Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-03-2008, 22:14   #1
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: På øya
Meldinger: 7,953
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.
silkepels sin bryllupstråd

Ringer jeg liker:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Sist endret av silkepels; 09-03-2008 kl 16:44.
silkepels er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-03-2008, 14:34   #2
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,219
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: silkepels sin bryllupstråd

Gratulerer med bryllupstråd Flotte ringer - har lyst på noe sånt selv

Bryllupstråd
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-03-2008, 18:48   #3
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,680
MP Rating: 100% (7)
Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer med forlovelse og bryllupstråd

Det var fine ringer, ja

Nesten nygift
Max er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-03-2008, 20:36   #4
Medlem

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 82
juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.juddllihuddelli er som en lysfontene.

Gratulerer med bryllupstråd! Nydelige ringer, de ligner på de vi har sett på
juddllihuddelli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2008, 11:06   #5
VIP-Medlem

Februarmamsen sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Eidsberg
Meldinger: 5,715
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer med bryllupstråd.
Kjempe flotte ringer
Februarmamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2008, 11:10   #6
Supermedlem

Kizza85 sin avatar

Sted: Bergen
Meldinger: 1,045
Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.

gratulerer med bryllupstråd .. så fine ringer
Gammel 03-03-2008, 13:45   #7
PB
Veteranmedlem

PB sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,742
PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.

Grattis med egen tråd! Gleder meg til å følge med!
Gammel 03-03-2008, 14:03   #8
Supermedlem

Ra-punzel sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 753
Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette blir en spennende tråd å følge med på! Dere har vel ikke bestemt dato også vel?
Gammel 03-03-2008, 21:35   #9
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Sted: På øya
Meldinger: 7,953
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.

nei, her er ingen ting bestemt annet enn at jeg har luftet muligheten for tre alternativer til kirkebryllup:

-tinghuset
-sjømannskirke en eller annen plass
-ambassade en eller annen plass.

For alle tre alternativer gjelder:

-deltagere: meg+sambo, to forlovere, barna våre.

Er usikker på om jeg har lyst til å gifte meg i kirken, det er så mye greier i min familie så jeg vet ikke....
Gammel 03-03-2008, 21:40   #10
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av silkepels Vis post
Er usikker på om jeg har lyst til å gifte meg i kirken, det er så mye greier i min familie så jeg vet ikke....
Tenkte sånn jeg og. Et godt råd jeg fikk var å bestemme meg for hvordan JEG ønsket at det skulle være og så finner man alltid løsninger på utfordringene etterhvert.

Lykke til med valget. Du får nok et flott bryllup uansett hvor du velger å gifte deg.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:48.