Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-07-2006, 22:30   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Reise bort og feire bryllup til fjells?

Jeg kjenner to par som har tatt med seg alle brylllupsgjestene og reist bort en helg for å feire. Disse har da arrangert bryllup på hoteller til fjells der det er lavsesong om sommeren. Gjestene har fått overnatting lørdag-søndag i hytter eller på hotellrom. Det har vært full oppdekking og servering som i et vanlig bryllup, og hotellet har stått for mat og organisering. Kaker har man ordnet med selv, og drikkevarer kunne medbringes.

Summen av en slik feiring har ikke blitt høyere enn om de skulle ha leid lokale og fått ordnet alt i byen, selv om gjestene påspanderes overnatting.

Det høres jo bare helt herlig ut: bare reise bort et sted, feire og kose seg sammen med gjestene uten å tenke på oppdekking, pynting og rydding. Dagen etter bryllupet blir det felles frokost for gjestene. Det er liksom bare å slappe helt av for alle, og så pakke sammen bryllupsgavene og reise hjem dagen etter. Brudeparet kan jo faktisk innta hotellet på fredag hvis de vil ha en avslappende dag før bryllupet. Aberet er bare at det kanskje blir mer begrenset med frisør, brudepynting, bukett og fotograf på det stedet man skal feire.

Er det noen andre som har prøvd noe sånt? Og er det noen som har et fint hotell til fjells eller et annet litt øde sted å anbefale? Må jo helst være kirke i nærheten da.

Vet ikke helt når det blir bryllup på oss... sommeren 2007 eller 2008, tenker jeg. Men jeg koser meg med å tenke ut litt planer allerede.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-07-2006, 22:44   #2
Veteranmedlem

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Trondheim/Saupstad
Meldinger: 3,695
MP Rating: 0% (0)
Kirsebær har et ubeskrivelig bra rykte.Kirsebær har et ubeskrivelig bra rykte.Kirsebær har et ubeskrivelig bra rykte.Kirsebær har et ubeskrivelig bra rykte.Kirsebær har et ubeskrivelig bra rykte.Kirsebær har et ubeskrivelig bra rykte.Kirsebær har et ubeskrivelig bra rykte.Kirsebær har et ubeskrivelig bra rykte.Kirsebær har et ubeskrivelig bra rykte.Kirsebær har et ubeskrivelig bra rykte.Kirsebær har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Reise bort og feire bryllup til fjells?

Har ikke noe å komme med. Ville bare sende en klem over nettet
Gammel 17-07-2006, 13:03   #3
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av kirsebær

Har ikke noe å komme med. Ville bare sende en klem over nettet
Mmmmm.... Du er herved invitert!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-07-2006, 14:54   #4
VIP-Medlem

Trollmor sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 6,233
Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.

Kan ikke kommer på noe men må si jeg likte måten de gjorde det på utrolig godt . SÅ deilig å virkelig få kost seg sammen med venner og familie . Hår og slikt kan man jo få hjelp av en venninne eller noe med . Min kusine ordnet meg på hår og sminke

Tarzan -93 , Turbo 03 og Prinsessen -05 .
Jeg er sikker på at hvis vi smilte mer til hverandre, ville det bli lettere å mestre hverdagen.
Du vet du er populær når folk du absolutt ikke kjenner hater deg ....; ))
Trollmor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2006, 01:31   #5
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,353
saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.saxpia har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette hørtes jo supert ut.

Er det ingen her inne som har erfaring med dette, enten som gjest eller brud(gom)?

Jeg vil heller smile på en sykkel, enn gråte i en limousin
saxpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:48.