Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-06-2008, 11:38   #1
Supermedlem

lynnette sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 550
MP Rating: 0% (0)
lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.
Symes det er forferdelig å bruke nærmere 2000 kr på en brudebukett...Finnes det ikke

billigere alternativ??
skal ha et enkelt bryllupp,og prøver å gjøre det billig,derfor synes jeg det er fælt å bruke så mye på buketten....tips?
lynnette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-06-2008, 12:17   #2
Veteranmedlem

Inagh sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,574
Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Symes det er forferdelig å bruke nærmere 2000 kr på en brudebukett...Finnes det i

Jeg kjenner flere som har brukt enkle liljer eller solsikker bundet sammen til en pen bukett. Enkelt og vakkert, og ikke så dyrt.

Lykke til med bryllupsforberedelsene.

Inagh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-06-2008, 12:28   #3
VIP-Medlem

Venna sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 5,802
Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Symes det er forferdelig å bruke nærmere 2000 kr på en brudebukett...Finnes det i

Kjøp de blomstene du vil ha, en holder og oasis, lag den selv.
Evt om du har en venninne som er god på blomster.

Jeg fikk min mors venninne til å sette sammen buketten, kjøpte inn blomster selv. Betalte 500 totalt.
Gammel 04-06-2008, 12:32   #4
Seniormedlem

calliope sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,094
calliope har mye å være stolt av.calliope har mye å være stolt av.calliope har mye å være stolt av.calliope har mye å være stolt av.calliope har mye å være stolt av.calliope har mye å være stolt av.calliope har mye å være stolt av.calliope har mye å være stolt av.calliope har mye å være stolt av.calliope har mye å være stolt av.calliope har mye å være stolt av.

Det kommer jo helt ann på hva du ønsker , og hvilke blomster det skal være i buketten . Noen er jo billigere en andre . Det er også mulig å bestile en håndholdt bukett uten å nevne at den er til bryllup til en fastsatt pris .

Om du har bestemt deg for en spesiell bukett kan det jo lønne seg å ta med det bilde og hente inn flere priser . Evt om du kjenner noen som er flink med blomster kan man jo sette den opp selv .
Gammel 04-06-2008, 13:44   #5
Supermedlem

lynnette sin avatar

lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.

har ikke sett meg ut noen nei.
trenger forsåvidt ikke å være en bukett eller.
Noen som har bilder av noe alternativt?
lynnette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-06-2008, 13:52   #6
Seniormedlem

gricar sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 2,804
gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Venna Vis post
Kjøp de blomstene du vil ha, en holder og oasis, lag den selv.
Evt om du har en venninne som er god på blomster.

Jeg fikk min mors venninne til å sette sammen buketten, kjøpte inn blomster selv. Betalte 500 totalt.
Synes dette var en god ide. Så et annet sted et tips om å låne en bok om blomsterbinding på biblioteket. Kanskje det kan være en ide?
Gammel 04-06-2008, 14:37   #7
Seniormedlem

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 1,995
MP Rating: 100% (3)
Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.Appelsin har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg giftet meg med 3 røde (langstilkede ) roser - lang historie, så jeg skal ikke fortelle den
Men rosene passet perfekt til kjolen min og jeg synes faktisk det var veldig fint, jeg.

Ellers synes jeg det er nydelig å bruke årstidens blomster, sommerblomster om sommeren, eller røsslyng om høsten.
Jeg vet om ei som hadde bukett av prestekrager og røsslyng, og det var utrolig skjønt.

Men så bør vel sikkert buketten passe til bryllups-"designet" forøvrig, da. Og jeg tipper at ikke alle har et like avslappet forhold til brudebukett som meg.
Å kjøpe blomster selv og få noen til å sette dem sammen, høres ut som en veldig god ide.

Lykke til med bryllupet i alle fall!

- MajaMor f. 31.12.04 -
- LilleBror f. 08.09.07 -

Appelsin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-06-2008, 14:58   #8
VIP-Medlem

Venna sin avatar

Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Her viser min mormor stolt frem MIN bukett.
Spør meg ikke hvorfor...
Denne kostet altså 500.- i blomster og materialer, og min "tante" lagde den.

Sist endret av Venna; 04-06-2008 kl 15:00.
Venna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-06-2008, 14:59   #9
VIP-Medlem

Venna sin avatar

Hvis du bor i Oslo vet jeg da om 2 som kan lage den for deg, med profft utseende, uten de store summene.
Gammel 04-06-2008, 15:53   #10
Supermedlem

lynnette sin avatar

bor 40 min.unna,så er jo ikke store avstanden da...
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:16.