|
 |
29-12-2006, 13:35
|
|
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 29
|
Når sende ut invitasjoner
|
|
Hei alle sammen.
Dette er mitt første innlegg her, og jeg trenger noen gode råd for når det er naturlig å sende ut invitasjoner. Vår store dag er 04.08.07, og en del av gjestene kommer fra Danmark. Vi har resververt overnatting der festen skal holdes, på Oscarsborg festning utenfor Drøbak. Hvis det er andre med erfaringer derfra blir jeg glad for tilbakemeldinger.
Sender ved et bilde av kjolen som jeg er så fornøyd med.
Kjøpt på salg hos Kristins Brudesalong i Lillestrøm.
Takker for svar.
|
29-12-2006, 14:38
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Dec 2006
Sted: Bergens området
Meldinger: 1,438
|
Sv: Når sende ut invitasjoner
|
|
Vi gifter oss i slutten a juni. Vi skal sende ut invitasjonene i begynnelsen a februar. Siden vi skal gifte oss i Danmark og folk må få god tid til og bestille fly og sånn ting... Så da er d greit og få ut invitasjonene tidlig..
Gratulerer med forestående bryllup hvertfall.
|
|
29-12-2006, 16:04
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,557
|
|
|
Med vielse i begynnelsen av august synes jeg nesten at dere bør få ut invitasjoner snart. Det er midt i ferietiden, og dermed så vil kanskje noen bestille ferie om de ikke får beskjed.
Kjolen var helt nydelig!
|
29-12-2006, 16:10
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Bellebyen
Meldinger: 840
|
|
|
Vi gifter oss 30. juni og lurer litt på det samme. Vet ikke helt når felles ferien begynner, men vi lurer på å få ut invitasjoner ca 3 mnd før (midten av mars) med svarfrist på 3-4 uker.
For da har vi i tillegg ca 2 mnd på å lage bordkort, bordplan osv på.
Kjempefin kjole du har kjøpt!!!
|
|
29-12-2006, 16:23
|
|
Æresmedlem
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 19,101
|
|
|
Vi giftet oss 14. august, og leverte ut innbydelsene etter påske det året. Men da var bryllupsdatoen godt kjent allerede.
|
|
29-12-2006, 16:28
|
|
Veteranmedlem
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Niobe
Vi giftet oss 14. august, og leverte ut innbydelsene etter påske det året. Men da var bryllupsdatoen godt kjent allerede.
|
Eh ..... det er jo et poeng. Hvis dere informerer de som skal informeres om det som skal skje, så er det jo ikke like viktig å skynde seg med invitasjonene.
Men nå legger jo folk planer for sommeren, så de som skal inviteres bør i hvert fall få beskjed.
|
29-12-2006, 17:21
|
|
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 29
|
|
|
Hei og hopp.
Takk for hyggelige og raske svar, takk for komplimeneter på kjolen -føler at den er meg! Er jo litt uerfaren med å lage tråder jeg da, så jeg blir jo så glad når noen har svart meg
Vi har informert en del av gjestene om datoen i årets julekort. Regner vel med å sende ut inbydelsene i slutten av februar jeg da, kanskje.
Ingen som har hørt, eller selv opplevd bryllup på Oscarsborg der ute...
Sitat:
Opprinnelig postet av Catharina
Vi gifter oss i slutten a juni. Vi skal sende ut invitasjonene i begynnelsen a februar. Siden vi skal gifte oss i Danmark og folk må få god tid til og bestille fly og sånn ting... Så da er d greit og få ut invitasjonene tidlig..
Gratulerer med forestående bryllup hvertfall. 
|
Gratulerer dere også. Litt nysgjerrig jeg da siden min kommende mann er dansk. Hvor skal dere gifte dere...
Og nei, jeg har ikke spørsmålstegn jeg
Et lite spørsmål til, dere som har små barn og har giftet dere eller skal gifte dere, hvordan gjør dere det med barna... Alle de vi og gullet kjenner godt skal jo være med på festen. Hvem har dere som barnevakt, eller sovevakt.
Thanks again
|
29-12-2006, 23:22
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 581
|
|
|
Vi gifter oss 30.juni, og kommer til og sende ut invitasjonene i løpet av februar måned.  Svarfrist, tja... jeg liker og være litt tidlig ute, så den blir nok i april en gang, kanskje?
Lurer også fryktelig på hvor vi skal gjøre av jenta vår under feiringen.. Kanskje vi må spørre noen av barnehagedamene
29-12-2006, 23:45
|
|
Veteranmedlem
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Vannmannen
Kanskje vi må spørre noen av barnehagedamene 
|
Det var jammen en god ide. Jeg vet i hvert fall at noen av de i barnehagen til snuppa tar i mot overnattingsgjester på den måten, og det er jo voksne som de kjenner veldig godt. Det koster sikkert litt, men det er det jammen verdt.
|
30-12-2006, 12:53
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Dec 2006
Sted: Bergens området
Meldinger: 1,438
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Solsikk@
Hei og hopp.
Takk for hyggelige og raske svar, takk for komplimeneter på kjolen -føler at den er meg! Er jo litt uerfaren med å lage tråder jeg da, så jeg blir jo så glad når noen har svart meg
Vi har informert en del av gjestene om datoen i årets julekort. Regner vel med å sende ut inbydelsene i slutten av februar jeg da, kanskje.
Ingen som har hørt, eller selv opplevd bryllup på Oscarsborg der ute...
Gratulerer dere også. Litt nysgjerrig jeg da siden min kommende mann er dansk. Hvor skal dere gifte dere...
Og nei, jeg har ikke spørsmålstegn jeg
Et lite spørsmål til, dere som har små barn og har giftet dere eller skal gifte dere, hvordan gjør dere det med barna... Alle de vi og gullet kjenner godt skal jo være med på festen. Hvem har dere som barnevakt, eller sovevakt.
Thanks again
|
Vi gifter oss i København  I den norske sjømannskirken. Og bryllupsfesten på Phoenix hotel.
Hvordan jeg skal gjøre det med tulla utover kvelden har jeg ingen anelse på. Men har ett håp om at de har en type babycall system på tlf på hotellet, for det er det noen hoteller som har... Så skal høre med dem når vi kommer nedover der i midten a april.
|
|
 |
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:08.
|