Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-11-2007, 12:18   #1
Seniormedlem

Ellie74 sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,540
MP Rating: 0% (0)
Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.
Tale/sang til brudgom?

Hva tenker dere å gjøre? Skal dere holde tale, synge eller hva?

Jeg har tenkt på å lage et slideshow med bilder av oss og sønnen vår m/tekst vår fra våre 9 år sammen og legge til en romantisk sang. Har også lyst til å lese et lite dikt, men tror jeg kommer til å slite med å få gjennomført det (les: hulking). Har faktisk vurdert å filme meg selv når jeg leser diktet og få det vist, men syns det virker litt feigt/upersonlig? VET at det kan bli helt umulig for meg å gjennomføre diktlesing, men samtidig vil jeg så gjerne at han skal få høre det...
*tenke tenke*

Ellie74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2007, 14:22   #2
mHm
Medlem

mHm sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Langt inni skogen
Meldinger: 318
mHm har mye å være stolt av.mHm har mye å være stolt av.mHm har mye å være stolt av.mHm har mye å være stolt av.mHm har mye å være stolt av.mHm har mye å være stolt av.mHm har mye å være stolt av.mHm har mye å være stolt av.mHm har mye å være stolt av.mHm har mye å være stolt av.mHm har mye å være stolt av.
Sv: Tale/sang til brudgom?

Jeh holdt tale til mannen. Ikke så veldig lang og ikke så veldig "stiv", hvis du skjønner hva jeg mener. Prøvde å få fram noen ting og hendelser som kanskje ikke de andre visste, samtidig som jeg fikk fortalt hvor glad jeg er i ham og hvilke sider av ham som jeg setter så utrolig pris på. Han spillte gitar og sang for meg. Hadde skrevet ny tekst til en sang som jeg vet betyr mye for ham. Han måtte bryte av første gangen fordi følelsene tok overhånd ( trodde ikke han skulle bli så rørt stakkar), men gjennomførte til stående applaus etterpå. Det var den fineste gaven jeg fikk den dagen. Han skal spille inn den sangen på cd også, sånn at jeg kan høre på den når jeg blir gammel
mHm er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2007, 14:54   #3
Medlem

Amantes sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 484
Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.

Heisan!

Jeg har tenkt å holde tale.. den blir ikke lang, men akkurat lang nok til at jeg får frem at jeg har fått den som for meg er verdens beste
Følelsene kommer garantert til å ta overhånd, så thank God for vannfast mascara!

"
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better."
Samuel Beckett

Amantes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2007, 14:10   #4
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg skal lage en tale i eventyrs-form som handler om sambo og meg. Tror det blir litt mer moro å høre på for gjestene enn en vanlig tale.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-11-2007, 09:59   #5
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Tenkte å holde en liten tale og runde det hele av med en liten sang. Tenkter å skrive ny tekst til en sang som betyr noe for oss. Har ikke bestemt hvilken enda.....og hvis ikke jeg får til å dikte noe synger jeg bare orginalteksten på sangen jeg har valgt ut.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-11-2007, 09:28   #6
Veteranmedlem

Suzie Q sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,392
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg sang "When you say nothing at all" til mannen min
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-11-2007, 09:37   #7
Seniormedlem

Ellie74 sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,540
Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Suzie Q
Jeg sang "When you say nothing at all" til mannen min
heldige du som kan synge...

Ellie74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-11-2007, 09:40   #8
Supermedlem

kristine83 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,286
kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ellie74
Hva tenker dere å gjøre? Skal dere holde tale, synge eller hva?

Jeg har tenkt på å lage et slideshow med bilder av oss og sønnen vår m/tekst vår fra våre 9 år sammen og legge til en romantisk sang. Har også lyst til å lese et lite dikt, men tror jeg kommer til å slite med å få gjennomført det (les: hulking). Har faktisk vurdert å filme meg selv når jeg leser diktet og få det vist, men syns det virker litt feigt/upersonlig? VET at det kan bli helt umulig for meg å gjennomføre diktlesing, men samtidig vil jeg så gjerne at han skal få høre det...
*tenke tenke*
Syntes det hørtes romantisk ut jeg

kristine83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-11-2007, 09:41   #9
Supermedlem

kristine83 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,286
kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av TETRA
Jeg skal lage en tale i eventyrs-form som handler om sambo og meg. Tror det blir litt mer moro å høre på for gjestene enn en vanlig tale.
Hmmm.....kanskje det hadde vært noe....hmmm

kristine83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:10.