Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-08-2008, 22:50   #1
Seniormedlem
 
Karina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Molde
Meldinger: 2,396
MP Rating: 0% (0)
Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.
Utdrikkingslaget mitt

Det begynte på fredag med at jeg fikk ett brev på jobb, der sto det:

"Lørdag 09. august er din dag!

Møt opp hos Molde hud og kroppspleie i morgen kl. 11
Ta med 20 hveteboller i en kurv.
I tillegg tar du med: varme klær og sko til utendørsaktivitet,
sovepose, laken, regnbukse, 1 pk. pepper, toalettsaker,
1 dorull, badetøy, hånduk og pass

Vi sees!"

Først var det ansiktspleie i 50 min. Deilig
Akkurat ferdig:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Når jeg var ferdig så sto forloveren min og ei veninne og ventet på meg. Deretter fikk jeg bind for øynene og vi kjørte avgårde:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Når vi omsider kom frem så sto resten av gjengen og ventet på oss ved en skytebane, der skulle vi skyte på skiskyterblinker. Kjempearti Mye treff på alle sammen.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Etter en time dro vi videre, til Fretex. Der fikk jeg 150 kr og skulle kjøpe en topp og ei veske. Det var sikkert litt for mye for jeg fikk en kjempefin topp og ei dressjakke + veske for den prisen

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Så var det på med resten av utstyret:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________

16.08.08 Bryllupstråd Bilder fra den store dagen

Sist endret av Karina; 12-08-2008 kl 23:05.
Karina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2008, 23:04   #2
Seniormedlem
 
Karina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Molde
Meldinger: 2,396
MP Rating: 0% (0)
Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Utdrikkingslaget mitt

Etter dette var vi og spiste lunch på picknick benker ved ett festivalområde, så var det inn på festivalen. Der regnet som bare det så vi dro videre til der jeg og forloveren min er oppvokst. Det måtte jeg selge de bollene jeg hadde bakt
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

De siste bollene gikk til min mormor(hun i rødt) som var veldig glad for at vi stakk innom
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Ettter dette var det frem med en stor presenning, zalo, vann og regnbukse. Kjempearti
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Litt våt ble vi jo
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Derifra dro vi til en rorbu som var leid for resten av dagen og natta. Det koste vi oss med god mat og dikke, skravla og hadde det helt toppers. Når det nørmet seg midnatt fikk jeg på nytt bind for øynene, det varte og rakk helt til jeg fikk beskjed om å ta det av og da kommer pappa inn med kake med 30 lys og mamma med en rosebukett (fylte nemlig 30 år på søndag ) så kom resten av følget inn og synger bursdagssangen
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Mamma og pappa:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Krone må man ha:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Champagne hører også med i en 30 års dag
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Etter dette spiste vi kaker og åpnet gaver. Mange fine ord og fine gaver. Koste oss til langt på natt Vi overnattet på rorbua og avsluttet med en deilig frokost morgenen etter.

Rett og slett ett helt herlig utdrikkingslag. Akkurat sånn jeg ønsket meg. Tusen takk til dere som var med å gjøre dette til en uforglemmelig dag
__________________

16.08.08 Bryllupstråd Bilder fra den store dagen
Karina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2008, 23:14   #3
Seniormedlem
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,887
MP Rating: 0% (0)
@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Utdrikkingslaget mitt

så kjekt dere hadde det Ser ut som du fikk en flott dag.
bra de andre fikset ut da, mens jeg lå syk hjemme
__________________
Hilsen @nne

Pål-Sondre april-98
Cathrine oktober -01
Anna Charlotte januar-04
@nne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2008, 10:25   #4
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 928
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Utdrikkingslaget mitt

Gratulerer med vel overstått utdrikningslag og 30-årsdagSå ut som om du hadde en kjempefin feiring
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2008, 13:10   #5
Veteranmedlem
 
PlutseligBaby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,406
MP Rating: 0% (0)
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Utdrikkingslaget mitt

ÅH SÅ KJEKT!!! Ser ut som du fikk en uforglemmelig dag
__________________
Mamma til 2
"Loli" 99` "Dida" 06`
PlutseligBaby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2008, 13:40   #6
Supermedlem
 
englejenta81 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 580
MP Rating: 0% (0)
englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.
Sv: Utdrikkingslaget mitt

Takk for lesingen...

Gratulerer med vel overstått 30års dag, supert utdrikkingslag og veldig masse gratulerer med det forestående bryllupet!
__________________
Karoline 150308

"Engler finnes og det er mange av oss"

englejenta81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2008, 13:44   #7
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,238
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Utdrikkingslaget mitt

For en flott rapport..! Tusen takk for det
Høres og ser kjempeflott. Ble jo nesten rørt da du skrev om familien som troppet opp på kvelden med kake og lys
__________________
LindaSD og Victoria Emilie -04

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2008, 18:47   #8
Veteranmedlem
 
Lissi80 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Askim
Meldinger: 3,204
MP Rating: 100% (4)
Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.
Sv: Utdrikkingslaget mitt

Så gøy med rapport og bilder Takk for titten..
__________________
18-11-2000 13-6-2005 19-11-2007

16-8-2008
Lissi80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2008, 23:09   #9
tea
Seniormedlem
 
tea sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Sted: utenfor molde
Meldinger: 1,735
MP Rating: 0% (0)
tea har en strålende fremtid.tea har en strålende fremtid.tea har en strålende fremtid.tea har en strålende fremtid.tea har en strålende fremtid.tea har en strålende fremtid.tea har en strålende fremtid.tea har en strålende fremtid.tea har en strålende fremtid.tea har en strålende fremtid.tea har en strålende fremtid.
Sv: Utdrikkingslaget mitt

så ut som du hadde en flott dag Karina
gatulere med overstått og lykke til med den store dagen i morgen
__________________
EMILIE OKT 2001
ERLEND SEP 2003
EMMA LOUISE 8 JUNI 2005
tea er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:06.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com