Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-11-2006, 08:24   #1
Supermedlem

mamma_80 sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: ute i havgapet
Meldinger: 502
MP Rating: 100% (5)
mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.
skal dere har brudepiker?

Hvor mange i tilfelle?

Er det viktig at kjolene deres er samme farge som bruden sin?
Jeg har funnet kjempefine brudepikekjoler på lisenett.no..men det finnes jo maaange nyanser av ivory farge..??

Har veldig lyst å kjøpe de, siden prisen er 1000 kr. Leieprisen på nærmeste brudebutikk her er 800. og de på lisenett var myye finere

Mamma til to kjempesøte prinsesser og en liten babygutt

Sist endret av mamma_80; 09-11-2006 kl 11:44.
mamma_80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2006, 08:26   #2
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,851
MP Rating: 0% (0)
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: skal dere har brudepiker?

Jeg hadde en brudepike. Vi kjøpte en enkel hvit/eggeskall farget kjole til henne på Exit. Hun var helt ulik meg, men hadde detaljer på seg som gjorde at hun matchet.

Det lønner seg å eie ift å leie skikkelige brudepikekjoler. Disse brudesalongene vet å ta seg betalt..

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2006, 09:29   #3
Seniormedlem

Aimee83 sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Lørenskog
Meldinger: 1,589
Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.

Vi skal ha tre brudepiker og en brudesvenn.

Jentene skal ha på seg like kjoler, den er noen hakk hvitere enn min kjole og ligner ikke noe særlig ellers heller.
Gammel 09-11-2006, 09:41   #4
Supermedlem

maiken82 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Vestby
Meldinger: 1,497
maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.

vi skal ha en brudepike og en brudesvenn/ringbærer. hvis de tør/vil når den tid kommer har ikke funnet klær enda. skal iallefall vente med hennes antrekk til jeg har funnet mitt. hans blir vel dress el bunad.han har begge deler. Jenta skal også få bunad,og om de matcher,kanskje de har de på på Dagen.
Gammel 09-11-2006, 10:48   #5
Seniormedlem

LilleMorell sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 1,629
LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.

Vi skal ha to brudepiker og en brudesvenn! Vet ikke om jentene blir å ha kjoler i helt lik fargenyanse som meg, men alle 3 skal iallfall ha noe som matcher hverandre og meg, og fargen for dagen!
Gammel 09-11-2006, 10:55   #6
VIP-Medlem

Mini sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Gjemmer meg...
Meldinger: 7,908
MP Rating: 100% (1)
Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi skal (foreløbig) ha to brudepiker.
De kommer til å ha omtrent samme fargen på kjolene sine, heller ikke så langt fra min.
Men de er ikke helt like, i og med at det er såpass stor aldersforskjell på de.
Men de skal ha samme bukett.
Gammel 09-11-2006, 13:55   #7
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,465
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg skal ha brudepike. Har kjøpt kjole til Emma på Ebay. 400kr in kludert frakt og den er minst like fin som de som koster godt over 1000 kr her hjemme.

Kjolen hennes er kritthvit -som min- men har broderte rosa og lyse gule blomster på skjørtet.....samt rosa blomster i livet..

Jeg skal ha rosa blomster i min bukett....
Gammel 09-11-2006, 18:31   #8
Medlem

Medlem siden: Sep 2005
Sted: mandal
Meldinger: 327
arleen23 er et navn alle kjenner.arleen23 er et navn alle kjenner.arleen23 er et navn alle kjenner.arleen23 er et navn alle kjenner.arleen23 er et navn alle kjenner.arleen23 er et navn alle kjenner.arleen23 er et navn alle kjenner.arleen23 er et navn alle kjenner.arleen23 er et navn alle kjenner.arleen23 er et navn alle kjenner.arleen23 er et navn alle kjenner.

jeg skal ha 2 brudepiker og kanskje 1-2 brudesvenn. tenkte egentlig bare å kjøpe noen fine lyse sommerkjoler til de så de kan brukes ellers også
arleen23 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2006, 22:01   #9
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2003
Sted: AKERSHUS
Meldinger: 1,213
heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.heidina har en strålende fremtid.

Skal ha 3 brudepiker (om hun eldste også tør, da ) og en brudesvenn regner jeg med. Har ikke sett på antrekk til dem ennå. Men enten blir det at de to yngste har like kjoler og eldste en litt mer "voksen" kjole, evt får minsten en type kjole og de to eldste jentene like. Regner med at det blir dress på brudesvennen.

23 juni 2007
heidina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2006, 22:21   #10
Seniormedlem

Jannike_79 sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 2,203
Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.

Vi skal ha en brudepike, snuppa vår.. Hun skal ha en kjole som er crème i livet med lilla blomster på også er den hakket lysere i skjørtet.. Den kjøpte jeg på en barnebutikk på salg til 350 kr (halv pris), og den er finere enn mange andre brudepikekjoler.. Den passer jo veldig bra til fargevaget mitt som er lilla og hvitt..

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:02.