Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-06-2006, 10:07   #1
Medlem

sima1 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Halden
Meldinger: 360
MP Rating: 0% (0)
sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.
Penkjole til bryllup

Jeg skal i to bryllup i sommer, men har ingen kjole jeg er veldig fornøyd med. Noen som vet om noen bra nettsteder eller butikker (på østlandet) som selger penkjoler?
Gammel 19-06-2006, 10:55   #2
Medlem

Lurven sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: porsgrunn
Meldinger: 117
Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.
Sv: Penkjole til bryllup

Kommer jo litt ann på hva slags dresskode det er til de bryllupene du skal i. Skal du ha "ballkjole" kan du dra innom noen brudesalonger som har mange penkjoler både til salgs og leie. Ellers har jeg sett det er noen pene sommerkjoler på Lene V, og bik bok...

Lykke til med kjole!

Hedda Amalie 1. september 2003!
Hedvig Antoinette 8. oktober 2005!
Lurven er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-06-2006, 14:17   #3
Medlem

Waddaph sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Månetoppen<3
Meldinger: 296
Waddaph er et navn alle kjenner.Waddaph er et navn alle kjenner.Waddaph er et navn alle kjenner.Waddaph er et navn alle kjenner.Waddaph er et navn alle kjenner.Waddaph er et navn alle kjenner.Waddaph er et navn alle kjenner.Waddaph er et navn alle kjenner.Waddaph er et navn alle kjenner.Waddaph er et navn alle kjenner.Waddaph er et navn alle kjenner.

http://www.divakjoler.no
Gammel 26-06-2006, 08:54   #4
VIP-Medlem

Marianne sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Polarsirkelbyen
Meldinger: 5,975
MP Rating: 100% (1)
Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.

når jeg var i trondheim på vandring etter finkjole\selskapskjole til brylupet mitt i august. Så fant jeg mange fine kjoler på sånne vanlige butikker, og litt sånne dambutikker hadde masse finkjoler, om jeg hadde vært noen cm smalere så hadde jeg hatt mye å velge i

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:58.