Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-08-2008, 18:01   #1
Medlem

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 390
MP Rating: 0% (0)
Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.
Selskaps- og brudekjole på ebay/nettbutikk

Noen som vet hvor DivaX bestiller kjolene sine fra? (www.divax.no)

Ser det står på siden deres at de bestiller fra en skredder i Kina, så regner egentlig med at denne skredderen er å finne på ebay også.. Syns de har mange fine kjoler, men prisene er ganske stive.

Tenkte kanskje noen av dere damer som er ivrige på ebay og netthandel hadde noen tips?
Snorkfrøken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2008, 23:04   #2
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,406
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Selskaps- og brudekjole på ebay/nettbutikk

Jeg kjøpte kjolen min på ebay På Cinderellas bridal shop eller noe sånn Og jeg klager IKKE. Hverken på pris eller kvalitet. Fikk masse skryt av den, den var rett og slett nydelig.

Kostet meg 1500 kr inkl frakt til norge
Gammel 26-08-2008, 00:51   #3
Supermedlem

Theamor sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 852
Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.

Jeg køpte også kjolen min på ebay, kom på 1000 kr med frakt.. Drømmekjolen på alle måter, perfekt til meg og det beste er at jeg ikke behøver å selge den men kan beholde den som et minne...
Gammel 26-08-2008, 10:27   #4
Medlem

Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.

Joda, men ebay er jo FULL av tusenvis av ulike (mer eller mindre seriøse) "butikker" som selger kjoler.. Det er jo håpløst å søke/lete når det er så mange. Tenkte i denne omgang hovedsaklig på selskapskjoler, fant så mange fine hos divax.. tenkte derfor på om det var en bestemt butikk de bestilte fra, eller andre butikker som har samme kjolene.

Og cinderella hadde jeg lagret som favoritt, men den finner jeg ikke lenger.. lurer på om den er lagt ned.. Var kjempemasse fine kjoler der!
Snorkfrøken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2008, 10:33   #5
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,406
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Hm... de har en egen nettside der ute i verden også, men den heter ikke cinderella. Skal se om jeg finner den
Gammel 26-08-2008, 11:00   #6
Medlem

Gammel 27-08-2008, 00:04   #7
Supermedlem

Theamor sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 852
Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.

Jeg handlet min på fabulous_gowns, jeg opplevde det som seriøst, rask levering og ingen problemer!
Gammel 27-08-2008, 11:03   #8
Medlem

Takk!

Hvor mye tar de i frakt? (Så slipper jeg å spørre butikken) Det står kun usa på siden, men ser d sender worldwide. Hvordan er kvaliteten på kjolen?

Tar gjerne i mot flere forslag til nettbutikker med selskapskjoler!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:06.