Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-06-2008, 15:37   #1
Medlem

team sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 60
MP Rating: 0% (0)
team er et navn alle kjenner.team er et navn alle kjenner.team er et navn alle kjenner.team er et navn alle kjenner.team er et navn alle kjenner.team er et navn alle kjenner.team er et navn alle kjenner.team er et navn alle kjenner.team er et navn alle kjenner.team er et navn alle kjenner.team er et navn alle kjenner.
Team`s "haste" bryllup

Har ikke vært så lenge på nettet, men har sett at dere har bryllupstråder, så må prøve å få til en, så kanskje det er noen her som har noen gode råd

Vi skulle egentlig giftet oss 09.08.08, men siden det nå er baby på vei, i Januar, så valgte vi igår kveld, å sette bryllupet til august iår så slipper jeg å amme osv med brudekjole...

Men datoen som vi virkelig håper på er 08.08.08, men det er en fredag, å jeg vet ikke om det er lov å gifte seg på en fredag i kirken noen som vet?

Vi skal sjekke endel på mandag, lokale, kirke osv

Det vi har klart er:

Velkomstdrink: enten gull champagne (med de gull flakene i) eller Martini Asti og Mozell med jordbær.

Ringbærer: lillesøsteren til min mann 6 år.

Brudepiker og svenner:
Våre barn+ringbæreren, 3 jenter og 2 gutter.

Forlovere: en venninne av meg, og en kompis av mannen.

Kirke, blir den lokale her.

Lokale, et lokale her i tettstedet vårt.

Toastmaster, musikk, gjesteliste, ringer har vi fra før.

Sitter å leter etter kjole til meg selv og alle barna, og lurer på hvor stor magen vil være i uke 17/18

<Har funnet klær til mannen, men vet ikke hvilken side det var på, skal lete etter den nå, å legge den inn her...

Håper noen har gode råd her...

Vårt første felles barn, storesøsken gleder seg med de også!!!
team er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-06-2008, 15:51   #2
Medlem

team sin avatar

team er et navn alle kjenner.team er et navn alle kjenner.team er et navn alle kjenner.team er et navn alle kjenner.team er et navn alle kjenner.team er et navn alle kjenner.team er et navn alle kjenner.team er et navn alle kjenner.team er et navn alle kjenner.team er et navn alle kjenner.team er et navn alle kjenner.
Sv: Team`s "haste" bryllup

Disse likte jeg godt...

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Denne skal mannen ha på seg Skal barna da også være i hvit sjakett, eller kan vi ha på de svarte slik vi egentlig hadde tenkt??

team er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-06-2008, 16:02   #3
Medlem

team sin avatar

Denne likte jeg også godt...Har faktisk veeeeldig lyst å gå for denne, men hvordan er det uten stropper egentlig, vil ikke den sige ned hele tiden
Å så kommer jeg nok til å ha en kul på magen også, å da siger den vel iallefall ned eller???
Kulen er 17/18 uker da, vet ikke hvor stor den vil være da, da jeg ikke husker det igjen

Men jeg trenger tips til kjoler til de 3 brudepikejentene, jeg har ikke funnet noe til de enda...

Sist endret av team; 07-06-2008 kl 17:39.
Gammel 07-06-2008, 16:41   #4
Medlem

*Tina sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 237
*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av team Vis post

Men jeg trenger tips til kjoler til de 3 brudepikejentene, jeg har ikke funnet noe til de enda...
Her kanskje...

*Tina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-06-2008, 21:06   #5
Seniormedlem

Karina sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,544
Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.

Den øverste kjole du har bilde av har jeg bestilt Synes den er kjempefin

Synes godt gutten(-e) kan ha sort sjakett selv om mannen har hvit

Lykke til med planleggingen videre

16.08.08 Bryllupstråd Bilder fra den store dagen
Karina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-06-2008, 12:19   #6
Medlem

team sin avatar

Takk for svar

Jeg stresser med dette ja, å mye blir nok avklart imorgen den dag, da vi får vite om kirken og lokalet er ledig. Men aner ikke om det er mulig å gjennomføre et bryllup skikkelig på så kort varsel, men håper det lar seg gjøre

Finner ikke like brudepikekjoler til alle str, og noen flotte tiaraer, men enkle til jentene...

Gammel 08-06-2008, 15:10   #7
Medlem

team sin avatar

[quote=team;7186405]Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Det blir denne kjolen!!
Vedlagte bilder
Filtype: jpg 524UR.jpg (17.5 KB, 13 visninger)
Filtype: jpg 93007pc_jpg__[250px].jpg (2.6 KB, 8 visninger)
Filtype: jpg brudebukett5.jpg (71.4 KB, 8 visninger)
Filtype: jpg 7139816_5_58_p.jpg (39.6 KB, 11 visninger)
Filtype: jpg 75_922021815.jpg (10.6 KB, 9 visninger)

Gammel 08-06-2008, 15:35   #8
Veteranmedlem

minniepus sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 3,796
minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.

Det går an å arrangere bryllup på så kort varsel, så sant dere får kirke og lokale i boks. Bare husk å få ut invitasjonene kjapt!
Lykke til!

Frosken min på tre år
sitter bakovervendt så lenge det går
minniepus er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-06-2008, 16:05   #9
Medlem

team sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av minniepus Vis post
Det går an å arrangere bryllup på så kort varsel, så sant dere får kirke og lokale i boks. Bare husk å få ut invitasjonene kjapt!
Lykke til!
Siden vi ønsker å ha det på en fredag, så trodde vennepar av oss at det var lettere enn å få til et på en lørdag i august så sent som dette, så håper at datoen klaffer nå ja

Vi får vite imorgen om lokalet og kirken er ledige, å dersom vi får ja, så bestiller jeg invitasjoner imorgen, å sender de så snart jeg har mottatt de i posten...

Takk for det

Gammel 08-06-2008, 16:42   #10
Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 86
witchfrk er et navn alle kjenner.witchfrk er et navn alle kjenner.witchfrk er et navn alle kjenner.witchfrk er et navn alle kjenner.witchfrk er et navn alle kjenner.witchfrk er et navn alle kjenner.witchfrk er et navn alle kjenner.witchfrk er et navn alle kjenner.witchfrk er et navn alle kjenner.witchfrk er et navn alle kjenner.witchfrk er et navn alle kjenner.

NYDELIG kjole, vennen! Du kommer til å bli veldig flott!!

Dere har valgt motsatt vei av oss som utsetter bryllupet på grunn av baby i magen.. hehe Jeg har egentlig veldig lyst til å være gift før babyen blir født, men sånn ble det nå ikke når overraskelsen meldte seg plutselig! Ikke har vi råd til noe på kort varsel heller..

Dere får sikkert en FLOTT dag!!

Den velkomsten du snakker om tror jeg nok heter Blue Nun Golden edition.. den er supergod og den skal vi ha også så like greit jeg ikke er gravid lenger i bryllupet..

Gleder meg til å følge med videre her!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:35.