Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-11-2006, 10:59   #1
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Toastmaster

...........

Sist endret av Tidligere bruker; 21-01-2007 kl 18:29.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2006, 11:13   #2
Supermedlem

maiken82 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Vestby
Meldinger: 1,497
MP Rating: 0% (0)
maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.
Sv: Toastmaster

har ikke valgt toastmaster selv enda,men blir å ta en gjest. har plenty med gode kandidater min rappkjefta svoger,min onkel som har vært toastmaster 213123 ganger,en venninne av meg som er utadvendt og høflig. og flere er det! og,ikke minst, gratis aner ikke hva "innleide" tar...
Gammel 13-11-2006, 11:24   #3
Tidl. bruker
Gjest

har aldri hørt om innleid jeg..,
alle bryllupene jeg har vært i har det vært en god venn av brudeparet, en som kjenner begge godt..

i vårt bryllup hadde vi min bror som toastmaster
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2006, 11:28   #4
Seniormedlem

Candy sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: på bøgda..
Meldinger: 1,942
MP Rating: 100% (1)
Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.

der hvor jeg har vært forlover og i mine søstres bryllup har det også vært en gjest som har vært toastmaster

men rollen krever en frimodig og artig fyr syns jeg...

På tur til ett lettere liv. -24,3kg.
Candy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2006, 11:28   #5
Veteranmedlem

Sybil sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 3,196
Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har vært i endel bryllupp der det var innleid toastmaster og venn av familien.

Dersom man ikke har en SKIKKELIG god kandidat som venn av familien, lei inn!! Det mest elendige er når en amatør fomler seg gjennom.

Venninna mi leide en toastmaster som også sto for musikken, GENIALT!
Han kjørte showet på en fantastisk måte, med musikk, gode vitser og så videre. Tror de betalte 7000 men han ble til siste slutt!

April 2008
Sybil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2006, 11:39   #6
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,851
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi brukte en god kamerat. Det gikk strålende. Ville ikke hatt en utenforstående. Er det fomlende er jo det også litt sjarmerende. Jeg liker brylluper hvor det ikke er så høytidelig!

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2006, 11:44   #7
VIP-Medlem

Mini sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Gjemmer meg...
Meldinger: 7,908
MP Rating: 100% (1)
Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjenner du ingen som kunne tenke seg å være toastmaster, da?

Vi har valgt min onkel, og det sparer vi jo masse penger på.
Samtidig som det blir mer personlig.
Eneste vi føler for er å gi han en takke-gave.
Gammel 13-11-2006, 12:08   #8
Supermedlem

maiken82 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Vestby
Meldinger: 1,497
maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.

vi blir nok òg å gi en liten takkegave!
Gammel 13-11-2006, 12:11   #9
Tidligere bruker
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Sybil
Jeg har vært i endel bryllupp der det var innleid toastmaster og venn av familien.

Dersom man ikke har en SKIKKELIG god kandidat som venn av familien, lei inn!! Det mest elendige er når en amatør fomler seg gjennom.

Venninna mi leide en toastmaster som også sto for musikken, GENIALT!
Han kjørte showet på en fantastisk måte, med musikk, gode vitser og så videre. Tror de betalte 7000 men han ble til siste slutt!
..........

Gammel 13-11-2006, 12:13   #10
Tidligere bruker
Gjest

.................

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:40.