Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-12-2006, 23:16   #1
Medlem

Askepott. sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Vestlandet.
Meldinger: 166
MP Rating: 0% (0)
Askepott. er som en lysfontene.Askepott. er som en lysfontene.Askepott. er som en lysfontene.Askepott. er som en lysfontene.Askepott. er som en lysfontene.Askepott. er som en lysfontene.Askepott. er som en lysfontene.Askepott. er som en lysfontene.Askepott. er som en lysfontene.Askepott. er som en lysfontene.Askepott. er som en lysfontene.
Min søster skal stå brud...

Min kjære søster skal gifte seg til sommeren. Jeg har så lyst å overraske henne med noe, på en eller annen måte. Vise at jeg er glad i henne... det trenger ikke være noe stort på noe slags vis, men trenger tips. Vet ikke helt hva det skal være, men alt i fra hvor jeg kan finne 1 fint dikt, en ting jeg kan kjøpe til henne eller gjøre noe annet for henne. Dette er noe jeg tenker kan være fra en søster til en annen. Jeg har allerede avtale med min mor, vår svigerinne og vår mormor om å spleise på en del hudpleieprodukter som hun skal få i bursdagsgave. Dette er noe jeg vet hun ønsker seg, men ikke kommer til å ta seg råd til. Disse tingene koster flesk, men har ordnet en liten avtale så jeg skal få det billigere.... Har planer om at vi skal kjøpe det slik at hun får det en stund på forskudd, så hun får brukt det litt før den store dagen. Har bursdag bare en liten mnd før den store dagen- Har dere noen andre tips til meg??? som sagt vet jeg ikke hva jeg egentlig er på "jakt" etter, men bare for å gjøre litt ekstra stas på henne.... (jeg skal ikke være forlover)
Gammel 21-12-2006, 23:29   #2
Medlem

Karita79 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 419
Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.Karita79 er fantastisk mot andre.
Sv: Min søster skal stå brud...

Hva med å lage en liten søster bok. En bok med bilder, litt fortellinger og evt dikt fra oppveksten deres. Jeg fikk en slik med bilder og dikt av en venninne til 20 årsdagen min og er en av de beste presangene jeg har fått. Blar til stadighet i den.

Lykke til uansett hva du finner på
Karita79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-12-2006, 02:00   #3
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,353
saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvis du vil gjøre noe spesielt på selve dagen, så var jeg i et bryllup en gang hvor søstera til brudgommen hadde laga et bildeshow fra da brudeparet var små og opp til dags dato, med tidsriktig musikk til. Det var artig, og rørende. Fra baby, til barn, til tenåring, til voksen, han og henne om hverandre, og så mot slutten bilder fra den tida de hadde hatt som par før selve dagen.

Da må du jo selvfølgelig få hjelp i fra hans familie også, for å samle inn bilder, og det vet jeg jo ikke hvor lett er i din situasjon.

Dette er noe jeg hadde satt utrolig pris på å få.

Det med velværeprodukter høres bare helt fantastisk ut. Heldige søstra di.

Jeg vil heller smile på en sykkel, enn gråte i en limousin
saxpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-12-2006, 09:11   #4
Supermedlem

Nitha sin avatar

Sted: i ammetåka
Meldinger: 658
Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.

Så snill du er! Man blir gjerne litt lettrørt inn mot bryllupet, så søstera di kommer garantert til å sette pris på hva det enn er du finner på.

Må bare skryte litt av bildebøker, som du kan lage hos de fleste nettleverandører av bilder nå.
Hva med å lage en bok med bilder av deg og din søster fra oppveksten til nå, og skrive tekster til som en fortelling? Gamle bilder kan scannes inn og brukes like godt som vanlige digitalbilder.
Vi har bestilt fra elkjøp til jul, og jeg er faktisk imponert over bildekvaliteten.

Vesla kom 21.03.06
Mini kom 08.09.08:
Nitha er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-12-2006, 00:12   #5
Medlem

Askepott. sin avatar

Sted: Vestlandet.
Meldinger: 166
Askepott. er som en lysfontene.Askepott. er som en lysfontene.Askepott. er som en lysfontene.Askepott. er som en lysfontene.Askepott. er som en lysfontene.Askepott. er som en lysfontene.Askepott. er som en lysfontene.Askepott. er som en lysfontene.Askepott. er som en lysfontene.Askepott. er som en lysfontene.Askepott. er som en lysfontene.

Tusen takk for kjempegode tips!

Fortsatt god jul til alle sammen!
Gammel 26-12-2006, 20:24   #6
Juniormedlem

Meldinger: 5
Basco er som en lysfontene.Basco er som en lysfontene.Basco er som en lysfontene.Basco er som en lysfontene.Basco er som en lysfontene.Basco er som en lysfontene.Basco er som en lysfontene.Basco er som en lysfontene.Basco er som en lysfontene.Basco er som en lysfontene.Basco er som en lysfontene.

Mannen og jeg fikk en flott eske med koselige lykkeønkninger fra alle gjestene i bryllupet. Dette er noe vi satte stor pris på og som vi ofte tar frem og titter på.
Gammel 29-12-2006, 13:46   #7
Juniormedlem

Solsikk@ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 29
Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.

Hei.
Jeg var i et danskt bryllup for noen år siden der søsteren til bruden gjorde noe jeg syns var svært rørende og fint. Når det var hennes tur til å holde en tale, sa hun at alle kvinnene ved festen skulle ta det postkortet som var tapet under stolen deres frem, og alle mennene skulle finne blyanten under sin. Postkortet var ferdig frankert med brudeparets adresse. Nå skulle de som satt til bords sammen, skrive ned et ønske for brudeparet. Jeg tror det ble alt fra evig kjærlighet, til god helse, mange barn, og også andre mindre høytidlige. Deretter skulle vi reise oss og gå ut i hagen. Det stod mannen til søsteren med masse gassballonger. Nå skulle vi feste postkortet med de gode ønskene til Balongen. På forsiden av dette postkortet stod det en beskjed til den som fant det, om at de gjerne måtte skrive hvor de hadde funnet det, og deretter poste det i nærmeste postkasse. Når vi alle hadde festet kortene slapp vi ballongene på likt mens vi ropte hurra hurra hurra for brudeparet...

Romantisk...

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:09.