Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-09-2008, 12:38   #1
Medlem

thesol sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 154
MP Rating: 0% (0)
thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.
glis Thesols bryllupstråd

Jeg skal gifte meg til våren!!

Er i godt i gang med forberedelser, men ønsker å få noen gode råd.
Kirken:
http://no.wikipedia.org/wiki/Bilde:N...an,_Norway.JPG

Selskapet holdes her:
http://brenneriet.no/bilder.htm

Kjolen har jeg kjøpt på nettet fra USA og den satt som et skudd:
http://www.ellie-wedding-dress.com/255_07nwd158.html

(jeg skal ha en langarma blondebolero i stedet for jakken som er på bildet og sløyfen som er bak er tatt av)

Sønnen min på 4 skal ha på seg en festdrakt( som ligner på en bunad) Han skal også følge meg ned kirkegulvet

Jeg bestilte kjoler til brudepikene på 7 og 10 år i går. Gleder meg til å få de
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...ayphotohosting

Maten er bestemt med kokken fra lokalet, kaker skal venner og familie hjelpe oss med.

Jeg maser på sambo om at han skal ordne seg dress. Vi er begge enig om at pingvindress ikke er "helt oss".

Noen som har noen tips og ideer?
Siden vi bruker såpass mye penger på lokalet, mat og drikke ønsker vi at resten skal være ganske rimelig.

Noen som vet om hvor vi kan få tak i rimelige bryllupskaker?

Bryllupsplanlegging er gøy!

Sist endret av thesol; 27-09-2008 kl 23:21.
thesol er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-09-2008, 22:59   #2
Seniormedlem

J@nnickemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: I nytt hus :D
Meldinger: 1,949
J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Thesols bryllupstråd

Gratulerer så mye med bryllupsplaner!!

Gleder meg til å ta følge med deg her fram til våren, og kanskje snappe med meg et og annet tips

Nydelige kjoler! Både din og brudepikenes!!
Og lokalet da.... det var jo bare drømmen...

Dette kommer til å li virkelig flott!

Ang. kake...
Vet ikke hvor du bor, men vi kommer antagelig til å kjøpe vår hos BAKERS,
De tar 1200 kr for en 3.etg kake
15.08.09
J@nnickemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-09-2008, 12:30   #3
Medlem

thesol sin avatar

thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.thesol har mye å være stolt av.

Hei Jannickemor! Takk for tipset

Det skal jeg finne mer ut om. 1300 er rimeligere enn de alternativene vi har fått forespeilet.
Godt å høre at du likte kjolene Jeg var litt engstelig for at de skulle være for "enkle" men de er jo veldig typisk meg.
Lokalet er kjempefint, flere i familien min som har benyttet seg av det.
thesol er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2008, 20:55   #4
VIP-Medlem

Februarmamsen sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Eidsberg
Meldinger: 6,329
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer med egen tråd og lykke til i planleggingen...

Kjempe fin kirke, lokaler, kjoler osv
Februarmamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2008, 08:52   #5
Medlem

Tiger_girl_79 sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: oppland
Meldinger: 93
Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.

Gratulerer. Kjempe fin kjole, lokalet er kjempe fint (har vært der en del ganger før), Kirken er også fin.
Må følge med denne tråden
Tiger_girl_79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-09-2008, 19:52   #6
Medlem

thesol sin avatar

Takk for fne tilbakemeldinger

Besteforeldrene mine er fra området og moren min giftet seg der i 97.

Gleder meg til å ta en tur dit!
Gammel 27-09-2008, 23:20   #7
Medlem

thesol sin avatar

Da har jeg funnet drømmebukketen

http://www.brudepikene.no/brudebuketter/cms/181

Det er bukett nr ti, den med røde roser. Med perler så er den perfekt
Gammel 01-10-2008, 06:55   #8
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,354
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.

Gratulerer med bryllupstrådBlir spennende å følge med - jeg skal gifte meg selv i april - så er kjekt med en april-09 brud til her inne Kjolen din er nydelig - det enkle er ofte det beste vet du Både lokalet og kirken så veldig flotte ut - dette blir nok et staselig og flott bryllup

14.04.09
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2008, 19:48   #9
Medlem

thesol sin avatar

Takk for det

Jeg har vært inne på brylluptråden din og tittet og har blitt såpass inspirert så her kommer det mere info:

Her er skoene jeg har kjøpt: (synes de ser enda bedre ut i virkeligheten)

http://www.brudogbliny.no/images/Heather.jpg

Her er ringene våre!(våre er i hvitt gull, jeg har 7 diamanter på forelopig, vi har tenkt til å supplere med to til til brylluppet)

http://www.lykkeringene.no/

Her er sånn ca hvordan boleroen ser ut.Kragen min er litt annerledes.Ikke så "voldsom"

http://www.brudogbliny.no/images/Dem...02008/2806.jpg

Jeg har i tillegg kjøpt et laangt hvitt enkelt slør, falt helt pladask for det!

Jeg skal ta et bilde av smykkene og legge det ut så fort jeg for tid.

Jeg har sett for meg knallrød som en av to gjennomgangsfarger. Noen som synes det er en for "hard" farge på våren?

Bordkortholdere kjøpte vi på ebay:

http://cgi.ebay.com/100-Shiny-Chrome...ayphotohosting

Menyen er på plass:

Fingermat før middagen( Blir litt av hvert)

pepperlaks til forrett
Honningmarinert andebryst til hovedrett
Trio sjokolademousse til dessert

Gleder meg så innmari. Tenker på bryllupet hele tia

Sist endret av thesol; 06-10-2008 kl 17:34.
Gammel 07-10-2008, 19:55   #10
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,354
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.

Kjempeflotte sko - de var virkelig lekre Ringene var også flotte. Ser ut som om det meste er under kontroll - menyen hørtes nam-nam ut
Rødt passe vel like godt til et vår-bryllup som til en hvilken som helst annen årstid Er en veldig flott og romantisk farge, da - så lenge du vil ha rødt og liker det best, så ville jeg absolutt gått for det

14.04.09
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
bryllup

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:43.