Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-11-2008, 15:53   #1
Medlem

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 111
MP Rating: 0% (0)
jippijaja er som en lysfontene.jippijaja er som en lysfontene.jippijaja er som en lysfontene.jippijaja er som en lysfontene.jippijaja er som en lysfontene.jippijaja er som en lysfontene.jippijaja er som en lysfontene.jippijaja er som en lysfontene.jippijaja er som en lysfontene.jippijaja er som en lysfontene.jippijaja er som en lysfontene.
Min tur:-)

Jeg skal gifte meg!!

Gleder meg veldig:
Vi skal gifte oss "hemmelig". Alle tror de skal på navnefest, og det skal de også, men vi skla også gifte oss!!

Vielsen blir ute (hvis det er pent vær), eller inne foran peisen dersom det rgner.

Litt om bryllupet vårt:

18. april

Nå har vi bestilt lokale, en DNT (turistforeninga) hytte. Først skal vi ha navnefest i regi av humanetisk forbund, og så skal vi ha "fest" på den hytta etterpå, ca 50 stk. Planen er at vi skal gifte oss der, og ingen av gjestene vet om det, bortsett fra forloverene... Så nå leter jeg bare etter den perfekte kjolen, og det begynner å haste-... Noen som har noen forslag?
Jeg er 163 høy, har megapupper, og ikke så veldig tynn akkurat.....
Også kan den ikke være for glinsende, tenkte meg noe med chiffon utenpå, også vil jeg ikke ha slep..

Har sett på disse, som kan bestiller i hvitt:
Agape

Den som heter cerec, og den som heter celine..

Jeg vil ha stropper på, siden puppestyret er av den størrelsen de er.
Andre forlsag tas imot...

Som jeg har sagt før, så er min favoritt denne:
Nydelig Agape brudekjole str. 48 | FINN torget

men den har slep..., og ny er den for dyr, og brukt har jeg ennå ikke sett en i den fargen jeg vil ha.. (i min str..) Str 48 blir nok litt stort, men kan ikkert sys inn, men jeg vil ikke ha sølv på kantene..

Vielsen vil forhåpentligvis foregå på dette teppet, som jeg har ønsket meg i 8 år, utenfor hytta:

IKEA | Tepper | Store og mellomstore tepper | IKEA PS | Teppe

På føttene har jeg disse skoene (allerede kjøpt inn på salg til 250 kr (med remmer rundt anklene):
http://brudogbliny.no/images/Heather.jpg

Under selve vielsen har jeg muligens hvite slagstøvler på, hvis det er sølete ute..

Jentene har disse kjolene på:
http://www.butterick.com/item/B4967....hildren&page=1
http://www.butterick.com/item/B4385....ls_plus&page=1

I hendene har jeg en av disse blomstertypene (kanskje):
Liljekonvaller (litt skeptisk siden de er giftige)
Mørkrøde roser og brudeslør
Callaliljer (er de giftige også?)

Maten blir spekemat og kaker etterpå..

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe dette stativet:
http://festkaker.no/index.php?page=s...emart&Itemid=1
Fant det billigere et anet sted, men fant det ikke i farten..

Ringene blir sannsynligvis glatte ringer i hvitt gull.. Helt enkle.

Et budsjettbryllup altså, der mesteparten er laget selv, med unntak av maten....

Er det noen som vet om hvor man kan få laget marsipanfiguerer til å ha oppå kaka?
Tenkte jeg skulle ha en hund, en katt, en mann ,en dame og tre jenter..
jippijaja er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-11-2008, 17:28   #2
Medlem

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 227
Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.Ping1 er fantastisk mot andre.
Sv: Min tur:-)

Gratulerer!
Jeg skal bestille kjole her i fra www.jkdress.com
keiser Edvard 19.04.04 og
keiserinne Augusta 25.09.06

Ping1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-11-2008, 18:29   #3
Medlem

jippijaja er som en lysfontene.jippijaja er som en lysfontene.jippijaja er som en lysfontene.jippijaja er som en lysfontene.jippijaja er som en lysfontene.jippijaja er som en lysfontene.jippijaja er som en lysfontene.jippijaja er som en lysfontene.jippijaja er som en lysfontene.jippijaja er som en lysfontene.jippijaja er som en lysfontene.

I dag har jeg kjøpt brudekjole... JIPPPIIII!!!
Vel, egentlig er det ikke en brudekjole, emn en selskapskjole. Jeg tror jeg prøvde en million brudekjoler, og jeg så ut som en stappa marsipanpølse i alle sammen.....

På vei ut så jeg en nyyyydelig selskapskjole. Måtte bare prøve den, og så måtte jeg bare kjøpe den
Den er ikke hvit, men rød...... Uten slep, men ikke med lange ermer som jeg hadde bestemt meg for.. Hihi. Den er faktisk ikke som jeg hadde sett for meg i det hele tatt, men veldig veldig fin. Skal ha hvit (ivory) borelo og slør til. Herremin som jeg gleder meg...

Her finner du den. Det er den sorte, JE17 (men jeg bestiller i rød), med ivory broderier og snøring foran og bak:..

Brudecompaniet AS - Se kategorier

johhooooooo!!!! :lykkeli g:
jippijaja er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-11-2008, 19:02   #4
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 8,639
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer med satt dato! Blir gøy for gjestene som tror de bare skal i navnfest ja
Og Grattis med kjole! Spesiellt med rød kjole.. blir sikkert stilig! Skal du bruke den hele dagen eller skifter du før bryllupsdelen av dagen?
Syns uansett den var veldig fin
Gammel 30-11-2008, 02:25   #5
Seniormedlem

Trixie sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,000
Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.

Er kjolene til jentene dine bare mønster som du syr selv?
Trixie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-11-2008, 21:04   #6
Medlem

tinwin: Jeg skifter til kjolen like før vi gifter oss tror jeg. Blir liksom litt overpynta til meg å være i navnefesten ;-)
Skal ha hvit bolero og muligens slør til. Kan man ha slør til bolero??

Trixie: Tenkte jeg skulle sy dem selv, men nå lurer jeg på om jeg orker... Er jo ikke akkutrat mye fritid med tre jenter på 8 år, 7 år, og 4 mnd...
Kanskje jeg skal bestille på nettet, må bare telle litt penger....
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:54.