Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-01-2008, 11:51   #1
Medlem

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 218
MP Rating: 0% (0)
dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.
Tale

Skal noen av dere holde tale?
dalahesten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-01-2008, 12:07   #2
Supermedlem

kristine83 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,286
kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.
Sv: Tale

Ja jeg skal det

kristine83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-01-2008, 16:23   #3
Medlem

Amantes sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 484
Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.

Me too

"
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better."
Samuel Beckett

Amantes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-01-2008, 16:32   #4
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Gråtende med skjelvestemme er neppe vakkert.. så jeg tror jeg står over

Men kansje jeg finner på noe annet lurt istede
Gammel 05-01-2008, 16:47   #5
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Litt usikker, mulig jeg skriver en sang istedet. Allsang altså, sangstemmen min er ikkemye å skryte av
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-01-2008, 17:19   #6
Seniormedlem

Morskjærlighet sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Ramnes
Meldinger: 2,245
Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja det skal jeg. Jeg kommer til å gråte og skjelve helt klart men det er kun pga følelsene mine for mannen min og det vi har gjort den dagen. Om gjestene ikke finner talen min bra nok fremført,vel da har de et problem
Poenget er at talen er for mannen min og budskapet som skal frem.

Men jeg kommer nok også til å holde en tale for dem som har gjort meg til den jeg er og kommet meg dit jeg har....
Gammel 05-01-2008, 20:07   #7
Seniormedlem

Ellie74 sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,540
Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.

Nei, ikke tale. Hadde aldri greid å gjennomføre den...
Skal (har forsåvidt begynt) lage slideshow med musikk, bilder og tekst som skal vises på storskjerm. Har funnet et genialt program som jeg lager det på og får det tilsendt på cd.

Skal få laget sang til mamma/pappa og svigers fra meg...

Ellie74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-01-2008, 09:39   #8
Lee
Medlem

Lee sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Meldinger: 252
MP Rating: 100% (1)
Lee har en strålende fremtid.Lee har en strålende fremtid.Lee har en strålende fremtid.Lee har en strålende fremtid.Lee har en strålende fremtid.Lee har en strålende fremtid.Lee har en strålende fremtid.Lee har en strålende fremtid.Lee har en strålende fremtid.Lee har en strålende fremtid.Lee har en strålende fremtid.

Ja, jeg holdt en kort, gjennomtenkt og vakker tale i bryllupet vårt. Mannen min talte for meg, og å ikke skulle si noen ord tilbake var uaktuelt for meg.
Gammel 06-01-2008, 13:18   #9
Supermedlem

kristine83 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,286
kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ellie74 Vis post
Nei, ikke tale. Hadde aldri greid å gjennomføre den...
Skal (har forsåvidt begynt) lage slideshow med musikk, bilder og tekst som skal vises på storskjerm. Har funnet et genialt program som jeg lager det på og får det tilsendt på cd.

Skal få laget sang til mamma/pappa og svigers fra meg...
Hvilket program er dette da??Det hørtes genialt ut da

kristine83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-01-2008, 21:40   #10
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Ja det skal jeg. Kommer sikkert til å grue meg litt, men er fast bestemt på å gjøre det. Synes ektemannen fortjener det.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:17.