Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-12-2006, 13:35   #1
Juniormedlem

Solsikk@ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 29
MP Rating: 0% (0)
Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.
Når sende ut invitasjoner

Hei alle sammen.

Dette er mitt første innlegg her, og jeg trenger noen gode råd for når det er naturlig å sende ut invitasjoner. Vår store dag er 04.08.07, og en del av gjestene kommer fra Danmark. Vi har resververt overnatting der festen skal holdes, på Oscarsborg festning utenfor Drøbak. Hvis det er andre med erfaringer derfra blir jeg glad for tilbakemeldinger.

Sender ved et bilde av kjolen som jeg er så fornøyd med.
Kjøpt på salg hos Kristins Brudesalong i Lillestrøm.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Takker for svar.
Gammel 29-12-2006, 14:38   #2
Supermedlem

Catharina sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Bergens området
Meldinger: 1,438
Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Når sende ut invitasjoner

Vi gifter oss i slutten a juni. Vi skal sende ut invitasjonene i begynnelsen a februar. Siden vi skal gifte oss i Danmark og folk må få god tid til og bestille fly og sånn ting... Så da er d greit og få ut invitasjonene tidlig..

Gratulerer med forestående bryllup hvertfall.

Hannah Emilie født 4.desember 2007, 10 dager på overtid.
Catharina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-12-2006, 16:04   #3
Veteranmedlem

Tjorven75 sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,557
Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.

Med vielse i begynnelsen av august synes jeg nesten at dere bør få ut invitasjoner snart. Det er midt i ferietiden, og dermed så vil kanskje noen bestille ferie om de ikke får beskjed.

Kjolen var helt nydelig!
Gammel 29-12-2006, 16:10   #4
Supermedlem

Bellemor sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Bellebyen
Meldinger: 840
Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.Bellemor er fantastisk mot andre.

Vi gifter oss 30. juni og lurer litt på det samme. Vet ikke helt når felles ferien begynner, men vi lurer på å få ut invitasjoner ca 3 mnd før (midten av mars) med svarfrist på 3-4 uker.
For da har vi i tillegg ca 2 mnd på å lage bordkort, bordplan osv på.

Kjempefin kjole du har kjøpt!!!
Gammel 29-12-2006, 16:23   #5
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 19,101
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi giftet oss 14. august, og leverte ut innbydelsene etter påske det året. Men da var bryllupsdatoen godt kjent allerede.
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-12-2006, 16:28   #6
Veteranmedlem

Tjorven75 sin avatar

Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Niobe
Vi giftet oss 14. august, og leverte ut innbydelsene etter påske det året. Men da var bryllupsdatoen godt kjent allerede.
Eh ..... det er jo et poeng. Hvis dere informerer de som skal informeres om det som skal skje, så er det jo ikke like viktig å skynde seg med invitasjonene.

Men nå legger jo folk planer for sommeren, så de som skal inviteres bør i hvert fall få beskjed.
Gammel 29-12-2006, 17:21   #7
Juniormedlem

Solsikk@ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 29
Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.Solsikk@ er fantastisk mot andre.

Hei og hopp.

Takk for hyggelige og raske svar, takk for komplimeneter på kjolen -føler at den er meg! Er jo litt uerfaren med å lage tråder jeg da, så jeg blir jo så glad når noen har svart meg

Vi har informert en del av gjestene om datoen i årets julekort. Regner vel med å sende ut inbydelsene i slutten av februar jeg da, kanskje.
Ingen som har hørt, eller selv opplevd bryllup på Oscarsborg der ute...

Sitat:
Opprinnelig postet av Catharina
Vi gifter oss i slutten a juni. Vi skal sende ut invitasjonene i begynnelsen a februar. Siden vi skal gifte oss i Danmark og folk må få god tid til og bestille fly og sånn ting... Så da er d greit og få ut invitasjonene tidlig..

Gratulerer med forestående bryllup hvertfall.
Gratulerer dere også. Litt nysgjerrig jeg da siden min kommende mann er dansk. Hvor skal dere gifte dere...
Og nei, jeg har ikke spørsmålstegn jeg

Et lite spørsmål til, dere som har små barn og har giftet dere eller skal gifte dere, hvordan gjør dere det med barna... Alle de vi og gullet kjenner godt skal jo være med på festen. Hvem har dere som barnevakt, eller sovevakt.

Thanks again
Gammel 29-12-2006, 23:22   #8
Supermedlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 581
MP Rating: 100% (1)
Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.Vannmannen er som en lysfontene.

Vi gifter oss 30.juni, og kommer til og sende ut invitasjonene i løpet av februar måned. Svarfrist, tja... jeg liker og være litt tidlig ute, så den blir nok i april en gang, kanskje?

Lurer også fryktelig på hvor vi skal gjøre av jenta vår under feiringen.. Kanskje vi må spørre noen av barnehagedamene

Vannmannen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-12-2006, 23:45   #9
Veteranmedlem

Tjorven75 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Vannmannen
Kanskje vi må spørre noen av barnehagedamene
Det var jammen en god ide. Jeg vet i hvert fall at noen av de i barnehagen til snuppa tar i mot overnattingsgjester på den måten, og det er jo voksne som de kjenner veldig godt. Det koster sikkert litt, men det er det jammen verdt.
Gammel 30-12-2006, 12:53   #10
Supermedlem

Catharina sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Bergens området
Meldinger: 1,438
Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Solsikk@
Hei og hopp.

Takk for hyggelige og raske svar, takk for komplimeneter på kjolen -føler at den er meg! Er jo litt uerfaren med å lage tråder jeg da, så jeg blir jo så glad når noen har svart meg

Vi har informert en del av gjestene om datoen i årets julekort. Regner vel med å sende ut inbydelsene i slutten av februar jeg da, kanskje.
Ingen som har hørt, eller selv opplevd bryllup på Oscarsborg der ute...

Gratulerer dere også. Litt nysgjerrig jeg da siden min kommende mann er dansk. Hvor skal dere gifte dere...
Og nei, jeg har ikke spørsmålstegn jeg

Et lite spørsmål til, dere som har små barn og har giftet dere eller skal gifte dere, hvordan gjør dere det med barna... Alle de vi og gullet kjenner godt skal jo være med på festen. Hvem har dere som barnevakt, eller sovevakt.

Thanks again
Vi gifter oss i København I den norske sjømannskirken. Og bryllupsfesten på Phoenix hotel.

Hvordan jeg skal gjøre det med tulla utover kvelden har jeg ingen anelse på. Men har ett håp om at de har en type babycall system på tlf på hotellet, for det er det noen hoteller som har... Så skal høre med dem når vi kommer nedover der i midten a april.

Hannah Emilie født 4.desember 2007, 10 dager på overtid.
Catharina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:08.