Har ikke så stor reiseerfaring i Europa, men jeg kan jo si hva jeg syns om de stedene jeg har vært:
Amsterdam, Stockholm og København: Kjempefine byer med masser å se, men ikke helt bryllupsreisedrømmen kanskje?
London: Super shopping og natteliv, men heller ikke som bryllupsreise?
Praha: Flott by, mye fint å se, mye billig og god mat og drikke! Absolutt aktuelt, hvis du velger byferie.
Paris: Alltid aktuell!
(Byferie egner seg best på høsten/våren, jeg syns det blir altfor varmt om sommeren)
Kroatia: Dubrovnik, og så øyhopping utenfor Spilt! Utrolig nyyydelig! Krystallklart vann, masse fint å se, spennende steder, mye god mat og drikke til en billig penge. Hyggelig folk stort sett. På noen av stedene var dte mye turster, men ingen skadinaver, mest italienere og sånn. Men vi var der før det ble charter dit fra Norge da...
Portugal: Varmt!

Lisboa og sørkysten. Deilig sted å slappe av på, hvis du drar litt off-track på sørkysten (Algarvekysten) så kan du være heldig å finne fine og bortgjemte strender. Var også et par fine småbyer utenfor Lisboa som er verdt et besøk. Generelt sure folk, traff en hyggelig servitør, han var fra Brasil.
Kanariøyene: IKKE bryllupsreisemateriale...syns jeg.
Lykke til med planlegginge!!!