Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-04-2006, 10:52   #1
Supermedlem

Maddedusken sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,090
MP Rating: 0% (0)
Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.
Priser på frisør til brud? Tips til gode frisører i fana/bergen?

Jeg skal gifte meg og er begynnt planleggingen og lurer på hva det er normalt å betale for en frisør med sminking og prøvetime?
Dere Bergensere vet dere om frisører som er veldig flinke til dette og eventulet hvor helst ikke alt for lang i fra Fana.?
Gammel 26-04-2006, 14:23   #2
Seniormedlem

store bølla sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 2,625
MP Rating: 100% (1)
store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Priser på frisør til brud? Tips til gode frisører i fana/bergen?

Hei har nett hatt ringerunde på frisørar, enda opp med athene frisør på Laksevåg senter, dei var det billigaste alternativet,kostar 2500 då er prøvetime og sminke inkl.Veit at dei er kjempeflinke på Athene, og når dei i tillegg var billigast havna eg på dei. Ringte på Nikita, Et,Lund Frisør på Mansverk,De capo,Ramsvik(stein dyrt),Adam og Eva og et par til(Lund var vel 100 kr billigare enn Athene.). Dette var vel ikkje akkuratt "billige"frisører i utg.punktet, men dyktige er dei jo. Er i hvertfall fornøyd med prisen på Athene. Elles så låg det på 3000-5000 kroner!
I fana er det vel en del frisører på Lagunen og kilden senter. Men veit at det er ganske så dyrt på Lagunen berre for vanlig klipp..Det er og en dyktig frisør på Nesttun,Hilde heiter ho som eig den, kommer ikkje på navnet til salongen, men den ligge i enden av eine gata der i sentrum(andre sida av friends butikken). Trur ikkje det er så dyrt der.
Gammel 26-04-2006, 14:59   #3
Supermedlem

susan sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 702
susan er et navn alle kjenner.susan er et navn alle kjenner.susan er et navn alle kjenner.susan er et navn alle kjenner.susan er et navn alle kjenner.susan er et navn alle kjenner.susan er et navn alle kjenner.susan er et navn alle kjenner.susan er et navn alle kjenner.susan er et navn alle kjenner.susan er et navn alle kjenner.

Jeg betalte 800,- kr (i 2003) for sminke og frisør her jeg bor.
Ble kjempefornøyd med det.

Men det er nok litt langt for deg å reise.
Håper du finner noen som er både flinke og rimelige på pris da!

Uansett lykke til med planleggingen videre!

Sist endret av susan; 26-04-2006 kl 15:09.
susan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-04-2006, 15:12   #4
Veteranmedlem

Ritamor sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Finnmark
Meldinger: 4,422
Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg betalte 1100,- for prøvetime, sminke og oppsett på dagen!
Gammel 07-05-2006, 16:23   #5
Veteranmedlem

Sybil sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 3,157
Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.

Norge hårstudio i sentrum er "spesialister" på Brudeoppsett, ellers er Hårsmien Frisør i Blomsterdalen veldig hyggelige og dyktige

April 2008
Sybil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2006, 20:37   #6
Medlem

Soria sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Meldinger: 464
Soria har en strålende fremtid.Soria har en strålende fremtid.Soria har en strålende fremtid.Soria har en strålende fremtid.Soria har en strålende fremtid.Soria har en strålende fremtid.Soria har en strålende fremtid.Soria har en strålende fremtid.Soria har en strålende fremtid.Soria har en strålende fremtid.Soria har en strålende fremtid.

Jeg betaler maks 2500.- for prøvetime, oppsetting på Dagen og sminke hos Nikitia i Strandgt.
Gammel 11-05-2006, 16:59   #7
VIP-Medlem

Lina og nurket sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 5,052
Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.

Decapå på bergens Torsenter betalte 1600,-(i 2002).. Kan anbefale Ramsvik på Kilden på nordås (spør etter martha). Hun er kjempe flink og veldig hyggelig.
de 1600 kr jeg betalte var inkl prøvetime og sminking+oppsettning.

Lykke til.
Gammel 11-05-2006, 18:05   #8
VIP-Medlem

Celinemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,186
Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.

Frisøren på bystasjonen tar 2500,- for sminke,prøvetime og hår. Var ihvertfall det de gjor når jeg spurte de.
Gammel 11-05-2006, 19:19   #9
Seniormedlem

store bølla sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 2,625
store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Celinemor
Frisøren på bystasjonen tar 2500,- for sminke,prøvetime og hår. Var ihvertfall det de gjor når jeg spurte de.
fekk samme svar.

og ramsvik i sentrum var steindyre...
Gammel 12-05-2006, 19:59   #10
Medlem

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 137
selma2 er som en lysfontene.selma2 er som en lysfontene.selma2 er som en lysfontene.selma2 er som en lysfontene.selma2 er som en lysfontene.selma2 er som en lysfontene.selma2 er som en lysfontene.selma2 er som en lysfontene.selma2 er som en lysfontene.selma2 er som en lysfontene.selma2 er som en lysfontene.

Jeg ville gått til Romeo & Juliet frisørsalong. Og til Beate. Hun er kjempeflink. Både jeg og min søster gikk der og var veldig fornøyde. De har eget rom til bruden, noe som også er kjekt. Kort vei til Fana kirken om det er der du skal gifte deg.
De var vel ikke av de billigste. Men alt ved å gifte seg var jo dyrt så jeg bare dro kortet..
Husker ikke hva de tok, men du kan jo ringe å høre, tlf 55229570. Og så har de nettside www.romeo-juliet.no/

Lykke til!

selma2 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:59.