Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-05-2008, 08:12   #1
Seniormedlem

Ellie74 sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,540
MP Rating: 0% (0)
Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.
Morgengave - pris?

Hva bruker dere på morgengave? Har funnet en klokke til sambo, men det var selvsagt den dyreste som var den fineste. Typisk!

Skjønner jo at det er litt avhengig av økonomien til de forskjellige i forhold til dette, men selv om vi har god økonomi, syns jeg 5000,- som denne klokka koster - er litt vel i overkant...

Ellie74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-05-2008, 08:54   #2
Veteranmedlem

Christinamor sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 3,307
Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.
Sv: Morgengave - pris?

Jeg kjøpte en tykk og god slåbråk, og den kostet vel rundt 12-1300,-.
Selv fikk jeg en gullring med stor perle på, og aner ikke hva noe sånt koster. Selv syns jeg vel 5000,- er mye, men det kommer jo an på økonomien deres. For noen er 5000 et solid innhugg, for andre en dråpe i havet...

Fødselsrapport
Christinamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-05-2008, 10:33   #3
Seniormedlem

Morskjærlighet sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Ramnes
Meldinger: 2,245
Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har liksom ikke peiling enda på hva jeg skal kjøpe,men har fundert litt på slipperser faktisk
De han ahr henger knapt sammen nemlig....ikke veldig romantisk eller lekkert,men du og du så kjekt
Vi har ikke dårlig råd,men jeg syns ikke det er noe poeng i å legge en hel masse penger i en morgengave jeg altså. Har jo nok av andre ting å bruke penger på i forbindelse med bryllupet...og han får jo tross alt meg på livstid...om det kan kalles en gave hohohoho
Gammel 21-05-2008, 11:00   #4
Supermedlem

Sommerfugl25 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: skien
Meldinger: 1,349
Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.

Jeg har tenkt på dette selv og er usikker...men mye penger har ikke vi råd til nei. Men tenker at han kan få personlige gavekort f eks,en massasje hver fredag i en mnd f eks...og middagsdate hver lørdag f eks...Evt kjøpe en konsertbillett e.l. til noe han syns er moro!
Men har også tenkt på klokke,for det trenger han...men den kommer nok ikke itl å koste mye over 1000 lappen gitt. Vet ikke om gubben kommer til å huske morgengave engan jeg :O
Vi får se

Sommerfugl25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-05-2008, 13:42   #5
Seniormedlem

Karina sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,746
Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kommer til å kjøpe mansjettknapper og gravere datoen på innsiden. Har ikke peiling på pris ennå, for jeg vet ikke hva mansjettknapper koster Han har aldri hatt mansjettknapper, men trenger det til den store dagen, så da passer det bra.

Eller er morgengaven til morgenen etter bryllupet? har hørt litt forskjellige meninger om dette.

16.08.08 Bryllupstråd Bilder fra den store dagen
Karina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-05-2008, 13:57   #6
PB
Veteranmedlem

PB sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,742
PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg må finne ut hva han ønsker seg

Selv ønsker jeg meg en boks med sjokolade fra sjokodeilig på moa Det er det beste jeg vet og det tar jeg meg aldri råd til

Hadde vært konge med noen konsertbilletter av no slag som er gjennomførbart mtp barnevakt osv.
Gammel 21-05-2008, 14:35   #7
Veteranmedlem

Christinamor sin avatar

Medlem siden: May 2002
Meldinger: 3,307
Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Morskjærlighet Vis post
Jeg har liksom ikke peiling enda på hva jeg skal kjøpe,men har fundert litt på slipperser faktisk
De han ahr henger knapt sammen nemlig....ikke veldig romantisk eller lekkert,men du og du så kjekt
Sånn var det med slåbråken han hadde fra før og; den var 15 år gammel, grønn og stygg som få. Den han har nå har holdt seg fin, og er skikkelig luksuriøs.....og minner han hver dag om bryllupet vårt (som om han tenker på det, hehe)

Fødselsrapport
Christinamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-05-2008, 15:07   #8
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Meldinger: 2,562
tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kjøpte baristakurs til min mann. kostet vel 1300 kroner om jeg ikke husker feil. Kunne sikkert brukt litt mer på gaven også, men det var nå det kurset kostet. Tror man må se an gaven og egen økonomi.

tuuli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:43.