Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-06-2006, 10:27   #1
Medlem

sima1 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Halden
Meldinger: 360
MP Rating: 0% (0)
sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.
Trenger hjelp med å planlegge utdrikningslag!

Jeg har lovet forloveren til venninnen min å hjelpe henne med utdrikningslaget og planlegge noe av det som skal skje i byen. Har jo arrangert utdrikningslag før, men da var det litt lettere for denne venninnen er litt mer vågal av seg og ikke så redd for å drite seg ut som det hun som skal gifte seg nå er. Så trenger litt hjelp da. Har dere noe forslag til noe hun kan gjøre som er litt mer "ufarlig" (enn å synge og danse i byen) ?
Gammel 29-06-2006, 18:29   #2
Seniormedlem

Polkadot sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Ulverum
Meldinger: 1,873
Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.
Sv: Trenger hjelp med å planlegge utdrikningslag!

Klatrevegg? Spa? Hva med å leie inn en kleskonsulent for tips om farger, klær og sminke?

Det er slike ting jeg ville ha gjort i mitt utdrikningslag.
Gammel 29-06-2006, 19:12   #3
VIP-Medlem

Tammis sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Utenfor bygrensen..
Meldinger: 6,401
MP Rating: 100% (1)
Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.

www.utdrikkingslag.no

Tammis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-06-2006, 19:17   #4
Supermedlem

Apple sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 526
Apple er fantastisk mot andre.Apple er fantastisk mot andre.Apple er fantastisk mot andre.Apple er fantastisk mot andre.Apple er fantastisk mot andre.Apple er fantastisk mot andre.Apple er fantastisk mot andre.Apple er fantastisk mot andre.Apple er fantastisk mot andre.Apple er fantastisk mot andre.Apple er fantastisk mot andre.

Jeg og mine venninner liker ikke sånn utdritingsopplegg. Hadde et netopp der fokuset var å skjemme bort hun som ble drukket ut. Gi henne en hyggelig og uforglemmelig dag. Jeg liker sånt som inneholder hyggelige ting,;boblebad, champagne, massasje, manikyr, osv. Man kan også leie en kokk til å diske opp på kvelden, eller en fotograf til å ta gruppebilde av hele gjengen. Dagen må jo inneholde litt overraskelser også, videointervjuer feks. Vi valgte å vekke vår venninne på natta og fly til byen vi alle studerte i. Lånte et stort hus av bekjente og sparte litt penger der. Det ble en skikkelig koselig tur for alle sammen.

født 23.05.05 uke 33
Apple er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-06-2006, 19:20   #5
Seniormedlem

Polkadot sin avatar

Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Apple
Jeg og mine venninner liker ikke sånn utdritingsopplegg. Hadde et netopp der fokuset var å skjemme bort hun som ble drukket ut. Gi henne en hyggelig og uforglemmelig dag. Jeg liker sånt som inneholder hyggelige ting,;boblebad, champagne, massasje, manikyr, osv. Man kan også leie en kokk til å diske opp på kvelden, eller en fotograf til å ta gruppebilde av hele gjengen. Dagen må jo inneholde litt overraskelser også, videointervjuer feks. Vi valgte å vekke vår venninne på natta og fly til byen vi alle studerte i. Lånte et stort hus av bekjente og sparte litt penger der. Det ble en skikkelig koselig tur for alle sammen.

Ja, dette er min oppfatning av utdrikningslag!
Gammel 29-06-2006, 19:25   #6
Seniormedlem

Polkadot sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Tammis

Kjempeflott link! Her var det jo litt av hvert for alle slags mennesker, om bruden skal skjemmes bort eller drites ut
Gammel 30-06-2006, 21:13   #7
Veteranmedlem

Plusle sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Meldinger: 4,083
Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.Plusle har mye å være stolt av.

Jeg synes heller ikke noe om at man på død og liv skal drite seg ut og bli sørpe full.

Hadde verdens koseligste utdrikkningslag selv. Vi var først på dag-spa på Holmen fjordhotell. Med bading, solarium, trente pittelitt (for syns skyld ), spiste en deilig lunsj i badekåper foran peisen og hadde fotbehandling og aromamassasje. Nydelig! Innimellom fikk vi masse tid til å skravle.

Fortsatte ut på byen etterpå til en deilig middag og litt attåt.
Plusle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-07-2006, 08:24   #8
Supermedlem

Evensmamma sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: HOLMESTRAND
Meldinger: 678
Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.

jeg hadde en dag blanda med noe drite ut ..med ukledning x 2..bowling pg gokart kjøring..grilling og ut på byn
Gammel 02-07-2006, 08:31   #9
Seniormedlem

Candy sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: på bøgda..
Meldinger: 1,942
MP Rating: 100% (1)
Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.

Når jeg holdt så var det så her:

kjøre go kart, piknikk, "bært så tar jeg en knært" i rundkjøring, selge bollemus (museboller) på det lokale kjøpesenteret, litt medbragt mat, brannmann (kledd ut og slukke en mini brann som brann mennene tente på...) grilling og ut på by'n.

totalt 4 omkledninger/kostymer...

På tur til ett lettere liv. -24,3kg.
Candy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:30.