Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-05-2008, 21:43   #1
Medlem

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 52
MP Rating: 0% (0)
mamma til 1 er fantastisk mot andre.mamma til 1 er fantastisk mot andre.mamma til 1 er fantastisk mot andre.mamma til 1 er fantastisk mot andre.mamma til 1 er fantastisk mot andre.mamma til 1 er fantastisk mot andre.mamma til 1 er fantastisk mot andre.mamma til 1 er fantastisk mot andre.mamma til 1 er fantastisk mot andre.mamma til 1 er fantastisk mot andre.mamma til 1 er fantastisk mot andre.
Prøvetime hos frisøren..

Jeg skal i neste uke til frisøren og ha prøvetime før bryllupet i Juni, jeg har bestilt hår og sminke til forlover på den store dagen også, men jeg lurer på om det er vanlig at hun også er med på prøvetimen. Evt bare for å følge meg? hadde egentlig ikke tenkt å spørre henne om dette, da jeg vet hun jobber den dagen, men så ble jeg nå sittende her og fundere da....
Hva er vanlig?
mamma til 1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2008, 22:38   #2
Supermedlem

heldiggrisen sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Solbergelva
Meldinger: 896
heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.heldiggrisen har en strålende fremtid.
Sv: Prøvetime hos frisøren..

Jeg var med.... Men mest for å godkjenne frisyren også er jeg er jo hjemme på dagtid

02 05 06

heldiggrisen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2008, 23:50   #3
Veteranmedlem

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 3,265
Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.

Min forlover var med, hun hadde jo hår og sminke å prøve hun også.
Og i tillegg hadde jeg ei jeg stoler på som kan fortelle meg om det såg bra ut eller helt korny...
Gammel 23-05-2008, 23:52   #4
Veteranmedlem

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 3,265
Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Andrea Mora Vis post
Min forlover var med, hun hadde jo hår og sminke å prøve hun også.
Og i tillegg hadde jeg ei jeg stoler på som kan fortelle meg om det såg bra ut eller helt korny...
Og vi jobbet begge to, men benyttet oss men nypynta hår og sminke og kjoleprøving etterpå.... Selv om jeg hadde funne kjolen, bare for gøy
Gammel 24-05-2008, 20:47   #5
Seniormedlem

Ferskenbeinet sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,505
Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.

jeg er så heldig at min kommende svigerinne er frisør og skal pynte meg den store dagen, ellers kan det godt tenkes jeg ville hatt med meg forloveren min... men hadde klart meg helt fint alene også!

vi giftet oss 14.06.08 på vår 11 års dag
Ferskenbeinet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-05-2008, 21:27   #6
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 19,101
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.

Min forlover var med meg på prøvetimen. Jeg er elendig på hår, og børster ikke en gang håret mitt til vanlig, så det var greit å ha med noen som kunne komme med synspunkter.
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-05-2008, 20:19   #7
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg hadde ikke med min forlover til prøvetimen. Jeg følte meg sikker og trygg uten henne der, for frisøren virker veldig dyktig og hyggelig.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2008, 09:07   #8
Supermedlem

Kizza85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,046
Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.

jeg skal ha me min forlover for hun har også prøvetime samme dag, og skal til frisøren på bryllupsdagen også på samme frisørsalong, vi bestilte oppsett i lag så vi begge kommer samme plass

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:57.