Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-01-2007, 18:19   #1
Supermedlem

mamma_80 sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: ute i havgapet
Meldinger: 502
MP Rating: 100% (5)
mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.mamma_80 har mye å være stolt av.
hm Undertøy/under brudekjolen??

Hvor handler dere/handlet dere det?

Og har el hadde dere det med når dere prøvde kjolen?
Jeg er spent på undertøy. Synes det er vanskelig å finne riktig str nå for tiden. Jeg finner stadig flotte stroppeløse kjoler..men må nesten ha undertøy, korsett som holder oppe da. Her strutter ikke puppene rett ut lenger akkurat ..desverre

Mamma til to kjempesøte prinsesser og en liten babygutt
mamma_80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-01-2007, 20:20   #2
VIP-Medlem

emin sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 9,563
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Undertøy/under brudekjolen??

Jeg kjøpte mitt på Lindex, merket Ella May. De hadde en brudekolleksjon med korsett, strømper, lyseblått strømpebånd etc.

sitter bakovervendt i Britax Secura
Hobbyblogg
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-01-2007, 23:37   #3
Supermedlem

Boogie sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 825
MP Rating: 0% (0)
Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.

Kjøpte på Kappahl. Var "silkelook" med stroppeløs bh, og nyydelig truse.

Men nå må det sies at jeg var ute etter et sett jeg kunne bruke etter bryllupet også. Syns det er bortkastet med dyrt undertøy/korsett kun for en dag.
Betalte vel 250 ,- for settet, og jeg bruker det ofte
Gammel 05-01-2007, 10:32   #4
Supermedlem

happyhippy sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: østlandet
Meldinger: 672
happyhippy har mye å være stolt av.happyhippy har mye å være stolt av.happyhippy har mye å være stolt av.happyhippy har mye å være stolt av.happyhippy har mye å være stolt av.happyhippy har mye å være stolt av.happyhippy har mye å være stolt av.happyhippy har mye å være stolt av.happyhippy har mye å være stolt av.happyhippy har mye å være stolt av.happyhippy har mye å være stolt av.

jeg skal på undertøyssalong tenkte jeg, fordi jeg synes undertøyet er vel så viktig som kjolen på en slik dag!!! jeg skal ha korsett under kjolen
Gammel 05-01-2007, 11:26   #5
Wix
Supermedlem

Wix sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 724
Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.

Du må velge kjole før du velger undertøy i allefall. Mange kjoler nå for tiden har korsettliv inne i kjolen og da blir det for mye med korsett under også. Da jeg var og prøvde kjoler hadde jeg stort sett mitt vanlige undertøy under (selv om det ble veldig feil på en del kjoler da), og på en brudesalong hadde de "prøve-bher" uten stropper som jeg fikk låne.

Wix er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-01-2007, 12:05   #6
Supermedlem

teff74 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 932
teff74 har mye å være stolt av.teff74 har mye å være stolt av.teff74 har mye å være stolt av.teff74 har mye å være stolt av.teff74 har mye å være stolt av.teff74 har mye å være stolt av.teff74 har mye å være stolt av.teff74 har mye å være stolt av.teff74 har mye å være stolt av.teff74 har mye å være stolt av.teff74 har mye å være stolt av.

Jeg har et ubrukt korsett/torsolett eller hva det heter til salgs. Kjløpt i høst. Helt vidunderlig støtte. Str 75 D , kjøpt på undertøysbutikk, i IVORY farge. Kjøpte dette fordi jeg ville ha maksimalstøtte. Men på bryllupsdagen fant jeg ut at korsettet i kjolen holdt, så da ble de uten undertøy i stedet.

BEtalte 945,- prisen henger fortsatt på .
Selger for 500 ink. porto om noen er interessert. Husker ikke merket nå, men om noen er interessert så send en PM så skal jeg komme med flere detaljer og se om jeg ikke får tatt et bilde.

Persille 2005

teff74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-01-2007, 20:47   #7
VIP-Medlem

Lina og nurket sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 5,061
Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kjøpte kjolen lenge før jeg kjøpte undertøyet. Jeg kjøpte BH`n på en undertøys foretning. Måtte ha en stroppeløs som ikke gikk så "høyt" over ryggen. Betalte 500kr for den. Og holdin strømpebukse fra orublue, kjøpte jeg på parfymeri.
Gammel 05-01-2007, 20:55   #8
Seniormedlem

Aimee83 sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Lørenskog
Meldinger: 1,589
Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.

Jeg har kjøpt torsolet hos Christiane brudesalong. Nå er det korsettliv i kjolen min, men den skal jo av etterhvert og da syntes jeg det er fint med litt ekstra pent undertøy. Jeg kjøpte kjolen min der, så fikk prøve med torsolet under.

http://www.christiane.no/minishop/
Gammel 05-01-2007, 22:29   #9
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,465
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

Min kjole har korsett så jeg skal bare ha truse under....

Kjenner folk med store pupper som har hatt kjoler av samme merke (MS) og ikke brukte noe under. Og det er fokl som aldri har gått uten BH...fordi de vanligvis trenger støtte.

Kjøp definitivt kjole først.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:15.