Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-09-2008, 15:34   #1
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Østlandet
Meldinger: 339
MP Rating: 0% (0)
Millenia har mye å være stolt av.Millenia har mye å være stolt av.Millenia har mye å være stolt av.Millenia har mye å være stolt av.Millenia har mye å være stolt av.Millenia har mye å være stolt av.Millenia har mye å være stolt av.Millenia har mye å være stolt av.Millenia har mye å være stolt av.Millenia har mye å være stolt av.Millenia har mye å være stolt av.
Når ha utdrikningslag?

Hva ser dere som den idelle avstand i tid mellom utdrikningslag og bryllup?

Skal være forlover for ei venninne som bor et par timers kjøring herfra, og kom på at jeg kanskje burde begynne planlegge snart om det trenger være litt avstand i tid...
Kusina mi hadde utdrikningslaget 3 uker før bryllupet og hu synes det ble for nærme... Aner ikke hvorfor hun synes det, men...
Gammel 07-09-2008, 15:42   #2
Seniormedlem

LilleBlomst sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,326
LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.
Sv: Når ha utdrikningslag?

Sitat:
Opprinnelig postet av Millenia Vis post
Hva ser dere som den idelle avstand i tid mellom utdrikningslag og bryllup?

Skal være forlover for ei venninne som bor et par timers kjøring herfra, og kom på at jeg kanskje burde begynne planlegge snart om det trenger være litt avstand i tid...
Kusina mi hadde utdrikningslaget 3 uker før bryllupet og hu synes det ble for nærme... Aner ikke hvorfor hun synes det, men...
Vel..nå vet ikke jeg om du er gift, eller har planlagt et bryllup selv, men er du det, vil du nok kjenne til at planleggingen av et bryllup er en tidkrevende prosess og at de siste ukene før bryllupet er ganske så travle. Jeg er forlover for en god venninne, og hun ønsket at utdrikkningslaget skulle være før sommerferien. For hennes del ble det 3 mnd før selve dagen. Da, - som nå, gir hun utrykk for at det var en god løsning.

La aktivitetene du vurderer ligge til grunn for selve planleggingen av dagen, men la brudens ønsker for når det skal finne sted være retningsgivende, selv om du ikke følger det helt. Det er jo tross alt hennes dag..ikke sant?

Sist endret av LilleBlomst; 07-09-2008 kl 15:46.
LilleBlomst er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2008, 16:27   #3
Seniormedlem

LilleTrille sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 2,663
MP Rating: 100% (2)
LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg gifter meg om 1 uke, og hadde utdrikningslaget mitt i mai Jeg ønsket det, og det passet ypperlig! Sommeren har vært veldig hektisk, både med sykdom og planlegging, så i ettertid ser jeg at det virkelig var bra å ha det såppass tidlig. I tillegg tenker jeg som så, hva om dere skal noe actionfylt, og bruden i værste fall skader seg? Dumt å måtte gå på krykker opp midtgangen, og det er fort gjort å vrikke et bein kraftig
Så hør hva hun selv ønsker, så ser du hva du får til ut fra det.
Jeg hadde det iallefall alle tiders!
Gammel 07-09-2008, 20:23   #4
Seniormedlem

Karina sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Molde
Meldinger: 2,364
Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hadde utdrikkingslaget mitt helga før og synes det var helt greit Det var dagen før 30-års dagen min så da slapp jeg å ordne bursdagsselskap også

16.08.08 Bryllupstråd Bilder fra den store dagen
Karina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2008, 21:13   #5
Supermedlem

Hermine83 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Grimstad
Meldinger: 1,083
Hermine83 har en strålende fremtid.Hermine83 har en strålende fremtid.Hermine83 har en strålende fremtid.Hermine83 har en strålende fremtid.Hermine83 har en strålende fremtid.Hermine83 har en strålende fremtid.Hermine83 har en strålende fremtid.Hermine83 har en strålende fremtid.Hermine83 har en strålende fremtid.Hermine83 har en strålende fremtid.Hermine83 har en strålende fremtid.

Jeg hadde det helgen før etter eget ønske. Jobba hele sommeren og da passet det greit. syns det var kos for da dreiet alt seg om bryllupet den uken.

STOLT tobarnsmor til Marius aug 05 og Tobias 28.07.07
Hermine83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2008, 22:09   #6
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 4,784
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hadde utdrikn.lag nå 3 uker før bryllupet, synes IKKE det er for tidlig! Er jo bare snakk om en dag og det meste skal jo være ordnet. Synes det var ekstra kjekt når det var såpass nærmt!

Lurt å kontakte de som skal være med tidligst mulig og gi de flere datoer, sånn at man finner en dato hvor de fleste kan være med! Det er jo viktig!
Gammel 07-09-2008, 22:18   #7
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 18,717
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hadde u-laget mitt en uke før bryllupet, og det var helt greit. Hadde vi hatt det tidligere hadde det havnet i fellesferien, og da var det færre som var hjemme.

Men det kommer litt an på hva dere har tenkt å gjøre. En venninne hadde paintball på sitt u-lag, og hadde mange kulerunde blåmerker på overkroppen... Ikke så lekkert til brudekjolen...
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:54.