Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-05-2008, 20:55   #1
Seniormedlem

Karina sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,546
MP Rating: 0% (0)
Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.
Noen her som har bestilt fra JKdress?

Jeg er veldig i usikker på om kjolen jeg har bestilt blir bra Nå har jeg hørt om ei som bestilte på lignende måte og hun ble kjempemissfornøyd Vet ikke om det er fra samme forhandler da, men frykter det verste. Fant samme kjolen på JKdress så da lurer jeg på om jeg har tid til å bestille der hvis kjolen ikke blir bra. Noen som vet leveringstid der? Og hvor mye de tar i frakt?

16.08.08 Bryllupstråd Bilder fra den store dagen
Karina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2008, 23:03   #2
Medlem

ChiChi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 496
ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen her som har bestilt fra JKdress?

hører de fleste sier 2-3 uker på leveringstid, og da kommer de på døra med den.
når kjolen ligger på ca500kr så blir det ca 1000kr tilsammen med frakt, toll og det western union tar for at du bruker de om betaling.
du vil få en detaljert mail om hvordan du betaler.

eneste jeg vil råde deg til er å være nøye med å si hvordan kjolen skal være (flere lag med tyll,om det skal være "innebygd" korsett osv) for det kan være at du ikke får selv om du kan se dette på bildet

lykke til, jeg har hørt maaaange som ble fornøyd med jkdress.
jeg tenkte å bestille derifra selv, men så fant jeg drømmekjolen min på lørdag og da var det gjort

Aug, 2005

"Strength of my life" 2007

25.07.2009

ChiChi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2008, 23:33   #3
Medlem

Enfalmawen sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Kristiansand
Meldinger: 140
Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.

Jeg har bestilt fra Jkdress, for 2 1/2 uke siden. Og igår fikk jeg mail om at kjolene (har bestilt tilsammen 4 kjoler sammen med ei venninne) er sendt og jeg fikk sendingsnummeret så jeg kan se hvor den er henn helt til den kommer på døra. Og det tok ca. 6 dager med sending. Så om noen dager skal jeg ta bilde av kjolen og legge den ut på bryllupstråden min.
Har hørt veldig mange har blitt fornøyde med kjolene de har fått derfra. Bare gå inn på dinbaby på bryllupssidene der, det er mange derfra som har bestilt.
Jeg gleder meg ihvertfall til min kommer!

Enfalmawen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2008, 23:39   #4
Seniormedlem

Karina sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,546
Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk for tilbakemeldinger. Jeg får min fra Kina om 1-2 uker så da er det fortsatt over 2 mnd igjen til bryllupet. Da bør det være nok tid til å bestille derifra. Satser på å slippe men godt å ha muligheten Har enda en i bakhånd som jeg kan bruke men det er liksom ikke drømmekjolen da

16.08.08 Bryllupstråd Bilder fra den store dagen
Karina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-05-2008, 09:52   #5
Medlem

fruvedøy sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Søfteland
Meldinger: 71
fruvedøy er som en lysfontene.fruvedøy er som en lysfontene.fruvedøy er som en lysfontene.fruvedøy er som en lysfontene.fruvedøy er som en lysfontene.fruvedøy er som en lysfontene.fruvedøy er som en lysfontene.fruvedøy er som en lysfontene.fruvedøy er som en lysfontene.fruvedøy er som en lysfontene.fruvedøy er som en lysfontene.

Tror de har mange forskjellige skreddere med veldig varierende kompetansenivå
Jeg bestilte flere forskejllige ting derfra, både kjoler og tilbehør. Mesteparten var sydd i stoff som ikke er i nærheten av kvaliteten på orginalene. Tynt stoff, som lignet mer på foret enn på selve kjolestoffet. Mye var skjevt sydd, og stemte ikke i størrelsene heller. En av kjolene var fin, helt grei nok, men den stemte ikke med bestillingen. Men mange er kjempefornøyde. Tror det kommer helt an på hvem som har sydd akkurat den kjolen du bestiller
fruvedøy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:25.