Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-03-2008, 07:59   #1
Supermedlem

Kizza85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,045
MP Rating: 0% (0)
Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.
utdrikkingslag ....

Hei.Jeg tenket jeg skulle hjelpe forloveren min litt, hun aner ikke hva hun skal finne på til utdrikkningslaget mitt. Veldig vanskelig å bestemme seg. Så jeg lurte på om dere her inne kan dele erfaringer med utdrikkningslag og ideer så jeg kan sende hun inn her å få litt ideer og se litt !

Håper dere kan hjelpe oss
Gammel 18-03-2008, 08:12   #2
Seniormedlem

Alena sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,655
Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: utdrikkingslag ....

Spa
båttur med grilling
Gocart
Havrafting
Trommekurs
Sminking med fotografering
Kokk som lager mat til alle sammen, pluss bruda må hjelpe til.
Spiseute
Alle har med gave som bruda må gjette hvem fra.
Spurt ut brudegommen om diverse spørsmål, så bruda må svare på å.
Være sosial på ei hytte, hjemme med noen eller ut på byen(men det siste anbefales ikke, blir lite sosialt)
Og da kan man gjøre diverse ting som singstar, buzz, spill+++
Gammel 18-03-2008, 08:32   #3
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Kizza85 Vis post
Hei.Jeg tenket jeg skulle hjelpe forloveren min litt, hun aner ikke hva hun skal finne på til utdrikkningslaget mitt.
Be henne søke på Utdrikningslag på f.eks. Google. Da kommer det opp lassevis med idèer. Det er da ikke bruden som skal planlegge utdrikningslaget sitt! Legg kontrollbehovet ditt på hylla, len deg tilbake og bare vent på det som skjer.

Sist endret av Tidl. bruker; 18-03-2008 kl 08:41.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-03-2008, 08:39   #4
Supermedlem

Kizza85 sin avatar

Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.

he he ja du har vel rett det men ville bare hjelpe henne siden hun ikke viste hva hun sku finne på hehe! ..
Gammel 18-03-2008, 09:10   #5
Seniormedlem

Ellie74 sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,564
Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.Ellie74 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kizza85 Vis post
he he ja du har vel rett det men ville bare hjelpe henne siden hun ikke viste hva hun sku finne på hehe! ..
Tror jeg hadde blitt litt snurt om forloveren min spurte meg om hjelp til å arrangere mitt utdr.lag. Det må da være andre som kan bidra og hjelpe henne??? Gi henne en sjanse til å legge de små grå litt i bløt, så skal du se hun kommer på¨noe på egenhånd...
Gammel 18-03-2008, 09:42   #6
Supermedlem

Kizza85 sin avatar

Jupp jeg får fortelle henne at hun må finne det ut selv og evt forhøre seg med andre
Gammel 19-03-2008, 15:01   #7
Seniormedlem

Akino sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 2,122
Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.

Må si at jeg syns det er bedre at hun konfronterer deg med at hun trenger litt tips, kanskje også hva du absolutt ikke vil eller kunne tenke deg også, enn at utdrikningslaget blir helt mislykket.

Gi henne tips til hvordan ho kan finne ting så blir det sikkert en minnefull dag

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:34.