Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-11-2007, 13:37   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Pris for brudepynting

Har fått oppgitt pris på kr 2000 for brudepynting, inkludert makeup og håroppsett med prøvetime først. Er det en normal pris? Hva betaler dere andre?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-11-2007, 17:40   #2
Supermedlem

edlih sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,060
MP Rating: 100% (3)
edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.
Sv: Pris for brudepynting

Hvet ikke hvor mye de kommer til å ta.
Skal bruke frisøren som jeg bruker til vanlig men glemte helt å spørre etter noe pris
På mandag skal jeg ha prøvetimen, så nå er det ikke lenge igjen.

edlih er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-11-2007, 19:37   #3
Supermedlem

ariell sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Fana, Bergen
Meldinger: 595
MP Rating: 0% (0)
ariell er fantastisk mot andre.ariell er fantastisk mot andre.ariell er fantastisk mot andre.ariell er fantastisk mot andre.ariell er fantastisk mot andre.ariell er fantastisk mot andre.ariell er fantastisk mot andre.ariell er fantastisk mot andre.ariell er fantastisk mot andre.ariell er fantastisk mot andre.ariell er fantastisk mot andre.

Mener eg betalte litt mer.. Husker ikke helt men rundt 2500 tror eg.. Så det er nok en helt normal pris

Fikk foresten litt mat og drikke i salongen også..

Vi bygger hus: http://forum.nybaktmamma.com/showthr...=1#post6824742

ariell er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-11-2007, 16:51   #4
Supermedlem

wims sin avatar

Sted: oslo
Meldinger: 1,165
Blogginnlegg: 2
wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av TETRA
Har fått oppgitt pris på kr 2000 for brudepynting, inkludert makeup og håroppsett med prøvetime først. Er det en normal pris? Hva betaler dere andre?
jeg tror det er nokså rimelig, faktisk!
Gammel 23-11-2007, 09:41   #5
Seniormedlem

Ellie74 sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,540
Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.

2800,- koster det her. Dette er inkl. make-up og prøvetime (oppsett pg make-up).

Ellie74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-11-2007, 05:59   #6
Supermedlem

edlih sin avatar

Sted: Stavanger
Meldinger: 1,060
MP Rating: 100% (3)
edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.

Nå er jo dagen min i dag så nå hvet jeg hva jeg har betalt

Jeg hadde prøvetime og da
Klippet hun håret og farget det

Så skal jeg ha full pakke i dag.

Det betalte eg 3500,-

edlih er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-11-2007, 15:01   #7
Medlem

SimSa sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 144
SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av edlih
Nå er jo dagen min i dag så nå hvet jeg hva jeg har betalt

Jeg hadde prøvetime og da
Klippet hun håret og farget det

Så skal jeg ha full pakke i dag.

Det betalte eg 3500,-
For det første! GRATULERER MED DAGEN!!

Jeg skal betale 2500,- det er for håret på bryllupsdagen + prøvtime.
Sminke på bryllupsdagen koster 500,-
Forloveren min sin oppsetning koster 800 + 500 i sminke
jeg har 4 brudepiker, som hver koster 300,-

Med andre ord!!!

MASSE PENGER!!!!
Gammel 24-11-2007, 15:48   #8
Medlem

Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 92
Mamianne er som en lysfontene.Mamianne er som en lysfontene.Mamianne er som en lysfontene.Mamianne er som en lysfontene.Mamianne er som en lysfontene.Mamianne er som en lysfontene.Mamianne er som en lysfontene.Mamianne er som en lysfontene.Mamianne er som en lysfontene.Mamianne er som en lysfontene.Mamianne er som en lysfontene.

Jeg tror jeg betalte under 1500kr for mitt, mener det var 1100kr.

For det fikk jeg:
- prøvetime der jeg ble sminket og fikk satt opp håret
- på bryllupsdagen satt hun opp håret igjen og sminket meg. I tillegg fikk jeg mat

Med andre ord veldig billig. Og super service. Dette var ikke i Oslo, men et lite tettsted, så sikkert stivere priser i byene....
Gammel 09-12-2007, 19:50   #9
Medlem

emilie78 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: rogaland
Meldinger: 193
MP Rating: 100% (2)
emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.

Jeg betalte 1700. Og det vet jeg var billig. Var prøvetime inkludert.
emilie78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-12-2007, 20:41   #10
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Takk for svar! Nå har jeg bestilt brudepynting på en salong der de tar 2500 for hele stasen. Salongen er litt lengre unna kirka enn jeg hadde tenkt, og litt dyrere enn det første tilbudet. Men jeg har oppdaget en sinnsykt dyktig frisør der, som jeg har god kjemi med og som jeg synes er kjempeflink. Hun har satt opp håret mitt til to anledninger nå i høst, og oppsettet har holdt godt hele kvelden, gjennom dansing og alt. Og det lover jo godt!

Så om det blir litt dyrere og litt lengre kjøretur til kirka, så er fordelene at jeg trolig blir veldig fornøyd og så får jeg jo mer tid til å kose meg med champagne i limmoen sammen med forloveren min.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:51.