|
 |
|
27-05-2008, 06:41
|
|
Gjest
|
Nå har jeg prøvelest talen min, og det tar litt under 5 minutter. Det inkluderer noen minneord om pappaen min, som er død, og en tale til brudgommen i eventyrsform.
Er 5 minutter ok?
|
|
|
27-05-2008, 07:16
|
|
Æresmedlem
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 19,101
|
Jeg synes det er ok, men den trenger ikke være lenger.
|
|
27-05-2008, 09:57
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,540
|
Syns det høres greit ut. Er det ikke det de sier at en tale bør være - eller iallefall at den ikke bør være lengre enn 5 minutter...
|
28-05-2008, 10:11
|
|
Gjest
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Ellie74
Syns det høres greit ut. Er det ikke det de sier at en tale bør være - eller iallefall at den ikke bør være lengre enn 5 minutter...
|
Jeg har vært bekymret for at den kanskje er for lang. Men selve talen min til brudgommeen (i eventyrsform) tar ca 3 og et halvt minutt. Den er ganske morsom og jeg har flettet inn en del kjente fraser fra norske folkeeventyr, så den tror jeg blir "lettfordøyelig" for gjestene. Jeg kan jo heller prøve å kutte ned litt på tiden for minneordene for pappaen min. Jeg vil jo rett og slett bare si at han er med meg i tankene gjennom den store dagen min, og at jeg vet at han ville likt mannen min og vært stolt av meg som brud.
|
|
|
28-05-2008, 12:18
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,540
|
Sitat:
Opprinnelig postet av TETRA
Jeg har vært bekymret for at den kanskje er for lang. Men selve talen min til brudgommeen (i eventyrsform) tar ca 3 og et halvt minutt. Den er ganske morsom og jeg har flettet inn en del kjente fraser fra norske folkeeventyr, så den tror jeg blir "lettfordøyelig" for gjestene. Jeg kan jo heller prøve å kutte ned litt på tiden for minneordene for pappaen min. Jeg vil jo rett og slett bare si at han er med meg i tankene gjennom den store dagen min, og at jeg vet at han ville likt mannen min og vært stolt av meg som brud.
|
Syns det høres veldig greit ut, det du har planlagt. Bruden og brudgommens taler er jo høydepunktene, spør du meg da. Vet om en brudgom som holdt tale til sin kjære i 45 minutter  Drepende kjedelig!!
|
28-05-2008, 13:06
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Nov 2006
Sted: skien
Meldinger: 1,342
|
syns det høres flott ut jeg  og der minnet du meg på at jeg må jo også få med min pappa i talen også...Kan jeg spørre hvem som skal følge deg opp gulvet?
28-05-2008, 16:19
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Ramnes
Meldinger: 2,245
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Ellie74
Syns det høres veldig greit ut, det du har planlagt. Bruden og brudgommens taler er jo høydepunktene, spør du meg da. Vet om en brudgom som holdt tale til sin kjære i 45 minutter  Drepende kjedelig!!
|
WOW! Hadde blitt imponert om sambo hadde klart å snakke om/til meg i 45 min hahaha
SOMMERFUGL25: jeg har også mistet pappan min og hos meg blir det lillebror og stefar som følger meg opp...
|
28-05-2008, 20:41
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Nov 2006
Sted: skien
Meldinger: 1,342
|
Jeg har fosterfar,så tenkte spørre han jeg  han fulgte søsteren min opp gulvet også...men jeg har en bror også.... men vi har ikke så nært forhold,men er redd han blir skuffet?
28-05-2008, 23:49
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,449
|
Synes 5 min høres bra ut! Det er ikke for mye! Som du sier, talen er leddfordøyelig og underholdende! Og jeg synes ikke du skal kutte ned på minneordene om din pappa, det er flott at du tar det med.
|
29-05-2008, 09:54
|
|
Gjest
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Sommerfugl25
syns det høres flott ut jeg  og der minnet du meg på at jeg må jo også få med min pappa i talen også...Kan jeg spørre hvem som skal følge deg opp gulvet?
|
Det er sønnen min, som fyller 12 år i sommer. Han skal følge meg til alters og "gi meg bort" til stefaren sin, som han er så glad i...  .. tipper mange vil slite med å holde mascaraen på plass da, gitt. Selv går jeg for vannfast.
|
|
|
 |
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:24.
|