Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-05-2008, 06:41   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Talen - hvor lang?

Nå har jeg prøvelest talen min, og det tar litt under 5 minutter. Det inkluderer noen minneord om pappaen min, som er død, og en tale til brudgommen i eventyrsform.

Er 5 minutter ok?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2008, 07:16   #2
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 19,101
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Talen - hvor lang?

Jeg synes det er ok, men den trenger ikke være lenger.
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2008, 09:57   #3
Seniormedlem

Ellie74 sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,540
MP Rating: 0% (0)
Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.

Syns det høres greit ut. Er det ikke det de sier at en tale bør være - eller iallefall at den ikke bør være lengre enn 5 minutter...

Ellie74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2008, 10:11   #4
Tidl. bruker
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Ellie74 Vis post
Syns det høres greit ut. Er det ikke det de sier at en tale bør være - eller iallefall at den ikke bør være lengre enn 5 minutter...
Jeg har vært bekymret for at den kanskje er for lang. Men selve talen min til brudgommeen (i eventyrsform) tar ca 3 og et halvt minutt. Den er ganske morsom og jeg har flettet inn en del kjente fraser fra norske folkeeventyr, så den tror jeg blir "lettfordøyelig" for gjestene. Jeg kan jo heller prøve å kutte ned litt på tiden for minneordene for pappaen min. Jeg vil jo rett og slett bare si at han er med meg i tankene gjennom den store dagen min, og at jeg vet at han ville likt mannen min og vært stolt av meg som brud.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2008, 12:18   #5
Seniormedlem

Ellie74 sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,540
Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av TETRA Vis post
Jeg har vært bekymret for at den kanskje er for lang. Men selve talen min til brudgommeen (i eventyrsform) tar ca 3 og et halvt minutt. Den er ganske morsom og jeg har flettet inn en del kjente fraser fra norske folkeeventyr, så den tror jeg blir "lettfordøyelig" for gjestene. Jeg kan jo heller prøve å kutte ned litt på tiden for minneordene for pappaen min. Jeg vil jo rett og slett bare si at han er med meg i tankene gjennom den store dagen min, og at jeg vet at han ville likt mannen min og vært stolt av meg som brud.
Syns det høres veldig greit ut, det du har planlagt. Bruden og brudgommens taler er jo høydepunktene, spør du meg da. Vet om en brudgom som holdt tale til sin kjære i 45 minutter Drepende kjedelig!!

Ellie74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2008, 13:06   #6
Supermedlem

Sommerfugl25 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: skien
Meldinger: 1,342
Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.

syns det høres flott ut jeg og der minnet du meg på at jeg må jo også få med min pappa i talen også...Kan jeg spørre hvem som skal følge deg opp gulvet?

Sommerfugl25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2008, 16:19   #7
Seniormedlem

Morskjærlighet sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Ramnes
Meldinger: 2,245
Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.Morskjærlighet har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ellie74 Vis post
Syns det høres veldig greit ut, det du har planlagt. Bruden og brudgommens taler er jo høydepunktene, spør du meg da. Vet om en brudgom som holdt tale til sin kjære i 45 minutter Drepende kjedelig!!
WOW! Hadde blitt imponert om sambo hadde klart å snakke om/til meg i 45 min hahaha

SOMMERFUGL25: jeg har også mistet pappan min og hos meg blir det lillebror og stefar som følger meg opp...
Gammel 28-05-2008, 20:41   #8
Supermedlem

Sommerfugl25 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: skien
Meldinger: 1,342
Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.

Jeg har fosterfar,så tenkte spørre han jeg han fulgte søsteren min opp gulvet også...men jeg har en bror også.... men vi har ikke så nært forhold,men er redd han blir skuffet?

Sommerfugl25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2008, 23:49   #9
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,449
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Synes 5 min høres bra ut! Det er ikke for mye! Som du sier, talen er leddfordøyelig og underholdende! Og jeg synes ikke du skal kutte ned på minneordene om din pappa, det er flott at du tar det med.
Gammel 29-05-2008, 09:54   #10
Tidl. bruker
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Sommerfugl25 Vis post

syns det høres flott ut jeg og der minnet du meg på at jeg må jo også få med min pappa i talen også...Kan jeg spørre hvem som skal følge deg opp gulvet?
Det er sønnen min, som fyller 12 år i sommer. Han skal følge meg til alters og "gi meg bort" til stefaren sin, som han er så glad i... .. tipper mange vil slite med å holde mascaraen på plass da, gitt. Selv går jeg for vannfast.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:24.