Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-06-2008, 23:17   #1
Medlem

escada sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 456
MP Rating: 0% (0)
escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.escada har mye å være stolt av.
pent antrekk i bryllup,hva er pent nok?

Liker ikke å gå i kjole eller skjørt.
i innbydelsen står det pent antrekk. Er litt usikker på kleskoden
Takker for svar og innspill?
Slik som skotøy,kan man bruke lave sandaler (slike som stortåa går imellom) som er hvite og litt pene? Eller passer ikke dette?
Ble rotet dette men dere skjønner vel.
escada er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-06-2008, 23:23   #2
Veteranmedlem

Little my sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 3,487
MP Rating: 100% (2)
Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: pent antrekk i bryllup,hva er pent nok?

Pent anntrekk da tenker jeg bunad om du har det, ellers penkjole og sko
Gammel 16-06-2008, 23:29   #3
Veteranmedlem

Kiara_pus sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 3,012
Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.

Tenker også bunad eller kjole. Ikke bukse iallefall.

Velkommen til bloggen min
Kiara_pus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-06-2008, 23:31   #4
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 21,657
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.

En venninne av meg liker ikke å gå i kjole, og hun spurte om å få lov til å gå i buksedrakt i bryllupet vårt. Selvsagt helt greit for oss. Du kan jo spørre brudeparet hva de ser på som "pent antrekk"?
Reinhold Niebuhr

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-06-2008, 23:53   #5
Seniormedlem

Simba 1 sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: ved fjord og fjell
Meldinger: 1,615
Simba 1 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba 1 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba 1 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba 1 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba 1 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba 1 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba 1 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba 1 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba 1 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba 1 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba 1 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hadde ville sagt at en pen buksedrakt også er akseptabelt, gjerne pyntet med smykker osv. Jeg vil påstå at pene høyhælte sko også pynter opp antrekket, og gjør det mindre maskulint.
Gammel 17-06-2008, 09:33   #6
Veteranmedlem

Lissi80 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Askim
Meldinger: 3,386
MP Rating: 100% (4)
Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.

Vi har satt "pent antrekk" i våre invitasjoner..

Med det mener jeg at man oppfordres til å kle seg pent..litt finere enn hverdags/bursdagspent.. Jeg ville ikke reagere om det kom noen i tights med en pen tunika over f.eks..det synes jeg kan bli riktig så pent med det rette tilbehøret og absolutt noe man kan bruke i et sommerbryllup!!

Vi valgte også å sette den kleskoden for at gjestene kunne stå litt fritt til hva de vil ta på seg.. Jeg vil ikke tvinge noen til å gå i noe de ikke liker, så med pent antrekk står de jo ganske fritt til hva de vil ta på seg...

16-8-2008
Lissi80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-06-2008, 11:57   #7
Seniormedlem

minerva sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Trondhjem
Meldinger: 2,058
minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hadde ikke reagert om noen kom i en pen buksedrakt i mitt bryllup

Men hvis du er veldig bekymret så kan du vel spøøre brudeparet slik at du ikke trenger å være redd for å støte noen.
Gammel 17-06-2008, 21:45   #8
Seniormedlem

Karina sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,938
Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.

En buksedrakt hadde jeg ansett som fint antrekk Vi har ikke satt noe om antrekk i vår invitasjon for vi vil at folk skal få velge selv og ikke føle seg presset til noe. Regner med alle har på seg noe som er litt mer enn hverdagsklær

16.08.08 Bryllupstråd Bilder fra den store dagen
Karina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-06-2008, 21:32   #9
PB
Veteranmedlem

PB sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,748
PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.

Buksedrakt kan være skikkelig stilig det Hadde ikke reagert om noen hadde på det!

Kommer ikke til å reagere på hva noen har på seg... har andre ting å bekymre meg for i verden hos oss står gjestene fritt

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:58.