|
|
|
21-05-2008, 21:13
|
#1
|
Supermedlem
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Kongsberg
Meldinger: 1,007
|
Sunny's bryllupstråd
|
|
Ja, det er litt tidlig, men det å planlegge bryllup er jo en lang prosess. Så jeg åpner herved min bryllupstråd.
Den store dagen blir 15.08.09 Gleder meg!
__________________
Snuppa født 9. mars 07
|
|
|
21-05-2008, 21:36
|
#2
|
Supermedlem
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Kongsberg
Meldinger: 1,007
|
Har ikke gjort så mye ennå, men mye er planlagt.
Dette er klart:
*Bestillt lokaler til den store dagen. Ett veldig populært sted å ha bryllup i denne byen, så der var vi tidlig ute..
* Bestemt meny
* Kjøpt brudepikekjole til snuppa Den skal endres litt da, men den er iallefall kjøpt. * Bestilt kirken
Dette gjenstår: (som jeg kommer på... Her kommer dere inn )
* Klær, sko ets. til meg og sambo
* Blomster (bukett, knapphull ets.) Blomsterdekorasjoner i lokalet er med i "pakken" på det stedet vi skal ha festen, så jeg må høre med de hvordan vi gjør det med farger og sånn.
* Transport fra kirken til festen - Vet hvem vi skal spørre, bare ikke kommet så langt ennå.
* Ordne bordkort, invitasjoner, program, sanghefte osv...
* "Stæsj" forøvrig til festen; bokser med div. lommetørklær, maskara, ansiktservietter, hårstray osv...osv.. til å ha på WC
* Frisør og sminke. Har venner som er både makeupartister og frisører, så jeg vet jo hvem jeg skal bruke. Men har ikke betillt time ennå.
* Sende inn div. sjemaer
* Betille kake (Skal ha fra de som arrangerer festen) Skal ha med egene kaker itillegg.
* Stramme meg opp litt (Har ett år på meg da *tarmegselvinakken*
Kommer ikke på noe mer jeg ... Kan da ikke stemme
__________________
Snuppa født 9. mars 07
Sist endret av sunny84; 03-07-2008 kl 23:57.
|
|
|
21-05-2008, 21:37
|
#3
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,544
|
Gratulerer
Ett år minus en dag etter oss Vi er ikke av de som bruker så lang tid på planleggingen vi da, bestemte oss for tre uker siden
Lykke til med planlegging.
|
|
|
21-05-2008, 21:41
|
#4
|
Supermedlem
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Kongsberg
Meldinger: 1,007
|
Der vi skal ha festen har de mange bryllup og har satt sammen to "helaftener". Vi har valgt den største av de. Den ser slik ut:
.Helaften I
En valgfri 3 retters
meny her nedenfor
med følgende:
1 glass musserende
vin til aperitiff
1 gl vin til forretten
2 gl vin til hovedretten
1 gl dessertvin
Kaffe / avec
Egne kaker.
3 drikkebonger.
Fri mineralvannsbuffet
før og etter middag.
Fruktfat og snacks
ved ankomst.
Prisene inkluderer i tilegg følgende:
Flotte lokaler, oppdekking med hvite duker, servietter,
høye lys og blomsterdekorasjoner samt servering. Hovedrett blir servert en gang.
Vinene til menyen vil være sammensatt av
”Det lille Extra”
så de passer til den valgte menyen.
(OBS: Hvis dere ønsker andre retter en fra 3 retters menyene så kommer det pristillegg
__________________
Snuppa født 9. mars 07
|
|
|
21-05-2008, 21:44
|
#5
|
Supermedlem
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Kongsberg
Meldinger: 1,007
|
Tror det blir denne menyen:
Røkt andebryst servert med frisk salat,pinjekjerner, appelsinfileter, oliven og rødvins-vinagrett ***** Helstekt indrefiletIndrefilet av storfe med rødvinsaus, broccoli og hvitløksristet champignon og rødløk.
Serveres med pomme fondante ***** Sjokoladefondant med sorbet av appelsin
__________________
Snuppa født 9. mars 07
|
|
|
21-05-2008, 22:59
|
#6
|
Gjest
|
Gratulerer så masse.....god tid til planlegging er bra det. Har selv holdt på i over ett år, men er sinnsykt stresset nå når det nærmer seg. Lykke til i planleggingen. Skal prøve å følge med her inne selv om jeg blir gift.
|
|
|
22-05-2008, 08:45
|
#7
|
Medlem
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 496
|
høres helt himelskt ut!
blir det mange gjester?
kikket nemlig på noe ala sånt men måtte kaste fra oss den ideen ganske fort da det ble for dyrt
__________________
"I am not afraid to keep on living, I am not afraid to walk this world alone..."
Aug, 2005
"Strength of my life" 2007
25.07.2009
|
|
|
22-05-2008, 08:51
|
#8
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2003
Sted: Kirkenes
Meldinger: 2,104
|
Lykke til!
|
|
|
23-05-2008, 18:39
|
#9
|
Supermedlem
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Kongsberg
Meldinger: 1,007
|
Sitat:
Opprinnelig postet av ChiChi
høres helt himelskt ut!
blir det mange gjester?
kikket nemlig på noe ala sånt men måtte kaste fra oss den ideen ganske fort da det ble for dyrt
|
Vi blir 50 stk. Da er det kun to små barn. Så jeg blir jo dyrt nok forsåvidt. Men det jeg har tenkt til er å selvsagt spare så mye som mulig dette året, pluss ferie penger og evt. skattepenger, så går det nok greit. Det er jo denne delen som får den største prislappen, alt det andre kan vi forberede og kjøpe litt og litt.
Hvis vi skal leie ett lokale å stå for alt selv blir det jo en del stress som må veies opp mot dette. Da blir mat, servering, pynting, rydding osv..osv.. noe vi selv må ordne. Våre nærmeste venner og familie skal jo være med i bryllupet så da vet jeg ikke hvem vi skulle spurt om å hjelpe oss.
Så nei, vi bestemte oss for dette alternativet
__________________
Snuppa født 9. mars 07
|
|
|
23-05-2008, 19:17
|
#10
|
Supermedlem
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Kongsberg
Meldinger: 1,007
|
__________________
Snuppa født 9. mars 07
|
|
|
|
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:41.
|