd når jeg gifter meg og er søstra til min forlover.
Men har ikkje snakket med henne enda.
Gammel 08-01-2007, 09:12   #6
Seniormedlem

Tobbes mamma sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Andrea Mora

Jeg har det og det kunne ikkje falt meg inn å gå til noen andre. Min er da også gravid men tror og håper hun vil stille opp alikevel, babyen er da ca 2 mnd når jeg gifter meg og er søstra til min forlover.
Men har ikkje snakket med henne enda.
Hehe, akkurat det som er "problemet" med min faste frisør også(en venninne av meg). Hun er gravid og har termin i slutten av juli så det tør jeg rett og slett ikke å satse på.
Gammel 08-01-2007, 09:49   #7
Veteranmedlem

Tini 2 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 4,207
MP Rating: 100% (1)
Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.

Du må nok betale for prøvetimen ja, siden prøvingen er endel av det som betales for hele pakken med hår, sminke, påkledning osv.

Og på en slik dag er det viktig å ha noen som kjenner håret ditt og som vet litt om din type, slik at du får en frisyre som er til deg og står i stil med hvem du er og med kjole, blomster, høyde på mannen osv på den store dagen.

Og vil tro at du sikkert har dannet deg et bilde av hvordan du ser for deg håret ditt, og hun venninden din som skal ha barn jobber jo sikkert sammen med flere, og da kan dere jo bli enig med ei på salongen der om hvordan dere tenker det. Og din venninde har mulighet til å forklare hvordan ditt hår er, hvordan du er, hva du liker, ikke liker osv.

Håper du finner ut av det.

(jeg er frisør, og prøvde oppsettet mitt sikkert 20 ganger før jeg gifta meg, alikevell så er det håret som irriterer meg mest når jeg ser på bildene nå. Selv om jeg var veldig fornøyd den dagen )

-98
Tini 2 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:22.