Min kjære søster skal gifte seg til sommeren. Jeg har så lyst å overraske henne med noe, på en eller annen måte. Vise at jeg er glad i henne... det trenger ikke være noe stort på noe slags vis, men trenger tips. Vet ikke helt hva det skal være, men alt i fra hvor jeg kan finne 1 fint dikt, en ting jeg kan kjøpe til henne eller gjøre noe annet for henne. Dette er noe jeg tenker kan være fra en søster til en annen. Jeg har allerede avtale med min mor, vår svigerinne og vår mormor om å spleise på en del hudpleieprodukter som hun skal få i bursdagsgave. Dette er noe jeg vet hun ønsker seg, men ikke kommer til å ta seg råd til. Disse tingene koster flesk, men har ordnet en liten avtale så jeg skal få det billigere....

Har planer om at vi skal kjøpe det slik at hun får det en stund på forskudd, så hun får brukt det litt før den store dagen. Har bursdag bare en liten mnd før den store dagen- Har dere noen andre tips til meg??? som sagt vet jeg ikke hva jeg egentlig er på "jakt" etter, men bare for å gjøre litt ekstra stas på henne.... (jeg skal ikke være forlover)