Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-02-2009, 11:38   #1
Medlem

Patilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Meldinger: 424
MP Rating: 0% (0)
Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.
Patilla's bryllupstråd

Får starte med starten kanskje
Sambo og jeg møtte hverandre da han var 17 og jeg 22..det var kjærlighet med første blikk (aldri opplevd før, så det var ganske sterkt), men begge var litt i tvil på om vi skulle innlede et forhold siden det var en del aldersforskjell...Etter et par måneder som gode venner (og tidvis litt mer enn bare gode venner ) fant vi ut at vi rett og slett ikke klarte å være uten den andre Og det har jeg ikke angret en dag på
Han er min aller aller beste venn, og min tvillingsjel.

Han fridde fredag 13. juli 2007 og jeg sa ja av hele mitt hjerte Datoen for bryllupet ble satt til 26. juni 2010, vi trengte litt tid på å spare penger, nyetablerte som vi var (og egentlig fortsatt er )
Nå begynner datoen å nærme seg, og planleggingen har startet!

Foreløpig er kirke og lokalet reservert, og drømmekjolen har jeg funnet tror jeg (har ikke prøvd den da..)
Foreløpig gjesteliste er satt opp, og vi har funnet kokk (som også skaffer servitører...)
Resten venter vi med til det nærmer seg.
Kirken:
http://no.wikipedia.org/wiki/Fil:%C3...amle_kirke.jpg

I august/september reiser mamma, svigermor og jeg til Danmark for å prøve kjoler Gleder meg til jentetur!
Drømmekjolen:
http://www.abc-brudekjoler.dk/1/2263/2109/7952/

Hverken sambo eller jeg har klart å velge forlover enda, vi har for mange gode venner tror jeg

Farger på kjole, bukett, og pynt er bestemt. Jeg skal ha helt hvit kjole, og bukett av dyprøde roser. Pynten skal være i rødt, hvitt og sølv, med muligens noe innslag av mørkebrunt...
Likte veldig godt bukett nr 10 inne på denne siden:
http://www.brudepikene.no/brudebuketter/cms/181 Sammen med perler og tynn sølvtråd tror jeg den blir perfekt...Jeg elsker perler og kommer til å ha smykker med perler på

Brudepyntingen er forresten og i boks To av mine beste venninner er frisør og make-up artist, stylist og negledesigner De er vanvittig flinke på brydepynting, har hatt oppdrag for Bryllupsmagasinet til og med
Jeg får det i gave

Bryllupstråden

Sist endret av Patilla; 27-02-2009 kl 15:06.
Patilla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-02-2009, 12:01   #2
Veteranmedlem

Humlesnurr sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,642
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Patilla's bryllupstråd

Gratulerer med fastsatt dato Ang drømmekjolen så trodde jeg at jeg også hadde funnet den, men det var helt til jeg prøvde en annen en

Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-02-2009, 14:51   #3
Medlem

Patilla sin avatar

Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.Patilla har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Humlesnurr Vis post
Gratulerer med fastsatt dato Ang drømmekjolen så trodde jeg at jeg også hadde funnet den, men det var helt til jeg prøvde en annen en
Takk for det
Ja, jeg har hørt at mange opplever det sånn Så derfor skrev jeg at jeg ikke har prøvd den bak i parantes

Men jeg vet sånn omtrent hvilken fasong jeg kler da, og denne har akkurat den fasongen Men hvem vet, kanskje jeg ender opp med noe helt annet?

Bryllupstråden
Patilla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-02-2009, 23:17   #4
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,354
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.

GRATTIS MED BRYLLUPSTRÅD
Har sagt det før, og sier det igjen - den kjolen er nyyyydelig og helt deg - sikker på du kommer til å se helt fantastisk ut i den
Blir kjekt med jentetur til Danmark, da - er GØY med brudekjoleprøving
Blir spennende å følge med på planene dine fremover

14.04.09
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-02-2009, 00:01   #5
Medlem

Patilla sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Rutletutt Vis post
GRATTIS MED BRYLLUPSTRÅD
Har sagt det før, og sier det igjen - den kjolen er nyyyydelig og helt deg - sikker på du kommer til å se helt fantastisk ut i den
Blir kjekt med jentetur til Danmark, da - er GØY med brudekjoleprøving
Blir spennende å følge med på planene dine fremover
Takk snuppa!

Bryllupstråden
Gammel 11-03-2009, 00:02   #6
Medlem

Patilla sin avatar

Har sittet å søkt litt på nettet nå, og du verden så mye flott det finnes å pynte bordet med! Har fått masse inspirasjon
Har funnet ut at perler skal være et gjennomgående tema i bryllupet vårt, og har funnet fine bordkortholdere og perlegirlandere på www.bryllupsweb.no

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Disse små perlehjertene kommer i pakker på 72 stk, fine til å strø på bordet

Disse røde hjertene var søte, men blir kanskje litt glorete? Får vel prøve meg litt frem, tenker jeg

Bryllupstråden
Gammel 11-03-2009, 00:36   #7
Supermedlem

Theamor sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,337
Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.

For en kjole!!!
Grattis med egen tråd og lykke til!!
Gammel 11-03-2009, 00:57   #8
Medlem

Patilla sin avatar

Takk for det Theamor

Det er virkelig drømmekjolen med stor D, håper den blir like fin i virkeligheten som på bildet..

Bryllupstråden
Gammel 11-03-2009, 10:22   #9
Veteranmedlem

Humlesnurr sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,642
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvor har du funnet perlehjertene til bordet? De var veldig fine!

Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2009, 11:54   #10
Medlem

Patilla sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Humlesnurr Vis post
Hvor har du funnet perlehjertene til bordet? De var veldig fine!
Bryllupsshop - Bordpynt

Du finner de et stykke nede på siden under Diverse strøartikler og flyteblomster

Bryllupstråden
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:22.