Vi har ikke klart å bestemt oss på alle punkt enda, feks om vi skal ha d i et lokale der vi må ha restriksjoner på alkoholen, eller om vi skal ha samfunnshus med litt mer friere tøyler i baren fordi vi kan holde d selv. Men jeg tenker noe alla dette:
Kjole: max 5000
Barn og mann klær:

Kirke: 700
Fotograf: en veninne, usikker på om hun tar betalt - mulig d kan være gaven fra henne

også kan hun få litt attåt.
blomster: gratis (svigers har blomsterforretning).
Middag: 250 kr pr kuvert på samfunnshus/ 375 på lokale
Vin, øl m.m.: jeg har lyst å si max 15000.
pynt og stæsj: det enkle er ofte d beste

Masse blomster fra svigers.
invitasjoner m.m.: kommer til å lage selv på et vis. Å bestille til 16 kr pr stk og sånn er uaktuelt, uansett om jeg var stinn av penger.
Musikk: Vi får se, men gidder ikke bruke mange lapper på d - kansje en dj holder.
Servitører: hvis vi har det på samfunnshuset må vi ha servitører til kaffien. Men min kjære mener at klubben til mora hans har en gjensidig tjenesteyting seg i mellom der så han mener vi kan booke dem for en veldig symbolsk sum/gave - så kan jeg heller hjelpe dem ved en annen anledning
Jeg er student og har aldri vært sånn bryllupsengasjert og har derfor ikke så mange formeninger om hvordan det skal være. Jeg tenker litt etter lommeboka. Dagens høydepunkt for meg er å bli kona hans

så regner jeg med at gjestene blir fornøyde selv om vi gjør det litt på budsjett