Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-06-2006, 11:33   #1
Seniormedlem

MillaGTI sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,706
MP Rating: 0% (0)
MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.MillaGTI har en strålende fremtid.
Utdrikningslag

Noen som har forslag til påfunn i utdrikningslag som ikke koster flesk?
Gammel 21-06-2006, 15:39   #2
Seniormedlem

_sofie_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,623
_sofie_ har en strålende fremtid._sofie_ har en strålende fremtid._sofie_ har en strålende fremtid._sofie_ har en strålende fremtid._sofie_ har en strålende fremtid._sofie_ har en strålende fremtid._sofie_ har en strålende fremtid._sofie_ har en strålende fremtid._sofie_ har en strålende fremtid._sofie_ har en strålende fremtid._sofie_ har en strålende fremtid.
Sv: Utdrikningslag

Lag en "minnebok" hvor alle skriver noe hyggelig til bruden, melke ei ku/ri på hest/skuffe møkk og andre bondegårdsting, tilby menn å bli smørt inn med solkrem på stranda , selge klemmer til menn over 50 på den lokale puben, stå på seilbrett/vannski osv.
Lykke til!
Gammel 22-06-2006, 13:02   #3
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 8,639
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

www.utdrikningslag.no/ er det masse tips... der fant vi mange gode forslag til ei vennines utdrikningslag nylig
Gammel 23-06-2006, 11:05   #4
Supermedlem

olebrumm sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: sørlandet
Meldinger: 1,068
olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.olebrumm har en strålende fremtid.

Jeg ble kledd ut som klovn og måtte selge ballonger, folk betalte det de ville og jeg tjente faktisk 300kr til drikkepenger.
På kvelden fikk jeg på meg en diger t-skjorte, med påsydde "pippi lommer", slik at det ble en kjole. under hadde jeg t-skjorte og strømpebukse med tanga og BH utenpå, så lagde de rundinger med priser i som mannfolkene på byen kunne klippe i.
Så mildt sagt ikke ut når jeg kom hjem, men var en kjempe dag..
Gammel 23-06-2006, 11:09   #5
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

Må se ann det som skal drikkes ut.
Det er ikke alle som synes det er gøy å bli dritings osv og bli kledd ut og bli "dummet ut".
Jeg ville ikke ha sånt utdrikningslag og helst ikke ha noe i det heletatt. Og det ble hørt.

Hva med å spleise på en spa behandling og ta henne med på piknikk etter på.
Kose dag er mye bedre en rølp og tull, men det er kansje bare meg.
Gammel 23-06-2006, 11:14   #6
VIP-Medlem

skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 7,082
skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.skilpadda har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Solstråle.
Kose dag er mye bedre en rølp og tull, men det er kansje bare meg.
Det er ikke bare deg.

Mange syns jo det er gøy med sånne rølpegreier og vil antagelig føle seg snytt hvis de ikke får det, og da er det jo helt greit. Men jeg ville blitt temmelig sur på venninnene mine hvis de trodde jeg skulle synes det var morsomt å få meg til å selge kyss på Karl Johan iført plastpupper eller synge karaoke eller noe slikt. Jeg ville bare gått hjem.
Gammel 24-06-2006, 15:59   #7
VIP-Medlem

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Jun 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 6,413
Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av skilpadda
Men jeg ville blitt temmelig sur på venninnene mine hvis de trodde jeg skulle synes det var morsomt å få meg til å selge kyss på Karl Johan iført plastpupper eller synge karaoke eller noe slikt. Jeg ville bare gått hjem.
Ja, for det var alltid veldig sansynlig at du skulle bli utsatt for, liksom.

Teofelia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-06-2006, 16:08   #8
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,465
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

Enig m solstrålen.....finn ut hva venninden din ønsker og gjør det til en topp dag for henne.

Jeg vet folk som har hatt en dag m utdriting fra start til slutt og som jublet over kuult utdrikkingslag...hadde det derimot vært mitt hadde jeg aldri snakket m dem igjen tror jeg (ok litt overdrevet men likevel...)

For min del vil jeg heller sitte i hagen til ei venninde og skravle og drikke og spise god mat og bare slappe av /uten barn for en gangs skyld) enn et heseblesende opplegg fra morgen til kveld...men det er meg
Gammel 24-06-2006, 16:18   #9
VIP-Medlem

Celinemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,223
MP Rating: 100% (1)
Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.

Kommer litt an på hva venninen din liker..

Men kanskje en god middag. Etterpå kan dere sitte å skravle og drikke. Tenn stearinlys og gjør det litt koselig.

Jeg vet ikke helt hva mitt kostet men vi gikk å bowlet,fikk masasje time med farging av øyenbryn og vipper. Så gikk vi ut å spiste..syns det var kjempe koselig

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:01.