Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-11-2006, 08:15   #1
Supermedlem

frida sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 1,193
MP Rating: 0% (0)
frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.frida har en strålende fremtid.
Tre forlovere?

Jeg skal gifte meg 18.8 etter 20 år med min kjære
Har et luksusproblem ang valg av forlover.
Jeg har 3 veldig nære venninner som har vært venninner helt fra barndommen.
Jeg vet at alle hadde blitt skuffet over å ikke bli spurt om forlover oppgaven.
Virker det dumt å ha 3 forlovere? Vet at noen har 2 men 3 er det for mange?
Valget står mellom 1 og 3 .Den første er allerede spurt og hun har takket ja Men jeg merker at de andre 2 håper å bli spurt.De vet ikke at jeg har valgt en allerede, vil vel ikke spørre

Hva synes dere?
Gammel 09-11-2006, 10:29   #2
Medlem

MrsKermit sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 155
MrsKermit er et navn alle kjenner.MrsKermit er et navn alle kjenner.MrsKermit er et navn alle kjenner.MrsKermit er et navn alle kjenner.MrsKermit er et navn alle kjenner.MrsKermit er et navn alle kjenner.MrsKermit er et navn alle kjenner.MrsKermit er et navn alle kjenner.MrsKermit er et navn alle kjenner.MrsKermit er et navn alle kjenner.MrsKermit er et navn alle kjenner.
Sv: Tre forlovere?

Hei!

Vanskelig valg, men jeg synes det bare skal være én. Alle tre jentene vet jo at du må velge en, og selv om de blir litt skuffet med det samme, så skjønner de jo at du må ta et valg. Du kan jo gi de andre to noen oppgaver også, så de ikke føler seg helt til sidesatt!

Lykke til!
Gammel 09-11-2006, 10:41   #3
Seniormedlem

LilleMorell sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 1,629
LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.LilleMorell har en strålende fremtid.

Jeg hadde samme problem som deg, og jeg tenkte mye på det. Ville jo ikke såre noen også var/ er jo alle 3 gode venninner! Jeg sa det til dem som jeg følte det og at jeg synes dette var vedlig vanskelig, og at jeg er like glad i dem alle. Men at jeg ikke visste om jeg ville ha 1 eller alle 3..
Dette skjønnte dem godt! ( Gudskjelov )

Valget ble på en av jentene og det angrer jeg ikke på! Det føles riktig for meg ( har ikke giftet meg enda...)

Tror ikke det er noe fasitsvar, men følg hjertet ditt!

Det som hjalp meg var at dette er noe jeg kommer til å huske for alltid, og jeg skulle gjøre dette for meg selv. Tenkte først på at den og den kan bli såret og greier.. men det ordner seg alltids til slutt

Sist endret av LilleMorell; 09-11-2006 kl 10:44.
LilleMorell er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2006, 10:43   #4
VIP-Medlem

Mini sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Gjemmer meg...
Meldinger: 7,908
MP Rating: 100% (1)
Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva med å ha en forlover, en til å ta seg av gavene og en til å hjelpe til med noe annet...
Samtidig kan jo alle tre samarbeide om div.

Jeg har hørt om de som har hatt 2 forlovere, men ikke 3.
Uansett spiller det ingen rolle hva andre gjør.

Hvis det er det rette for deg, å ha alle tre, synes jeg du skal gjøre det.

Ellers vet jeg også at noen har voksne "brudepiker".
Vet ikke helt om det kalles brudepiker da...
Gammel 10-11-2006, 09:59   #5
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Tror jeg ville ha satset på en forlover.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2006, 13:02   #6
Seniormedlem

Jannike_79 sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 2,205
Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.

Min vennine fra barndommen har valgt sin søster som forlover, og 6 andre venniner til bridesmaides.. Hun gifter seg med en engelskmann og der er det jo en vanlig tradisjon å ha bridesmaides så da utnytter hun det.. Det funker jo veldig fint, og ingen er sure.. Kanskje en måte å gjøre det på?
Gammel 10-11-2006, 13:06   #7
VIP-Medlem

Mini sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Gjemmer meg...
Meldinger: 7,908
MP Rating: 100% (1)
Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.

Bridesmaides, var det jeg tenkte på!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:34.